Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2014-01-22

  • babcia i dziadek

    Ostatnio trudne na mnie przyszły dni. Rymowanie nie wychodzi mi. Kiedyś o babci i dziadku tu się mi pisało. Dziś mi się o tym przypomniało. Babcia, kliknij w: ...
    22.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • nic

    Nie odczuwać już nic, nie widzieć nic, nie myśleć nic, nie dociekać nic, nie uzewnętrzniać nic, zamilczeć, zastygnąć, w bezsile, nie wiem na ile. Taki przyszed...
    21.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • narzekanie na pogodę

    Nawet na przystanku, kilka osób zrzędziło co za jesienna pogoda!. Czy zdrowia im na to nie szkoda? Gdyby był mróz i śniegu napadało, to również od nich narzekan...
    20.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • piekło czy niebo?

    Dziś, czerwone anioły w piekle, szczęśliwość udają zaciekle. Tego im mało, innym to wmawiają! Orwell się śmieje, zakręcony deklem....
    19.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • procedura

    Procedura, słowo śliczne ale jakże nieliryczne. Dziś lekarz nie wczuwa się w chorób natury, on wszystko robi wedle procedury, przysięgę Hipokratesa włożywszy do...
    18.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Co to będzie?

    Wszyscy grube książki piszą wszędzie, końca księgarń nie mając na względzie. Czytelnik rzadka rasa, w necie sobie hasa. Prawda to? Obym ja była w błędzie. Bezro...
    17.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • krzyk

    Wielkie litery jak płachta na byka, krzyczą na mnie, stąd ich krytyka. Uszy bolą, w głowie huk, jakby kto młotkiem ją tłukł. Z regulaminu to przecież wynika. Ni...
    16.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • o limerykantach, dewiantach

    Cóż powiedzieć o limerykantach, którzy ciągle piszą o dewiantach? Czy człowiek będzie lepszy, jak o tym ciągle pieprzy? Już mnie wcale to nie śmieszy, mój łeb i...
    14.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • żender, dżender

    Wicher czy wichura? goni z wielkim pędem, łatwo daje radę z gołym dużym dębem. Pod nimi moja psina, pupcię na nich wypina, by dać jej spokój pod gender względem...
    12.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Tak wiele słów

    Tak wiele słów a tak mało treści, moja łepetyna tego nie zmieści. W pogardzie mam dumanie, gdyż wolę konkretne działanie. Obrzydła mi schizofrenia, z którą mam ...
    11.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • gdzie błąd?

    Polak pije nie wiedzieć odkąd, dowodzi tym, że on nie wielbłąd. Codziennie ma kierat, i dmuchanie w alkomat. I jak tu być jak ten James Bond?...
    09.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Orszak Trzech Króli

    Orszak Trzech Króli na wielbłądach, których dziś często zastąpi Honda. Dzieciątka uznanie, od wieków zadanie. Z mędrcami się zgadzam w osądach. http://irsila.bl...
    06.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • chuinka

    Nowe słowo krąży: chuinka, od razu poprawia się minka. Męczy już tradycja , stąd żółta aparycja. Tyle, że pracowita muszę być jak Chinka. P.s. Taka rewolucja, b...
    05.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 2014- rok konia

    Przyszedł nam rok a znak jego koń. Zaufania trzeba nabrać doń. Nie wolno się z nim kopać, chapeau bas, co Bóg da, bez faux pas. Niech nas ciągnie w szczęścia to...
    01.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • "spędzanie" Sylwestra

    Jak tam "spędzasz" Sylwestra? Czy bedzie jakoś extra? Co się martwić mam. Zejdzie ze mnie sam. Do końca problem ma z tym orkiestra. http://irsila.blox.pl/tagi_b...
    31.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przedostatnie grudniowe południe

    Prawie dochodzi południe, mimo wszystko jest cudnie. Słoneczko pięknie świeci, uprzątnięte wszystkie śmieci. Choć brzozy straciły liście, w swej korze wyglądają...
    30.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • wszędzie kijowo?

