Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2018-05-20

  • Zapach

    Ostatnio, nocą gdy jestem we śnie, zapach jakby wanilii budzi mnie. To hoja woskownica, tak mnie przechwyca, że popadam w zachwyt i ukojenie....
    20.05.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pokrzywy

    Silny w sobie poczułam dziś zryw, dwie torby nacięłam pokrzyw. Po co ci babo to było wszak nie dysponujesz siłą! Pokrzywa majowa na wszystko dobry ma wpływ. &...
    10.05.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zielone ściany

    Z każdego okna zielone widzę ściany, miesiąc raju, maju mój ukochany. W białym bzie, tulę się, energię czerpię z brzóz pobielanych. Z mojego pokoju, bez biały i...
    04.05.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bez limeryka

    Od lat, z bólem kolanka pomykam, nie ujawniając tu limeryka. Życie zabrało mi rumor, dlatego zniknął humor. Świetnie, że na gazecie, twórczość nie zanika. Pisz...
    22.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zza firanki

    Owies, rzeżucha, tulipanki, zerkają na mnie zza firanki. Kwitł amarylis, od prima aprilis. Kwiatki to najlepsze kompanki....
    18.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Babsztyle

    Babsztyle w necie na wszystko narzekają, i szczekają, swe g.wno zostawiając. Są gorsze niż psy, no uwierzcie mi. Dlatego od nich uciekam, jak spłoszony zając. &...
    12.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fioletowe morze

    Fioletowe morze w wiosennej porze chociaż jeszcze zimno na dworze. We wtorek widziałam, aparatu nie miałam. W linku przyglądać się można tej niesamowitej florze...
    06.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zakaz wyprowadzania

    Zakaz psom wchodzić na trawniki, nowe hasło prywatnej polityki. Przy koszeniu qpa tryska, tyle na tym można zyskać. Jak się nie dostosują, założą wnyki. (psy ni...
    05.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dla porównania

    To zdjęcie zrobiłam dziś z rana, forsycja żółcią obsypana. Bazie jak z mirażu, po tygodniu bez wyrazu. A ja po dzisiejszym dniu, wielce uradowana. Mimo wszystk...
    01.04.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Niedziela palmowa

    Niedziela to raczej była w gałązki, w sobotę urwałam ich dwie wiązki. Wczoraj kilka poświęciłam, palmy suchej nie kupiłam. Ubrałam w jajka i czekam na pączki....
    26.03.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Hokus pokus

    Abrakadabra, hokus -pokus, nie potrafi (w poście) cierpieć mój korpus. Za późno ćwiczyć wolę, choć czasem ubieram fiolet. Do tego jeszcze w pierwszy dzień wiosn...
    21.03.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wielki Post

    Zaczęłam sobie w myślach pościć, by skóra została i kości. Chleb i woda, zdrowia doda. Jednak ślinka woła o smakowitości.  Nie wiem tylko, dlaczego wia...
    18.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Internetowe koty wywalam za płoty

    Prostacka kocica chamsko mnie zbluzgała, a potem o kulturę wypowiedzi apel napisała. * Gdy fałszywe i miłe komentarze ci dają, to znak, że za pana siebi...
    17.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Płatna reklamówka

    Jest! pierwsza płatna reklamówka, w aptece na leki dla zdrówka. Doliczyć? pani pyta. Nie! mówię chytra kobita. Wiele kieszeni ma moja puchówka. ...
    16.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Popielec... walentynkowy

    Cóż to należy robić w Popielec? Pono trza zacząć głodzić swój cielec. Z miną Walentego jakby co do czego. To dlaczego głowę brudzą dziś w kościele? http://mate...
    14.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Reklama

    Wywołać chce potrzeby, reklama, dlatego z uśmiechem musi kłamać. Ja już nie mam (potrzeb) żadnych, ani brzydkich, ani ładnych. Choć tak głośna i kolorowa, u mni...
    12.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dzień chorego

