Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2017-01-26

  • Troska

    Prezes z ziemi wolskiej do Polski, zrugał posłów specjalnej troski. Kiedyś na Madagaskar, teraz na San Escobar, się ich wyśle.Nie zaprotestują już.Pomysł boski....
    26.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Upływa szybko życie

    Tytuł przypomina mi dziadka, gdyż dziś w ich święto o nich gadka. W ósmej klasie, w święta, gdy odszedł, pamiętam. Franciszek uleczył koni całe stadka. ...
    22.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Impreza odwołana

    Epidemia położyła większość stadka, brak występu na Dzień Babci i Dziadka. Sił się nie wymusi, od chorej wnusi. Dlatego smutna jest dziś balladka. babcia dziad...
    20.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wirus

    Czuję, że mnie dopadł wirus, zachowuje się jak świrus. Kłuje w gardle, płucach, dusi gdy go odrzucam. Z czosnkiem napiję się kefiru.   https://...
    15.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Targowica

    W sejmie zablokowana mównica. Unia ma rządzić i zagranica?  Całkiem niefajnie, nieparlamentarnie. Żal, gdy demokracja tylko na ulicach. (oby nie zarząd...
    12.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Hygge

    Cóż to takiego jest to hygge, wie tylko Danii aborygen. Do tego multum świec, muszę to tu rzec. Połknę jakiś grzybek, by mieć halucygen.  W sumie to ska...
    10.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rak

    Myślę czy raka może toczyć rak? Możliwe gdyż chodzi na wspak. Ostatnio na wpół ryba, tak sobie gdybam. Żywcem nie dam się ugotować, o tak!  ...
    08.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W połowie ryba

    Ostatnio jestem jak pół ryba, w bezczynności sobie pływam. Nie wydaję głosu, unikam patosu. Po cichu wolności sobie używam.  Zapisz Zapisz...
    05.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pora stąd znikać

    Zanim tu napiszę 1000 limeryka, jest ostrzeżenie by stąd znikać. Mam być wielbłądem, za każdym błędem? Ktoś tu musi iść do psychiatryka. P.s.Kiedy od rana tu we...
    02.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kalendarze

    Usunęłam stare kalendarze, oczekuję teraz nowych zdarzeń. Niech się dobre rozgości, do tego wiele miłości. Wierzę, że nowy bardziej się wykaże. http://www.kalbi...
    01.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Życzenia

    Gdzieś tam w kącie stoi choinka, zamyślona ostatnio ma minka. Co złe niech się wypali, byśmy dobre złapali, marzenia realizowali i by ciągle natrafiać na mądreg...
    30.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Koniec mąk

    Wreszcie koniec kuchennych mąk, odpoczynek potrzebny dla rąk. Zadowolona minka, w barku trochę winka, do tego w galarecie pstrąg .  Zapisz Zapi...
    27.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Choinka z szyszek

    Ostatnio coś wzięło mnie na szyszki, pewnie zrobię z nich zawieszki. Na choinkę, sosnowe, na sen, chmielowe. Kaukaska nie pachnie, choć za grube złocisz...
    22.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bombki ośmieszyłam?

    Wykonałam miękkie bombki, które środek mają z gąbki. Takimi to atak, najbardziej na tak. Przynajmniej nie zostaną wybite ząbki. Więcej o nich na moim ręcznym bl...
    18.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wtorek seniora

    Zaraz prosto do Carrefoura, darmowa zawiezie mnie fura. Potrzeb mam spis treści, ile do wózka się zmieści. Z radości aż krzyczę hurra!   Zapisz...
    13.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Gołąb w chomącie?