    To, że w Kijowie jest kijowo, przypowiastkę znamy nie nową. Ale żeby w Krakowie? Aż nie mieści się w głowie! Ciekawe jak to jest z Warszawą?...
    29.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bóg dzisiejszy

    Jakiej Jezus byłby dziś nacji, i w jakiej pracował by korporacji? Czy jego matka Maryja, z pokorą mówiła by "fiat"? Wyrwało mi się do prowokacji....
    19.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przesyt ozdóbkami

    Wszelkie błyskotki lubi sroczka, mnie meczą sreberka i złotka. Ozdoby się znudziły, zwyczajnie opatrzyły. Do natury na wypas ciągną oczka. aniołek pomarańczowe ...
    18.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • dola Snieguroczki

    Snieguroczka na Białorusi bardzo ciężko pracować musi. Striptiz w Mińsku musi robić, a winna jak anioł zdobić. Kogo tu za wyzysk i pomysł udusić? Telewizja Bie...
    16.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wilk i Zajc

    Wilk i Zajc od tej upojnej noczki, również zapragnęli Snieguroczki. Died mamił prezentami, "niet" kiwali głowami. Jedź, zawieź to badziewie dla sroczki!...
    14.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Snieguroczka

    Snieguroczka nie upilnowała, przez to całą nockę przepłakała. Rozgrzała kilku brodatych, lecz nie tego co ma z waty! Pościel zalała a nowej nie dostała....
    13.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Died Moroz cd

    Died Moroz chodził po okolicy, wszędzie dostawał po szklanicy. Gdy obszedł cały kolektyw, sztywny jak kłoda, czy żyw? Na piecu go położyli obok miednicy....
    12.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Died Moroz

    Zimoj priszoł Died Moroz ze wschoda, podarki rozdawał co dała priroda. Snieguroczka pilnowała, by się wodka nie polała. By być aniołkiem, nie uderzała jej s...
    10.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • para

    Wodna para z mojego czajnika, lubi się z gwizdkiem bzykać. Potrafią długo, piszczeć błogo. Jeden mój ruch i namiętność ich znika....
    08.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • grzeszne mikołajki

    Mikołaj mylący kominy, trafia na kuszące dziewczyny. Przelatuje je w prezencie, tracąc do nieba wzięcie. Ciężka to praca, aż żal chłopiny....
    06.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • pod pierzyną

    Huraganem straszą z daleka, leżąc pod pierzyną go przeczeka. Przyroda porywa w biegu. łamie pod naporem śniegu. Tak do wiosny doczeka, starzec, kaleka, eureka!...
    05.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • królestwo za lek

    Nie wytrzyma nawet od cierpień król, gdy głowę i ciało rozsadza mu ból. Królestwo za lek da, i się cieszy ha, ha, ha. Zdrowi mu pukną, jaki z niego ciul....
    02.12.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • sknera

    Oszczędności życia do trumny, chciał zabrać mąż chytry i dumny. Na konto sobie wpłaciła, czek mu do grobu włożyła. Tam sobie wypłać, człowieku durny....
    29.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • demencja

    Siedzą sobie trzy staruszki w parku na ławce i dyskutują o swojej głupawce. Gdy jestem na drabinie czekam kiedy demencja minie gdyż nie wiem czy zejść mam czy w...
    26.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • "czapkowanie"

    W mej głowie ostatnio "czapkowanie" Co mam przeglądam, w jakim jest stanie. Z emeryckich względów, nie śledzę nowych trendów. Zrobić coś z niczego mam w planie....
    22.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • czapeczka

    Wymyślam od rana czapeczkę, na wielce zmęczoną główeczkę. Może będzie liliowa, - wizja świata różowa? W czarnej coś żałobną przypominam cioteczkę. Zdjęcie stare...
    19.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • depresja

