Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2017-08-30

  • Jesień przybędzie

    O dach co rusz tłuką się żołędzie, znak, że wkrótce jesień przybędzie. (Na dachu tym dokarmiam gołębie) Spoczynku stan znam, dziesięć lat w nim trwam. Aktywność...
    30.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • U notariusza

    Zazwyczaj wizyta u notariusza, portfelem mocno porusza. Czy zbycie czy posiadanie, trudne to jest zadanie. Nabycie 71/1000 terenu to dla mnie katusza. Ci co na ...
    28.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kłody

    Zieleń miejska wkopała kłody, nie wjadą jej tam samochody. Czasem obserwuję jak śmieciara manewruje. Straszne to dla pojazdów i ludzi niewygody. Zapisz Zapisz ...
    19.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Istnienie

    Zostanie po nas kwiatów górka, w czyjejś pamięci jakaś laurka. Nasze tu istnienie, to tylko mgnienie. Zatem nie trzeba stroić się w piórka. (lub wiatrem podszyt...
    17.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Matki nie mam już

    Od 08.08.2017, Matki nie mam już, 12.08.2017, pożegnałam ją wieńcem z róż. Pomodliłam się troszeczkę, na koniec zapaliłam świeczkę.. Niech Cię do nieba ...
    14.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sedacja

    Matka ma w śpiączce na OIOMie. Od tygodnia dociera do mnie, pożaru tragedia ta na jej stare lata i bliskość ujrzenia jej w trumnie. ...
    06.08.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kocham drzewa

    U mnie na osiedlu pełno drzew, tlenu i energii dają nawiew. Gdy one pną się do nieba, myślę czego mi potrzeba. Na szczęście nie dopadł ich ludzki gniew. Zielone...
    28.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Opozycyjna manifa

    Płatna manifa podeszła pod płot, a tam w oknie ukazał się kot. Prezesa zaś nie ma, co to za ściema. Złudzeń do poprawności opozycji poczynań, w związku z tym ni...
    23.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Miała matka synów...

    Koniec synku śniadań do łóżka, niech to przejmie twoja dziewuszka. Pranie, prasowanie i wszystko na ...nie... Wszak matka już siwa staruszka.  Jednak z...
    23.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dobra zmiana?

    PiS nam robi "dobrą zmianę", reformy nocą dopycha kolanem. Lud tego nie chce, PiS ego swe łechce. To wszystko jest porąbane. ...
    20.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Cwaniak nad cwaniaki

    Przebiegły i sprytny jest taki, choć zwą go cwaniak nad cwaniaki. Wszystkich ogrywa, aplauz zdobywa i Nobla. Pozostali politycy to głuptaki.  c...
    18.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Baba mściwa

    Była sobie baba mściwa, za komentarz się wyżywa. Narcystyczna egoistka, wali w innych prosto z listka. Słusznie cole w oczy, się nazywa. ...
    16.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Horror w pomidorze

    Pomidor rośnie w pomidorze, człowiek nadziwić się nie może. Wszystkich zdanie zgodne, że kiełki teraz modne. Może posadzić i o nowym marzyć zbiorze?...
    15.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 14 lipca, Święto Narodowe Francji

    Wolność, równość i braterstwo, to było wielkie zwycięstwo. Jak tłumaczyć mam, wyjątkowy stan? -Nadużycie wolności to przestępstwo. Gdzie się podziało bezpieczeń...
    14.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 13 lipca

    Trzynasty lipca, dzień mokry, brzydki, pozwolić trzeba sobie na zbytki. Zboża mają kłosy, a ja siwe włosy. Na podwieczorek zrobię dziś frytki. ...
    13.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Emeryckie sushi

    Pewien emeryt się skusił do sushi, wpierw ryż z łyżką octu jabłkowego, udusił. Potem zanim jeszcze nie skonał, wyciągnął miast morskich alg, jakieś ukiszone liś...
    08.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wizyta Trumpa

    Trump zaprezentował wartości, moc nam dostarczył radości. ( niektórych rozsierdził  do kości). Granat i amarant, dał nam w dolarach. Od tego Polacy bard...
    07.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Elektryczne liczniki

