Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2014-04-15

  • ironia

    Ironia z natury złośliwej, do kości dobierze się żywej. Obnaży wszystko, i dobro i zło. Byś w wygodzie nie tkwił kłamliwej....
    15.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • palma z dzieciństwa

    Palmy, gdy wspomnę lata dziecinne, od dziś suchych zupełnie były inne. Bazie, jałowiec widzą oczka, związane to wikliną i ...kłokoczka pędzona na kwiaty niewinn...
    13.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • lodóweczka

    Mam ją od trzeciego dziecka to moja mała lodóweczka. Myślałam, że się zepsuła, gdyż nie byłam dla niej czuła. Ostatnio nie rozmrażałam, lód młotkiem odłupywałam...
    12.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • obojętność ze wszystkich stron

    Energiczna Genia z Lichenia, w szpony popadła odrętwienia. Znikła namiętność, rządzi obojętność. Podobno to objaw starzenia....
    11.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • z powodu modraszka

    Pod lupę dziś biorę motyla modraszka, z jego powodu ma słowna igraszka. Przypomina mi się...chwila, że los świata w skrzydłach motyla. Teraz się więc dziwić już...
    06.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • prawda

    Pewien facet z Gwadelupy, prawdy szukał za pomocą lupy... Gdzie prawda gdzie kłam, skąd ja wiedzieć to mam? No i co dalej? Coś w gardziel wlej... -Gdzie ta praw...
    03.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • parka cwana

    Taka sobie kacza parka cwana, po osiedlu spaceruje z rana. Ludziska śpią, nie nakarmią, zatem w tył zwrot i na bagna....
    30.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • gdy trwoga to do Boga

    Zaczynam i ja szukać Boga, ponieważ nachodzi mnie trwoga. Innych podpatruję, stronki podczytuję. Strasznie pod górę do niego droga... Tu rękę odrzuca, czy chce ...
    28.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • starsza kura

    Zestarzała się pewna kura, jednego tylko ma pazura. Jaj nie znosi, humoru nie wnosi. Cóż zatem warta jej limerykura? Pozostałe kurki wyglądają tak: szydełko i k...
    26.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • żółte światła

    Na żółtych światłach czy z bliska, z oddali, wjechała wiosna gdyż jej się pali, by świat szarości, zmienić w zieloności. Byśmy tylko tempa jej dotrzymali......
    24.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • na powitanie wiosny

    Dziś na powitanie przepięknej wiosny, toast wznoszę, fiołkowy, radosny. Oddaję się w jej objęcia, tylko to, chcę zapamiętać. Inne pory roku, to... byle do wiosn...
    21.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • tanie odurzanie

    Tanim kosztem się odurzam, wokół szaleje wiosenna burza. Zdecydowanie, tylko wąchanie. Taką mgiełkę wiosenną wielbią nozdrza....
    18.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • fiołki na śniadanie

    Może tak fiołki na śniadanie, na słodko, słono lub w śmietanie? W ramach postu, weny wzrostu, czy odzew na ekologiczne bajanie...?...
    17.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • fiołek

    Tak sobie idę do sklepu warzywnego, i nagle fiołka spotykam osiedlowego. No to cyk, zdjęcie z w mig i nastroju nabieram wiosennego. fiołki w wazoniku z roku po...
    15.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • łyk powietrza

    Łyk nad ranem powietrza świeżego, psa jednak trzeba mieć do tego, i samemu nie piec chleba. I wynika taka potrzeba: psiacer, piekarnia, rytuał dnia codziennego....
    14.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • moc słońca

    Słońce dziś uderzyło mnie w ciemię, skutecznie powaliło na ziemię. Pewnie dlatego, że trzynastego. Dlatego z bezsilności w łóżku sobie drzemię....
    13.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • harmonia i spokój

    Tego najbardziej mi potrzeba, by ulecieć prawie do nieba. Jest już cudnie wiosennie, miło i trochę sennie. Psiacer zaliczony i w domu nie brak chleba....
    11.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • dzień mężczyzn

