Moja lista blogów

poniedziałek, 24 maja 2021

Radość życia

 Dziś wysłuchałam ciekawego kazania w wykonaniu,

 In Touch - Charles Stanley.

Chodzi o taka radość wewnetrzną w sobie,

wartość trwałą w odróżnienia od szczęśćia, ktore jest ulotnei nietrwałe i zależyod okolicznośći,

a radość od relacji.

No nie wiedziałam o tej różnicy.

do tego jeszcze memów na temat wyszukałam,

znaczy cytatów i mam całość w głowie.

https://www.google.com/search?q=radosc+%C5%BCycie+cytaty&client=firefox-b-d&sxsrf=ALeKk02FnXHLJ1sE8UI-RFjDuh37nwn6ig:1621860392139&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=1JgwlmClzMNJaM%252C7dJaDD16vYY2IM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kRPA-6s9q7d-CkTueppR7i6xPfoGA&sa=X&ved=2ahUKEwj8pLHkrOLwAhV2hf0HHXeXBpoQ9QF6BAgDEAE

Obniżony nastrój

 Z powodu obniżonego nastroju, sił wszelkich  brak mi do boju, z agresywnymi komentarzami,  nie na temat i intruzami. Nie potrzebuję taplać ...