Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2015-10-20

  • Kargule i Pawlaki

    PiS i PO jak Kargule i Pawlaki, od kilku lat wypruwają sobie flaki. Gdy męski wykończył się sztab, do walki weszło kilka bab. A my to wszystko znosić musimy, bi...
    20.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Leming

    Leming  jest stadny, leming jest głupi, wszystko co mu wcisną, od razu kupi. Wszelkie połyka prowokacje, myśli, że mądry i ma rację. Wszystko c...
    18.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wśród brzóz

    Na mym osiedlu sporo jest brzóz, jesień , niestety dopadła je już. Co rano, gdy po pieczywo kroczę, energii mi dają, gdyż są urocze. Kiedyś w parku widziałam, j...
    16.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak oni tańczą

    Jak oni tańczą na tym stadionie, śpiewają i klaszczą w dłonie. Miło patrzeć, słuchać, gdy radości posucha. Oby też sukces był na euro koniec. ...
    14.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pająk

    W niedzielę duży pająk uciekał do klatki, Widocznie przed zimnem spakował manatki. Chłodem wiało, zimno było. Przeróżne o pająkach krążą gadki.  Nie dot...
    13.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przemijanie

    Gdy ksiądz Piotr wygłasza kazanie, wszystkich wzrusza do łez. Spostrzegawczy i niezwykły pisarski on ma talent. Księdzu Piotrowi dziękuję za piękne kazanie. Wie...
    11.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ojciec mój, Leon zmarł

    Dziś, ojciec mój Leon zmarł w samo południe, niech mu tam w wieczności będzie cudnie. Był na tym świecie 91 lat, nie wierzył w pozagrobowy świat. Życzę mu, niec...
    09.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Seniorzy mnie prześladują

    Jakaś siła mnie kiedyś podkusiła, że kartę seniora sobie założyłam. Siwcami bramki oblepione, trzecie zęby wyszczerzone. Raz w tygodniu zakupy tam będę ...
    09.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Łoł, zrobię se tu szoł

    Pies z psem, facet z księdzem w sutannie, zgorszenie sieją nieustannie. Byś strój ten święty zdjął, ale ty większy wolisz show. Odetnij grzeszne członki i utop ...
    06.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Cofka i tłum

    Po zwleczeniu się z sofki, zazwyczaj dostaję cofki. Nie wiem skąd, ten wsteczny prąd. Dobrze, że mogę choć pisać strofki. W tył zwrot, taki mój lot. Niemożliwy ...
    04.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Książka na koncie

    Książka zaginęła mi z biblioteki, Ze zdziwienia przecieram powieki. Na moim koncie siedzi w komputerze! Teraz mnie gońcie! No nie wierzę. Cały dom prze...
    03.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kto babę zesłał?

    Babę zesłał Bóg by faceta powalić z nóg. Piosenka Ostatnio przysłowie przyszło do mnie w goście: "Gdzie diabeł nie może tam babę pośle" Dlatego do tych z polity...
    29.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Szukanie dziury

    Pewien dość znany facet z Tworek, drąży gdzie w d.... trzeci otworek. Po prostu c..JOWy, wyrzucam go z głowy. Od razu lepszy mam humorek. ...
    25.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wdzięczna za starość

    Oj dana dana, śpiewam sobie od rana, wdzięczna, że starość jest mi dana. Wokół wielcy i mali, jej nie doczekali. Warto żyć, choćby chodząc na kolanach. Do tego ...
    24.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Antidotum na staruchę

    Ju od rana straszna starucha, czego się nie tknie, od razu skucha. Na spacer by nie szła, ale pies ją wyciąga. Brak siły w nogach, choć ból opuścił w ostrogach....
    22.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Co za lajka?

    Pewną kotkę dręczą zachciewajki, zawsze by chciała dostawać lajki. Za to, się zwierza, pokaże jeża, którego przecięły jej kuse majtki. ...
    20.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Łeb i trep

    Mądra kobieta mi kiedyś mówiła, że sprawa wcale nie jest zawiła. Liczy się łeb i trep. Tak jakby kłęb i stęp.   Reszta już ujdzie o włas...
    17.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Mikus psikus, Fafik nie potrafi?

