Moja lista blogów

czwartek, 9 kwietnia 2020

Zajączek wesoły i inne obrazki wesołe


Na wstęp, to ten zajączek wesoły sie nadaje,
którego sama jeszcze przed pandemią, wyhaftowałam,
z najlepszymi,
tradycyjnymi życzeniami:

Słoneczko mi dziś zaświeciło w moich godzinach zakupowych,
tak, że do słonka zdjęcia pstryknęłam.
 Swój ogródek, jak balkon traktuje,
gdyż werandy ani balkonu nie mam.
 Przyznam szczerze, że z rana ogródek wysprzątałam,
zeschłe badyle wyniosłam,
nikogo nie było, nikt mnie nie widział,
przed Wielkanocą należy posprzątać.
Zatem mandat mi nie przysługuje.
Oczy cieszą nie tylko moje,
te moje kwiatki:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

udostępnij wszystkie

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...