    W dzisiejszym świecie płeć zanika, gender węszy w niej przeciwnika. Mężczyźni sami sobie radzą, kobiety tęsknią za władzą. Ćwiek w głowie a Panom wręczam ..."gw...
    10.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przytulenie

    Do kogo by się tu przytulić nocą, gdy oczy spać nie chcą, tylko się pocą? Do człowieka chorego? Do misia pluszowego? Do psa niesfornego? Do drzewa na zewnątrz r...
    09.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • goździki

    Pośród pachnących bukiecików, wypatruję dzisiaj goździków. Jeśli stać go na ten gest, to znaczy, że świetnie jest, choć ponoć Dzień Kobiet w zaniku....
    08.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • dziś głodówka

    Wczoraj Kazimierz urządził śledziówkę, dziś z tego powodu bolącą mam główkę. Choć sypię w nią prochem, to mi wiruje trochę .... Za pokutę muszę robić sobie głod...
    05.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Putin

    Władimir Władimirowicz Putin, światem wstrząsa jak Lenin czy Stalin. Nie odda Ukrainy, czy tam innej krainy. Skąd nagle miliony zdziwionych min? http://pl.wikip...
    04.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • lila róż

    Chciałabym być jak dama lila róż, lecz mole kapelusz zżarły mi już. Zadowalam się deczko, ciut dziurawą czapeczką, szlafrokiem, pościelą, perfumami, a nuż... h...
    02.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Majdan, majdan i R.Majdan

    Ciągle gadają o tym Majdanie, każdy dla siebie pichci tam danie. Ja na swoim* się rozłożę, raz robota, to znów łoże. Za święty spokój dziękując Ci Panie. * maj...
    01.03.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • czujna być musi

    Czujna być musi Genia z Lichenia, gdyż ciągle ją zrobić chcą w jelenia. Co rusz do niej stuka jakaś cwana sztuka, by odebrać jej spokój istnienia....
    28.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • bułek nie ma

    Sam mi rozwiązał się dylemat, gdyż w piekarni bułek dziś nie ma. Drugi wcinam pączek. Bez brudzenia rączek, mam śniadanie i tłustego czwartku temat. http://irsi...
    27.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • człowiek jak śmieć

    Od rana na śmieciowej umowie, dzisiejszy, biedny, pracuje człowiek. Prawie, że niewolnik on jest, j...ą go, jak menela pies. To się nie mieści w mej starej gło...
    26.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • władza

    Znów do większej władzy rwie się władza, kto przeciw niej, bardzo jej przeszkadza. Choć demokratycznie wybrana, lud lubi mieć na kolanach. Siebie niebem nagrad...
    25.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Soczi

    Wykazali się Polacy w Soczi, Stoch na dwa złote medale skoczył, dwa Bródki i Justyny, srebro i brąz, panczeny. Serce rośnie gdy widzą to oczy....
    23.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Na Majdanie

    O co walczycie na tym Majdanie, niech Bóg Wam da i Wam się stanie. Czemu aż tak krwawo to się dzieje, nie szkoda życia na takie idee? Jedynie stać mnie na solid...
    22.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • hokus pokus

    Regularnie jak co roku, wpierw przebiśnieg potem krokus. Skończyła się zima, natury nie zatrzymasz. Możesz się tylko przyglądać jej z boku....
    21.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • ja

    Coś o sobie dziś walnie irsila, która czasem kłuje jak szpila. Z jakiej strony mnie znasz? Która moja jest twarz? Sorry, że rymuję się do debila ....
    20.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • mój kotek

    Dziś trąbią, że koty są doskonałe, więc do pisania się biorę z zapałem. Mój wrzasnął mrau, gdyż wyjść by chciał ze swego lokum- pudełka od zapałek. Chcesz więce...
    17.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • strzały Amora

