Moja lista blogów

wtorek, 12 marca 2019

Blogomania się skończyła


Witaj Bloggerze!
Jakąś małą działeczkę tu sobie wynajęłam,
Przypadkiem na  innej platformie byłam, i trzy blogi tam jakoś ciągnęłam.
 Z upadłością jej, się jak każdy, po prostu , pogodziłam.
 Zatem się zwinęłam i tu przybyłam.
 P.s. Jako emerytka płatnej platformy nie przewiduję,
 by płacić za wszystko, co w necie opublikuję.
 Już się raczej zwijam, niż rozwijam.
 Czytelnię tu sobie założyłam i mądrych ludzi czytam.
A poprzedniemu serwisowi podziękowałam:

Korzystając z serwisu Agory blox.pl,
zabawowy miałam cel.
Każdego bloggera,
bierze dziś cholera,
choć w necie tyle wolnych parcel.

Miło było, ale się skończyło.
Nic nie zostało utracone,
w komputerze jest zapisane
Sporo czasu już minęło
i każdy się jakoś uporał ze swoja blogomanią.
Pozdrowienia i podziękowania dla Agory,
za udostępnienie serwisu blox.pl

6 komentarzy:

  1. Irsilo, już masz swoje nowe lokum, ja jeszcze nie. Teraz nie bardzo mam czas. Twój nowy adres zapisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, to ja Merypodrozniczka17.

      Usuń
    2. Zastanawia mnie ta godzina wpisu. Wpisałam przed chwilą, czyli o 7.30, a napisano, że o 23.28. Jak ustawić prawidłową godzinę ? Ciekawa jestem czy można.

      Usuń
    3. Ja niezbyt dobrze, się w tym nowym miejscu odnajduję.
      dopiero dziś te komentarze zauważyłam.
      Szkoda by było, Mery podróżniczko,
      byś swoje podróże po pięknej Polsce utraciłaś.

      Usuń
    4. Nie jestem w stanie, na starym adresie blox.pl
      cokolwiek dodać jako komentarze.
      Ale dobrze wiem, co kiedyś zauważyłam,
      jakie opcje rozważasz i na jaka platformę by się przenieść.
      Ogólnie to blox.pl poleca wordpress
      i takie tam nadaje kurs.
      Ale to jest platforma płatna,
      a mnie jako emerytki na to nie stać.
      Mało tekstów i zdjęć w necie publikuję,
      by jeszcze za to płacić.

      Usuń
  2. Witam na bloggerze. Ja dzisiaj próbowałam troszeczkę wcisnąć coś dodatkowo na WordPress, ale zatrzymałam się, jak zażądali forsy, a miało być pierwszy rok darmo :-) Jako emerytka, płacić nie będę ! A w Bloggerze, póki co, jest mi dobrze. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...