    Wczoraj w najbliższej okolicy, chomąto ujrzałam na gołębicy. Ze skórki chleba było ono, gdyż ośródkę wyjedzono. Ptaki to luzaki i również komicy. Sądziłam, że ...
    08.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Lubię poniedziałki

    Bardzo lubię poniedziałki, to wcale nie są przechwałki. W niedzielę od pitraszenia ledwo żywa, dziś od tych czynności odpoczywam. Fasolka po bretońsku na rosole...
    05.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 1 grudzień

    Brakiem słońca powitał mnie grudzień, tylko siedzieć w domu jak więzień. Mimo to wyszłam, trochę zmokłam. Podobno śnieżny nadchodzi tydzień. Zapisz Zapisz...
    01.12.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Uczulenie na kiciusie

    Wiem, dla kociarzy, on jest wszystkim, siedzi nawet w pojemniku na łyżki. Ja je znam od q... strony, łóżko, dywan poplamiony. Ot uczulenie mam na miauczące tygr...
    29.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak to miło

    Aniołek z mojego bloga robótkowego Jak to miło w jesiennej porze, zaszyć się we własnej norze. Miś silny i twardy, udał się do swej gawry. Ja ...
    27.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Chcę indyka

    Świętuje smacznie Ameryka, każdy tam piecze dziś indyka. Mi ślinka aż ciecze, może mi nie uciecze, wykwintne to danie, ponoć frykas. Thanksgiving-czyli-Swieto-D...
    24.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Liczby szczęśliwe i nie

    Podobno 21 to oczko, liczba szczęśliwa, a szóstkę trafić w lotto, to się wygrywa. 21.11, mąż skończył 66 lat, 26.06.2016 kończył mu się świat. 666, to nie wymie...
    22.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nierozpoznawanie siebie

    Wrażenie mam iż wyszłam z ciała, tylko gdzie ja się podziałam? Nie widzę się w lustrach ani szybach, chodzę trudno jakby w dybach. Gdzie się "inteligencja" ma p...
    18.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sutra serca

    Nie wypuszczam się w dziwne światy, gdzie znaleźć można takie kwiaty: „forma jest pustką i pustka jest formą”, jakoś to koliduje z moją norm...
    17.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fajny dzionek

    Wczoraj ciało wykąpałam w w soli, dlatego dziś nic mnie nie boli. Zakupy, mała robótka , nie trzeba iść do ogródka. Cieszyć się mogę wtorkiem do woli. ...
    15.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nie docenili Leśmiana

    Senat nie docenił poezji Leśmiana, wszem i wobec śpiewka ta znana. Gawędziarz, erotoman, poezja dla mnie skończona. Czcijcie go sobie beze mnie, ja daję mu bana...
    12.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Narodowe Święto Niepodległości

    Pora zakończyć waśnie i spory, 98 lat temu padły zabory. Niewoli 123 lat, to czasu szmat. Patriotyczne śpiewanki na agory!  Zapisz...
    11.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 45 prezydent USA

    Wbrew sondażom wygrał Donald Trump, Clinton bez słowa zeszła z ramp. Rządzą konserwatyści, świat z lewicy się czyści. Co to będzie, głowi się każdy hipokamp. &#...
    09.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Co z tym czasem

    Dziś znów przebrała się miarka, gdyż nie przestawiłam zegarka. Godzinę byłam do przodu, bez żadnego powodu. Czas trzeba przestawiać we wszystkich zakamarkach. &...
    08.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Absurd?

    Wcisnął facet babie na warsztacie bubla, przez swe jurne, brudne gacie. Ona protestowała, w świat puścić nie chciała, choć kumple przepłacali by nie uległ strac...
    07.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Z byle czego się weselić

    Bez żadnych zaleceń Brukseli,  kupiłam koszulę z flaneli. Do tego, o rety! wełniane skarpety. O jak to bardzo mnie weseli.  Żaden to trend, tyl...
    03.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Smutny dzień listopadowy

    W ten dzień smutny listopadowy, żaden rym nie przychodzi do głowy. Wokół słyszę, tylko ciszę, a duszę oczyszcza kolor fioletowy....
    01.11.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kominek

    Był tu na blogach niejaki kominek, młodą i wulgarną zbierał gadzinę. Ze wstydu się spalił, lub ktoś go wywalił. Na kaloryfer łapie teraz dziewczynę? Wolę gorący...
    30.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Trwoga