    W serca dwa, trafiły Amora strzały, dwie osoby rozum postradały. Teraz żyć będą we dwoje, znosząc życia znoje. Skrzydła miłości sił im na to dały. Z poprzednich...
    14.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • wirusy

    Siedzi pani w spokojnej głuszy, ciesząc się, że nic jej nie ruszy. Atak przyszedł od środka, cierpi teraz sierotka. Pożerana przez niewidzialne wirusy....
    12.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • sztuczna potrzeba

    Myśl mnie naszła nocą i siedzi mi z rana, że sztuczna potrzeba jest wyzwalana. Taka mi niepotrzebna, wolę by była zgrzebna, prawdziwa i prosta jak kromka chleba...
    10.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • pojmowanie

    Pewien raz, pracowita Chinka, upiec w niedzielę chciała murzynka. Córka usłyszała, aż się popłakała. Mężowi zaś, od rana ciekła ślinka....
    09.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 25 rocznica stołu okrągłego

    ...według człowieka bezdomnego. Okrągły Stół? Ponoć któraś? z rzędu to targowica, dlatego rocznica nie zachwyca. Tak się dogadali, zakłady sprzedali bogaty się ...
    07.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • oxymorony

    Błogosławiona wina kardynała, do myślenia o nich mi dała. Rzeczywistość wirtualna, jak szczęśliwość marna, jak zimny ogień i ciepłych lodów gała. Błogosławio...
    06.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • doświadczenie ...chemiczne

    Pewien bloger mając wolny czas, świadomie do wody wlał kwas. Ferment powstał i dym, on zaś zdziwiony był tym. Widocznie nauka ze szkoły poszła w las. ("Pamiętaj...
    04.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • darmowe słoneczko

    Mam dzisiaj wesołe słoneczko, nad darmową w parku ławeczką. Wezmę psinę, posiedzę krzynę i radować się będę jak dziecko....
    03.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • rynnowy koncert

    Woda w rynnach chlupocze i gada, a tu ani deszcz ani śnieg nie pada. Biel powoli znika tak bez alchemika. A ja od rana zjawisko to badam....
    02.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • słowo się leje

    Gdy nic się nie dzieje niech słowo się leje... cicho w środku nocy choć nie ma mocy... Wydaje mi się, że kapcanieję......
    01.02.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • po co pisać bloga

    Po co właściwie pisać bloga? Stosować na siebie batoga? To musi być szajba, pisać z rymem aabba. Muszę wymyślić jakiś slogan....
    30.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zrozumiałam to tak

    Szczęść Boże, Niech będzie pochwalony... Tu rządzimy my: mewy i wrony. Po co się tu pchasz? Ten teren jest nasz. Gołębiu pokoju, duchem świętym nawiedzony. W...
    28.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • mądrość i rozum

    Dwa dary to są i pojęcia dwa, nie każdy obydwa je w sobie ma. Nie wytwarza ich nauka, zatem gdzie mam ich szukać? Na tym usilnie zastanawiam się dziś ja. Sprawd...
    27.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • o uwolnienie

    O uwolnienie od ducha złego, zdrowie i życie niszczącego. Pragnienie i życzeni e o jego wyrzeczenie . Usilnie sposobów poszukuję do tego....
    26.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • w labiryncie

    Piękny, choć stary szpital im. Żeromskiego, na szczęście daleko nie mam do niego. Z chirurgii na I wewnętrzny daleka droga, trzeba się z wózkiem nagimnastykować...
    25.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przyjaciel twoim wrogiem

    Powiadają, co cię nie zabije to cię wzmocni, ja jednak odbiegnę od tej wyroczni. Co za ponura nauka, że ja z rana, zabójców własnych, osobistych szukam? Cukrzyk...
    24.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • w obliczu

    chorób i spraw ostatecznych, każdemu mięknie rura, nie pomoże limerykura, w gardle utkwią słowa, odejdzie ochota by dyskutować......
    23.01.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...