    Na klatce pył i hałas dziki, znikną elektryczne liczniki. Elektryczność i gaz, odczytają bez nas. Teraz w skrzynce sprawdzę swoje bezpieczniki....
    05.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pilnie poszukuję flow

    Pilnie poszukuję jakiegoś flow, który by mnie w ramiona wziął. A tu uwiąd starczy, i człowiek warczy, zamiast wołać bez przerwy wow.  h...
    01.07.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wianki uwiłam

    Z lekka dziś szajba mi odbiła, osiem wianków aż uwiłam. Spaceru nie było wiele, za to teraz pachnie zielem. Tak sobie do czasów młodości wróciłam. Zapisz...
    22.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Trzymanie się etatu

    Ludzie nie chcą zejść ze sceny. Zostawię je innym do oceny. Starość nie ma swoich praw, ciągle domaga się braw. Małpy świetne mają geny, ...a ja tylko migreny. ...
    17.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Procesja przeszła

    Ulica zasłana płatkami. Orkiestra grała trąbami. Z wiarą się dziś nie afiszowałam, okien żadnych nie dekorowałam.  Niemoc mnie dopadła, może z powodu sa...
    15.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Różnice w parach

    Znane pary na celowniku, ile kto lat ma na liczniku. Młoda czy stara? Od wieku, wara. To i ja unikam przytyków. O tyle o ile, to różne są style...
    11.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przesyłam wazelinę

    Łasa jest pochwał z pewnej gminy, gdyż ciągle łaknie wazeliny. Za komentarz szczery, dostała cholery. Posyłam więc tubkę za drwiny.  Zapisz...
    08.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dziecko w sobie

    Każdy w sobie z pierwszym czerwcem, na nowo by chciał stać się dzieckiem. Piwo nie, oj nie! Za to może piwonie? No i czuć świat beztroskim sercem....
    01.06.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Egzotyczny prezent

    Ze Zjednoczonych Emiratów, kawa, czekoladki ciepłych klimatów. Na Dzień Matki, takie kwiatki, przywiózł mi syn z rodzinnych wczasów....
    26.05.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przekwitanie

    Przekwitają kasztany, przekwitają bzy, zieleń ciemnieje i znów mży. Do tego zimny maj, w odczuciach dziwny kraj. Ze śmiechu aż lecą mi łzy. Opole będzie w Rzesz...
    24.05.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Drozdowate koncerty dają

    Wokół domu w wielu drzewach, od świtu jakiś jakiś ptak śpiewa. Śledztwo zrobiłam zatem, podobno to drozdowate. I jak tu wiosnę olewać. Razem z nim sobie śpiewam...
    11.05.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Długi weekend

    Weekend w domu przesiedziany, a takie fajne były plany. Zimno i padało, wyjść się nie chciało, choć rower z piwnicy przyniesiony. Z okna każdego, na drzewa wido...
    06.05.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rower w głowie

    Poruszać się na rowerze, w ten obraz bardzo wierzę, Patrzę przez okno, na deszczu mokną. Myślę jak z tym faktem się zmierzę....
    28.04.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ładne kwiatki?

    Po wiosennej łące, kicają zające. W piątek przed świętami te zdjęcia zrobiłam. Pewnie z hektar tej łąki kwietnej jest na całym placu. Szafirki, mini żonkile, mi...
    20.04.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nowej mocy

    Z okazji nadchodzącej Wielkanocy, życzę czytającym nowej mocy. By ciało chciało słuchać, by pięknego mieć ducha. Wszystko ożyje gdy śmigus-dyngus pomoczy. ʌ...
    14.04.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Niedziela palmowa

    Kiedy człowiek starszym się staje, to już go męczą coroczne obyczaje. W tym roku świeże gałązki święciłam, suchym palmom się sprzeciwiłam. Zdjęcia moich poświęc...
    11.04.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fiołki

    Na osiedlu łany są fiołków, radości doznaję od tych wesołków. Bukiecik zerwałam, zapach wciągnęłam. No i psychicznych nie mam dziś dołków. Zapisz Zapisz...
    01.04.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zaćmienie umysłu

