Moja lista blogów

poniedziałek, 6 kwietnia 2020

Migawki z rana

Po raz pierwszy prawie od roku,
aparat ze sobą zabrałam,
wreszcie naładowany i kilka fotek pstryknełam.
humor mi się poprawił
gdy kwiecie wiosenne w mym ogródku zobaczyłam:
 Pierwsze dwie białe chmurki, to gęsiówka kaukaska, którą kiedyś sama posiałam a teraz się bardzo rozkrzewiła. Jeszcze jedną rozkrzewioną przy płotku mam, ale dziś nie uchwyciłam.
Szafirków też sporo jest.

A na drugim planie, to ubiorek wieczny zielony, który też z jednego krzaczka rozmnożyłam.
dość długo kwitnie.Lubie takie białe niepozorne kwiatuszki.
No i tulipany się wybijają, na szczęście pomrowy cebul nie zeżarły,
ale żonkili mam mało w tym roku, gęsiówka je zwyciężyła.



A obok, niemiły widok z pandemią związany,
jednorazowe rękawiczki.

Dlaczego ludzie je tak wyrzucają? Jak i butelki po małpkach.
Nie sprzątam, nie moja działka. Poza tym nie chcę się zarazić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

udostępnij wszystkie

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...