    Dwóch czy trzech chorych mam w domu, o nich nie piszę po kryjomu. Ja, jako nadzwyczaj zdrowa, muszę się nimi zajmować. O Boże, ześlij na nich kilka gromów. &#...
    11.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pączki domowe

    Dziś w piekarni bułek było brak, domyśliłam się czego to znak. Tłuste pąki zobaczyłam. Sama dziś będę smażyła. Zrobię je sobie na swój smak. Mniej więcej zrobię...
    08.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kuternoga

    Od lat mnie męczy moja noga, nieraz słyszałam "kuternoga". Nie warto pod auto wpadać, taka moja na przyszłość rada. Ale po fakcie na darmo przestroga. P.S.Wdzię...
    06.02.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Uśmiech

    Uśmiech na twarzy mi się marzy, a wokół pełno smutnych wydarzeń. W dół banan spada, jest na to rada? Teraz oglądam kabareciarzy. Jeszcze i to przeglądnęłam, od ...
    30.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wkrótce znikną blogi

    Wkrótce znikną blogi na Onet, to już dawno przesądzone. Sporo czytałam, ulubione miałam. Pora mi się udać w inną stronę. Blog.pl - koniec działalności. Grupa On...
    28.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fejki

    Znajduję w necie pełno fejków, raz po raz się dziwię, o jejku. Fantazja jest od tego, by bawić się na całego. Prawda czy fałsz? -zależy od twego w głowie olejku...
    20.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Stara komuszka

    Pewna znana, stara komuszka, Jaruzelskich czyta do łóżka. A dobrą zmianę, obija nahajem. No i udaje, że wpłaca na owsiakowe serduszka....
    17.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • No i dziś się spełniło

    Usuwanie profilów użytkowników dziś pora, dowód masz gdy przebiegniesz po forach. Zapowiadane było, dokładnie się spełniło. Zapewne forumowicze są w złych humor...
    16.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wielbłądy

    Nowe pojawiły się prądy, na ulice wyszły wielbłądy. Wczoraj orszaków mrowie, przybyli trzej królowie. A komu ja złożyłam jakieś hołdy? Widocznie zmienić...
    07.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sylwestry ekstra

    Na trzech aż byłam ja Sylwestrach, rozrywka w łóżku była ekstra. Tańczyłam z pilotem, raz, dwa, trzy i z powrotem. A w nowym roku, będę pływać w dobrodziejstwac...
    01.01.2018 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nawzajem

    Czy opłatkiem się dzielimy czy też jajem, najczęstsze życzenia to "nawzajem". Wszystkiego najlepszego, życzę dla każdego i życia jak z dobrych bajek.  &...
    24.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W choinkę granatem

    Bardzo wielką mam ochotę, walnąć w te święta młotem. Sprawa wygrana. Wystarczy granat. Resztę rozwalę chichotem.  W tym roku mod...
    20.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Się wygadać

    Na autobusowym przystanku, staruszka spotkałam o poranku. Godzinę gadał psia jucha, i sprawdzał czy go słucham. Teraz ja ofiary szukam, nie wyjdzie bez szwʌ...
    17.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ludzie, nadchodzi koniec

    Już dawno pożegnać miałam blox'a na gazecie, samo się spełniło, czy o tym już wiecie? Zajrzyjcie na pocztę, zobaczcie ripostę. Przeczytajcie tu treść jeśli nie ...
    12.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ciągle dobre zmiany

    Zamienił stryjek siekierkę na kijek, a niech mnie gęś kopnie, zapewne tu jest odwrotnie, znaczy kijek na siekierkę, wice premiera dając za premierkę. &#...
    09.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przykra zmiana

    Prezes, znaczy PiS oceniła, premier Szydło się wypaliła. Smutna to zmiana, sprawka szatana? Przez solidarność jajników będę jej broniła. ...
    08.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jesienna siekanka

    By nie zmitrężyć jesienią ranka, przed tv była siekanka. By nie być tłustym, wcinam kapusty. Taka napadła mnie zachcianka. październik listopad grudzień...
    07.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kule