    Gdzie nie wejdę na jakiego bloga, wszędzie smutek panuje i trwoga. Mnie serce piecze, choć niby je leczę. Jedyne co pomoże, to westchnąć do Boga.  Zapis...
    27.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wrażliwość

    Bardzo wrażliwe są lewaki. Ratują pszczoły i ślimaki. Psy i koty chronią. Za mięsem nie gonią. W pięć minut się wyskrobią, dziwaki. http://www.wysokieobcasy.pl/...
    25.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Na imieniny

    Zjadłam wczoraj dwa "hiszpany", -krem kawowy, dużo piany. Przesłodkie to było, mało nie zemdliło. Na ratunek przyszło jabłko i dwa banany. Sardynki w tomacie na...
    22.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • I po debatach

    Po debat kandydatów trzeciej turze, nie wiem komu prezydenturę wróżę. Ciosy poniżej pasa, amerykańska krasa. Szanse Clinton i Trump'a jednako duże.  ...
    20.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Trump vs Clinton

    Kandydaci są w oparach, spierają się co niemiara. Trump versus Wamp, boli hipokamp, gdy z ust bluzgi lecą i para.   &...
    18.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bob Dylan nie odpowiada

    Nagrodę Nobla dostał Bob Dylan, o jakaż wielkopomna to chwila. Piosenki to literatura? Dostaje mu się bura. Laureat milczy, ot ignorant... ( dał dyla?) ...
    16.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Artysta

    Wrażliwy był, żył raz artysta, wielki wirtuoz wiolonczelista. Ileż on zgrał, kobiecych ciał. Tyle, że miłość do nich była pusta.  Zapisz...
    13.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rozpusta

    Na promocji marchew była i kapusta, do których bardzo tęskniły me usta. Colesław chrupiąca surówka, ciasto marchwiowe, u mnie nówka. Jeszcze kiszona, bu...
    11.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Znów wbijam szpilę

    Zaraz znowu wbiję szpilę, niezły ze mnie czasem killer.  Podziwiać mam te truchła, by mi głowa od nich spuchła? Nie chcę oglądać ani przez chwilę. Dlac...
    09.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Alkoholami jesień się zaczyna

    Non stop 24 godziny na dobę, można kupić połowę na gębę. Ciesz się ż....., nie bądź fałszywcem. Uważanie miej jednak na wątrobę. Uśmiechnięta gęba z napisem hap...
    06.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Uśpić psa

    Jeszcze żyje sobie nasz pies z rakiem, z brzuchem jak żaba, choroby znakiem. Nie skomli, nie jęczy, choć choroba go męczy. Nie mam siły uśpić psa, ani mąż ani d...
    04.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • To jest chore

    Czarny marsz, czarne szaty, żałoba, gdyż sumienie przyszło pochować? Jest dawno becikowe i 500zł na głowę. A może by tak dar życia, łono i lekarza uszan...
    03.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Gdyby się kto o mnie pytał

    Gdyby się kto o mnie pytał, co ja jestem za kobita, to mu tu odpowiem, by nie płacił zdrowiem, gdy chora myśl o mnie mu zakwita. Piszę w kateg...
    01.10.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Roast

    Dziś wszystko mi działa na nerwy, bardzo boleśnie i bez przerwy. Jak tu Pollyanną być, byle czym się cieszyć? Czyżby ten roast, dał mi tak wstrętnej werwy? Trze...
    30.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nagrody

    Nagrody zdobywam na blogerze, przez to bardziej w siebie wierzę. Kiedyś książka, dziś torba ta: "Bloger zawsze rację ma". Teraz sobie na laurach poleżę. Zapisz ...
    28.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Środek nocy

    Zawsze budzę się w środku nocy, cisza wokół, nabieram mocy. Coś wypiję, coś zjem, nie rozumiem faz REM. Chińczycy twierdzą, że wówczas żółć się toczy. (i oczysz...
    27.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pan Marazm

    W dniu dzisiejszym straszny pan marazm, dziwnym trafem mnie odnalazł. Z energii okradł, mózg mi zjadł. Mało co robię, choć bardzo się staram. Jednak na marazm, ...
    24.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...