Moja lista blogów

środa, 1 kwietnia 2020

Bez żartów było

 Żarcik na prima aprilis był w sklepie?
 aż po łbie  mym starym sie klepię.
  Spryskane dłonie i rekawice ,
to nie kosmos, ani wice.
Zakupy  duże zrobiłam i jest mi lepiej.
P.s.
Uszanowanko dla  władzy naszej tu wyrażam,
że mi umożliwiła czuć się lepszą od młodych,
ktorzy do sklepu sie nie dostali
w wyznaczonych godzinach,
znaczy sie od 10..00 do 12.00.
  tylko dla seniorów był otwarty,
po raz pierwszy byłam tam na korona party.

Samych siwych, moich równolatków tam spotkałam,
w maseczkach zazwyczaj, własnoręcznie uszytych,
którzy nie chca jeszcze umierać,
choć do 70 lat się zbliżają.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...