    Był czas gdy kule dopadły Ulę, ciągle ortezy i ostre bóle. Po latach zwalczyła. Natura niemiła, gdyż zaraz w inne miejsca wbija szpikulec....
    03.12.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak króliki

    Zwrócił się rząd do publiki Mnóżcie się jak króliki A my wam damy Polne nory i jamy I na wściekliznę zastrzyki Wierszyk nie mój, tak zabawny, że mus...
    12.11.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kotylion zrobiłam

    Kwiatowego ułożyłam sobie kotyliona, z niepodległości Polski zadowolona. Na 123 lat aj! Kto zaprzepaścił ten kraj? Cud, że Ojczyzna od 99 lat wyzwolona....
    11.11.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Tabletowy tramwaj

    Dzisiejszy tramwaj, to jakby klasa, młodzi z tabletami, cała ich masa. Siedzą, wokół nic nie widzą, ekrany- tablice śledzą. Jadąc stojąc, stwierdzam, że to nowa...
    08.11.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Grób opuszczony

    Słynny aktor a grób opuszczony, choć w swym życiu cztery miał żony. Smutna jest dola, mojego idola. Jednak dzięki harcerzom, pięknie zadbany. Wcześniej,...
    05.11.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Chryzantemy kuliste

    Wszędzie widzę chryzantemy kuliste, rozmyślam czy życie jest wiekuiste. Odeszłym palę płomienie, niczego i tak nie zmienię. Smutny to dzień, umarłych wymieniam ...
    01.11.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Złodziejka

    Jesień kolory mi skradła, drzewom czupryna opadła. Imieninowy amant, daje mi amarant, bym i ja całkiem nie siadła....
    29.10.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Film inny niż wszystkie

    Film ten całkiem inny niż insze, jego polski tytuł "Twój Vincent". Geniusza życie nędzne, namalowane pędzlem. Artystycznie udany eksperyment. Twój Vincent (2017...
    22.10.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rymy częstochowskie

    Przez te moje rymy częstochowskie, aż się proszę o specjalną troskę. Ostatnio zmądrzałam, pisać przestałam. No cóż, każdy snuje swoją broszkę....
    19.10.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kapelusze

    Na widok w trawie kapelusza raduje się głupia ma dusza. Humor poprawia, z nudy wybawia. Nawet do lasu nie musiałam ruszać. Pod brzozą czerwone ...
    04.10.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jesień słota

    Oj przyrodo co to się dzieje, w dzień i w nocy ciągle leje. Najpierw przyszła słota, kiedy przyjdzie złota? Dobrze, że elektrociepłownia grzeje. ...
    23.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ciepłe kaloryfery

    Dziś ciepłe mam kaloryfery, już nie zrobię z zimna afery. Ciepła woda w kranie, co rusz smaczne danie. Bardzo szczęśliwy ze mnie emeryt. ...
    20.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pół wieku Maryli

    50 lat już nam śpiewa Maryla, a to minęło jak jedna chwila. Koncert był wspaniały, chłonęły uszy i gały. Przed artystami czoło pochylam. Opole 2017 - dzień pier...
    15.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kontrasty pogodowe

    Dziś dzionek pogodny, słoneczny, wesoły, radość, że nikt jutro nie idzie do szkoły. Ludzie w krótkich rękawkach, taka przez okno zajawka. Niestety, gdzieś w świ...
    10.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sprawność ciała

    Pewna seniorka długo myślała, jak przywrócić sprawność swego ciała. Ogólnie od lat skucha, ono nie chce jej słuchać. Sam duch niewiele może zdziałać. Ciekawy fi...
    07.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Operetka do mnie przyjechała

    Z białą różą wróciłam z gali, artyści świetny koncert dali. Same słynne arie, za darmo, fajnie. Za imprezę wszystkich warto pochwalić. Dwie godziny wspaniałych ...
    02.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Lekkość bytu

    Olśnienia wczoraj doznałam tu powiem, jak lekko mi gdy czysto mam głowie. Adieu przeżycia sierpniowe! Zaczynam nowe wrześniowe. W żałobie, zachować musz...
    01.09.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...