    Podobno jest gdzieś pies Fafik, który figle robić potrafi. Czyni również wiele szkód, ostatnio zagryzł but. Oto inne fakty z jego biografii: Znana jest psota Fa...
    15.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Luksus z ...mieszania

    Dwie pewne panie z Poznania, zabrały się do mieszania cukru w herbacie. Na pewno znacie, że, słodsza nie będzie od miodu z gadania. Ot schizofrenia bez słodyczy...
    13.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sposób na firany

    W tym tygodniu ciężko harowałam, zakurzone firany, zasłony, uprałam. Straszny ten brud, wymagał wielu wód. Wpierw przepychaczem go z nich odsysałam. Dop...
    11.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sposób na uzdrowienie

    Starsza pani z jakiegoś tam miejsca, sądzi, że bezczynność jest najlepsza. Z nią w pełni się zgadzam i też tak sobie dogadzam. Jeszcze dodam milczenie i leżenie...
    10.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kasztany w łupinach

    Już na zakupach byłam, już z bułeczkami wróciłam, a psa wyprowadzając, dłużej na dworze pobyłam. Wiatr mocny nocą wiał, kasztany poutrącał. Powiadają, że jest w...
    07.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rewanż

    Kiedyś Niemcy robili Drang nach Osten, teraz tłumy narodów prą do nich w goście. W tv widzą me oczy, że karma kołem się toczy. Jak dla mnie, zupełnie to...
    05.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Transfer

    Poglądów nie zmienia tylko krowa, znaczy, że trzeba ewoluować. Polityczne sfery, stosują transfery. Myślę jaki dla siebie by zastosować. ...
    03.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wandalizm na przyrodzie

    Ludzie niszczą pomniki przyrody, farbami dodając im urody. Zaraz się wkurzam, działam jak burza. Za to do łap podłączam elektrody. Miał ten "malarz" zezwolenie?...
    01.09.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jubileusz

    Osiemset wpisów na liczniku, powiem, że prawie limeryków. Takie me hobby. Dalej to robić gdy brak syndykatu a bliżej do syndyku?  Chciałoby się wisieć ...
    27.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Starości moja miara

    Odeszło większość aktywności, popędy też się skończyły. Na to, co kiedyś trzymało przy życiu, dziś już brak siły. Domowe tylko pielesze, z tego bardzo się ciesz...
    23.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Santiago de Compostela

    W katedrze Santiago de Compostela, nie zobaczysz prostackiego menela. 8 osób do kadzielnicy, bo pielgrzymi nieumyci? Odkażają powietrze, by rozweselać! ~~~ ...
    18.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 2 dni na czerwono

    Dwa dni w kalendarzu czerwone, myślę w którą uderzyć stronę. Aktywności niewiele, miętą pachnie ziele. Wszystkie obowiązki spełnione. U rodziny podwójne, preze...
    15.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wysycha trawa

    Trawa wysycha pod drzewami, pora kończyć z upałami. Dziś uchwyciłam, zeschła, nie przeżyła. Wygrywają rośliny z długimi korzeniami. Nie muszą hałasować kosiarka...
    13.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W krótkich szortach

    Młodych w szortach widzę na ulicy, na szczęście ja chodzę w spódnicy. Co by to się działo, obnażyć stare ciało? Dobrze, że ta moda mnie nie dotyczy.  C...
    11.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rodzenie po 60

    Na emeryturze nic się nie dzieje, dziadzieje się i dziecinnieje. Są też, obrażę? wariatki, co po 60 rodzą dziatki. Przez in vitro macica szaleje.  Zaprz...
    09.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Inauguracja prezydenta Andrzeja Dudy

    Oglądałam ceremoniały, dzisiejszy dzień był wspaniały. Maniery z wyższej sfery, wejście do nowej ery. Poczułam się jak "Polak mały" ...
    06.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Boskie porządki