    Pewna pani z miasta Namysłów, często ma zaćmienie umysłu. Myli się, rzeczy gubi, nie ma się czym chlubić. Jakiego to wina przemysłu?...
    26.03.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Angela i Donaldy

    Dwóch Donaldów ma teraz Angela, bliższy służy, dalszy opierdziela. Teraz w potrzasku, narobi wrzasku, gdyż starszy nią rządzić się ośmiela. ...
    19.03.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wdzięczna jestem niesłychanie

    Wczoraj odkryłam wdzięczności cud, dla duszy balsam, radość i miód. Dziennie dawki trzy, i szczęścia lecą łzy. To najlepsza z wszystkic...
    09.03.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fejki

    Wycinka Szyszki zabiła wiewiórkę, prezydent kiełbasę wcina ciurkiem. Co się dzieje w necie, ojejku! Pełno teraz takich fejków. Za podpuchą lemingi stoją murkiem...
    05.03.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rąbią drwa

    W tv i prasie rąbią drwa, wypowiem w temacie się i ja. Byleby nie spadł na mnie konar, lub topola pochylona. Od tego rżnięcia dopadła mnie... rwa.  Po o...
    28.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ombre

    Modna pani z głową w ombre, które z czasem przejdzie w sombre. Mam podobnie z włosami, nie panuję nad odrostami. Pozwalam sobie na siwe, ponoć są mądre. W tym r...
    25.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pączki i bączki

    Wedle tradycyjnego obrządku, każdemu z rana dałam po pączku. Wszędzie czuję smalec, z tłuszczem trzeba szaleć, a potem opędzać się od bączków.  P.S. Je...
    23.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Na Walentynki

    Z zamrażarki na Walentynki, wyciągam jeżyno-malinki. Śmietankę ubiję, uścisnę za szyję. Jeszcze dla osłody kupne mam pralinki. Zapisz Zapisz Zapisz Zapisz Zapi...
    14.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Fatum

    Nie ma PiS szczęścia do podróży, Opatrzność mu jakoś nie służy. Czyja wina, gdzie przyczyna? Pomyślności to raczej nie wróży. Krajobraz widzę jak po burzy. A...
    12.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Łeb urwała

    Komu sroczka raz łeb urwała, nad tym dziś długo myślałam. Jeść innym dała wiem, może zupę jaką, krem. Dlaczego jednego nie kochała? ...i gdzieś sobie poleciała,...
    11.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Urwania ciąg dalszy

    Otyły aktor urwał sedes, taki wiszący bez pedes. Ale pech, tylko śmiech. Szkoda, że obliczeń nie wykonał Archimedes. Otyły Kevin Smith urwał sedes! - WP Gwiazdy...
    08.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Chcą by urwało

    "Dupy nie urywa" słyszę co krok, to określenie już wcale nie szok. Chwalą tak potrawy, chcą mieć ciut zabawy? Cierpliwości! Wkrótce wejdziesz w tok... ...
    04.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Śniegiem sypnęło

    Nocne odśnieżanie, przerwane spanie, w mroku po świeże bułeczki dreptanie. Wczoraj na biało, wszystko opatulało. Dziś znów sypanie i tajanie. Zapisz...
    03.02.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Powrót zdrowia

    Jak to miło gdy wraca zdrowie, od razu inny staje się człowiek. Do tego lepszy humor, jak motyl przyfrunął. Jeszcze słonko i wiosny powiew.  Najlepszymi...
    31.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Człowiek wolności

    Człowiekiem wolności jest, Mój Boże, taki, co to wszystko zrujnować może. Strach budzi każdy jego krok. Nadzieja, że tylko na rok.  Kto nam teraz uratow...
    29.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Oblicza dumy Polaków

    Wracając z "Oblicza dumy Polaków", nie uszanowali drogowych znaków. Piraci szarżują, pędzą niczym polska bida z nędzą. Od tego, wywrócenia doznałam aż flaków. &...
    28.01.2017 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...