Moja lista blogów

niedziela, 7 kwietnia 2019

Moje krzyżyki

Co roku staram się coś nowego sobie zrobić z okazji świąt.
Sporo krzyżyków w swym życiu na emeryturze postawiłam,
Już miałam zakończyć to rękodzieło,
 jednak na gwiazdkę prenumeratę czasopism haftu krzyżykowego dostałam,
tak, że trudno zrezygnować.
Już raczej tylko małe  obrazki powstaną z resztek muliny i kanw.
W tym roku, takie coś mi wyszło, jeszcze nie dokończone,
tym razem na czarnej kanwie.
Baranka jakoś do ramki wstawię a róże do jajka są mi potrzebne, pisanka taka powstanie.

Na moim porzednim blogu, mozna obejrzeć moje hafty krzyzykowe.
Lepiej to dzierganie mnie to uspokaja niż relanium:

http://manutura.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?1520433

4 komentarze:

  1. Irsilo, dziś założyłam bloga:

    https://merypodrozniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi się nie wyświetla, jedynie "Polska w kawałkach"
      czy to twój blog?
      Ostatnio podróżuje z kanałem planet.
      Zamość i okolice zwiedziłam.
      Mi się blogować już jakby odechciało,
      ale odwiedzam sporo blogów.

      Usuń
    2. Piękne te Twoje hafty. Obejrzałam teraz na bloxie.

      Usuń
    3. Doceniam, że tak pozytywnie się o tym wyraziłaś.
      Jeszcze jeden blog na platfornie blox.pl mi pozostał
      i w sumie nie zamierzam go innego,
      w żadnej postaci, kontynuować,
      choć w sumie on dla mnie najważniejszy jest.
      Jeśli import sie uda,
      to dołącze wszystko z tego tu,
      dawnwnegobloga: bloga o tego bloga.

      http://mifredo.blox.pl/html

      Usuń

udostępnij wszystkie

Spacer za bzem

 Kiedyś na spacery chodziłam  z psem, wczoraj spacerowałam sobie za bzem. Przekwitają już  niestety, brąz zamiast, nie dla estety. Zdjęcia p...