    Pan Bóg porządki robi w niebie, graty wyrzuca, grzmi, w czym grzebie? Czy kruszy mury prezydentury? Żyrandol nie odpadł, ale już się kolebie. Miało być gorąco i...
    05.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wakacje nad brzegiem morza

    Za szumem morza tęsknię bez mew, gdyż bardzo wkurza mnie ich śpiew. No i jest! This is the best! Dwanaście godzin w tym celu nie muszę się tam wlec. Wsp...
    02.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Poszukiwanie szczęścia

    Poszukiwanie szczęścia, w młodości tak ale już w starości czy to dobry znak? Wygasły pragnienia, brak sił na marzenia. Najchętniej to żyłoby się wspak. Człowiek...
    01.08.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Im mniej, tym lepiej

    Im mniej, tym lepiej w moim światku, (obchodzę się bez zbędnych wydatków) do mądrości dochodzę mój bratku. Wyspana, nie przeciążona, lekka głowa i ramio...
    28.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Skwar

    W lipcu roku 2015, gotuję się na całego. Sauna darmowa, całodobowa. Toksyny wychodzą z ciała mego....
    23.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Życie kanapowe

    Życie kanapowe ostatnio polubiłam, gdyż nie jestem już przy dawnych siłach. Po co się sprężać, po co wytężać, w ten sposób bym się pewnie dobiła. Swoje siły już...
    20.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Spanie na raty

    I tak od wielu już lat. Wieczorem jestem senna i zmęczona w połowie nocy się wybudzam i na nową turę snu czekam. Czasem radia słucham, bądź telewizor włączam. D...
    18.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 14 lipca

    Święto Narodowe dziś Francji, czas republiki, po monarchii. Wolność, równość, braterstwo, defilada, ognie, męstwo, fety, bale i moc wszelkich delicji. ...
    14.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Lipowa ściana

    Lipowa ściana śmiecić zaczyna, ot przekwitła już dziewczyna. Zapach jeszcze niesie, czuję się jak w lesie. Że lato piękne jest, przypomina. Mimo skwaru w mieszk...
    09.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przyjemność potrzebna mi

    Werwa zamknęła przede mną drzwi, niemoc często ze mnie sobie drwi. Dwóch chorych siły odbiera, moje życie to kierat. Przyjemności potrzebne na spokojne nerwy. ...
    06.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dziarski dziadek

    Zupełnie ostatnio przez przypadek, odkryłam stronę dziarski dziadek. Śledź, czosnek, kapusta, długowieczność przez usta. Do tego dzień zaczynaj z przysiadem. D...
    03.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Czym może, tym świeci

    Gdy oczy kota świecą w nocy, pies na to psioczy. Nabrał mocy i świecą mu się jajka. Wyjaśniła się bajka. Czym kto może, babę chce zauroczyć. Którego te...
    01.07.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Drumtarara jestem stara

    Niedołęstwo Poznałam co to jest , kiedy skończyłam 60 lat. Jak dotąd wcześniej, bardzo gibka i zwinna byłam, mimo wypadku i stawu kolanowego niestabilnego jakoś...
    30.06.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak dojrzałe wino

    Lat 40 jak z bicza minął. Małżeństwo jak dojrzałe wino z  gęstym osadem na dnie . Oby jeszcze pożyć ładnie i od niedołęstwa się ...
    29.06.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak tu bloga pisać

    Jak tu bloga pisać kolego, kiedy nie potrafi się tego. Z podstawówki pamiętam, jak Danuśkę przyszło mi opisać, pewnie w szóstej klasie, na podstawie filmu czy c...
    28.06.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Spanie lub taniec

    Przyjemność, to po moim trupie, na myśli natknęłam się głupie. A ja tym się podzielę, że co dzień mam niedzielę. Spanie lub na rozruch taniec w grupie. Ot taka ...
    22.06.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Boli tu, boli tam

    Ciągle się żalą ludzie z Tamalou, że boli ich tam i boli ich tu. Na obiad i na śniadanie, o chorobach gadanie. Polacy nie gorsi w tym od Francuzów. Dn...
    18.06.2015 | Edytuj | Kosz | Podglą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...