Moja lista blogów

piątek, 21 czerwca 2024

Polska:Austria

 Mecz Austria:Polska dziś w Berlinie,
ciekawe kto zwycięzcą zasłynie.
Niech orły latają do bólu,
gdyż Austriacy na Red bull'u,
do tego w swojej krainie. 



 

 

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 21 czerwca

    Czym tak naprawdę jest medytacja? Czy jest to coś hipnotycznego, coś dziwnego, co przekracza moje możliwości? Słownik wyjaśnia mi, że to określenie oznacza „myślenie kontemplujące”. Kiedy odszukamy słowo „kontemplacja”, słownik tłumaczy je jako „spoglądanie w zamyśleniu”. W każdym spokojnym momencie, który mogę znaleźć w ciągu dnia, by uspokoić swój umysł i pomyśleć o tym, co było – medytuję. W czasie tych chwil, dzięki oczyszczeniu swojego umysłu i proszeniu mojej Siły Wyższej o przewodnictwo, odnajduję odpowiedzi na moje troski. Nie zawsze oczekuję takich odpowiedzi, jakie otrzymuję, nie zawsze zachwycam się nimi, ale odwracanie się od nich przynosi jeszcze większy chaos. W przeszłości spędziłam zbyt dużo czasu, postępując wbrew swojemu instynktowi. Bóg dał mi instynkt jako pomoc, nie utrudnienie. Im bardziej jestem wyciszona, by go odkryć i za nim pójść, tym mocniej mogę go odczuć.

Przypomnienie na dziś

    Poświęcę czas, by oczyścić umysł i skupić się na tym, co niezbędne dzisiaj. Uwolnię się od nieważnych myśli. Potem pozwolę się prowadzić do najlepszego działania, jakie mogę dzisiaj podjąć. Bez względu na to, jak prosta może się wydawać odpowiedź, posłucham bez osądzania. Nie potraktuję swoich myśli lekceważąco, ponieważ one mogą być moją jedyną wskazówką.

„Idź do swego wnętrza: tam zapukaj i zapytaj swego serca, co ono wie”.

William Szekspir 

 codzienne-motywacje.pl

~~

Gołąbki z ryżem, mięsem, szczypiorkiem, koperkiem

 w sosie pomidorowym z czosnkiem i oregano, bób, czereśnie, lody

 

4 komentarze:

  1. Polacy nic się nie stało:
    1:2
    Możecie wracać do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Austriacy sponsorowani przez red bull'a,
    to i więcej sil mieli i skrzydeł.
    A nasi tylko przez Orlen,
    a na drogiej benzynie to się daleko nie ujedzie :)

    OdpowiedzUsuń

Noc mieszania krwi

  Każdego roku w Skiroławkach,  przypada ci rozpusty dawka. Każdy z każdym się k..wi, w celu mieszania krwi. Potem przez rok, nie myśli  o...