Moja lista blogów

piątek, 13 marca 2020

Trzynastego

 Nie ma co się rajcować każdego trzynastego,
i wszelkie zło, przypisywac do tego.
 Ta data, jest dla mnie radosna
i u mnie zawsze jest wiosna,
gdyż w tej dacie lipca sie urodziłam,
 pod snopkami zboża marudziłam
kiedy matka po porodzie,
ciężko musiała pracować,
snopki kosą koszone odbierać .
Cześć ich pamięci, znaczy sie moich rodziców,
którzy od kilku lat już nie żyją.

A było to roku 1952, na dodatek w niedzielę,
wedle tych chorych horoskopów, to leniwa byc powinnam,
Jednak za taką sie nie uważam,
gdyż swoje w mym życiu osiągnełam,
znaczy sie intelektualnie i w ten sposób na emeryturę zapracowałam..
A jakieś  rzeczy materialne?
 Na  emeryturze  coś wytwarzam, mimo braku sił.
Je tu co rusz zaprezentuje, mimo, że gdzieś je tam ich zdjęcia mam i na bieżąco
ale ta platforma blogowa poprzednia, padła.
To tyle o mnie, pokornie się przyznaje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...