    Depresja przyszła na całego, silniejsza od wysiłku każdego. Organizm cały siadł, w ten smutny listopad . Oj, nie ma niestety nic wesołego......
    18.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • nie poleciał

    Bukiet nie poleciał do nieba, w wazoniku stoi jak trzeba. Gdy jesienne kulki , schną sobie na wiórki, szydełkowe na szyi się będą kolebać....
    13.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • niepodległościowy bukiecik

    Już jutro do nieba poleci, niepodległościowy bukiecik. Rwałam w słocie, w podzięce piechocie. Do tego rym jakiś muszę sklecić....
    10.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zdziecinnienie starcze

    Czuję na starość się jak dziewczynka, tu jaskier świecący, tam koniczynka. Nie jest jeszcze tak źle, czerwone korale mam w mieście. Po Wszystkich Świętych, w m...
    08.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • stokrotką być

    Stęchlizna i zgnilizna sama w nozdrza się wciska, czuje to, na spacer wyprowadzona przez psiska. Listopadowe z sił opadanie, udziela się zasypianie. Stokrotką b...
    07.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • jesienny anioł

    Jesiennego wesołego szukam anioła, który by mi smutne dni odwołał. Wczoraj na psiacerze zabrałam się do tego szczerze. No i jest, szast prast, niech mi świeci d...
    05.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • żałoba narodowa

    Tadeusz Mazowiecki Modlitwa o dojrzałość Niech imię Twoje będzie pochwalone Kościół Cię nie ogarnie i kraj, któregoś sławę w nieszczęściu pomnażał za ...
    03.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • śmierć

    Biały Anioł śmierci w Kartuzach, we Wszystkich Świętych nabija mi guza. Niech tam kosą rusza, nieśmiertelna dusza...? Czy jest ktoś, kto przed śmiercią nie stch...
    01.11.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • figa

    Ruskie pierogi ze szpinakiem, takim się nocą raczę smakiem. Już nie frygam, z imprez figa z makiem z pasternakiem. Zdjęcia brak, ale poczuj ten smak:)...
    26.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • jesienne róże

    Jesienne róże na pożegnanie, dał jej w kryształowym wazonie. Nie miej smutnej miny, w swoje imieniny, czekoladki wyjadaj z bombonier....
    21.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • odpoczynek

    Dziś o jesiennej smutnej porze, uciekł misiu od miśki nad morze. Każdy w swej gawrze samotnie się zawrze i spędzi czas jakiś, w swym humorze....
    19.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • trwogą zawiało

    Siedząc i medytując wśród cieni, ciepłe barwy dostrzegłam jesieni. Lecz smutna ma mina, gdy szybko je ścina, przenikliwy chłód i bezwład, niczym arszenik....
    16.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • człowiek z...

    Człowiek z marmuru, człowiek z żelaza, Wajda Wałęsę jeszcze pokazał. Różni byli tacy... Dziś: człowiek... bez pracy, panoszy się niczym zaraza....
    13.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • powolna

    Radowała się pani z Kolna, że na starość będzie swawolna. Życie robi jej kawał, roboty daje nawał. A ona coraz bardziej powolna....
    09.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • jesienne zatracenie

    Na starość pani ze wsi Mogiła, swoje ja znienacka zatraciła. Spleen ją dopadł fest, sama nie wie kim jest. Dlatego na smutno nabazgroliła....
    01.10.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zagadka

    Z upodobań pewnego dziadka, zagadka: dwie kulki, armatka. Tak mu to weszło w krew, że kiedy widzi zlew, to między komory wkłada swego młotka....
    27.09.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • wciskanie

    Głowa moja niczym walizka, każdy mi coś jeszcze wciska: nawet duży telewizor. Prezentów cały garnizon, wyp... zaraz do śmietniska....
    23.09.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • szczęsliwy emeryt

    Emeryt szczęśliwy z Ameryki, na starość w wodzie moczy patyki, a gardło w gorzale. Nie nudzi się wcale, tylko od wszelkiej pracy robi uniki....
    16.09.2013 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...