Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2014-07-11

  • zarozumialstwo i i arogancja?

    Dla Holendrów wyrzuconych z hotelu, gra o trzecie miejsce jest bez celu. Motywacji im brak na Brazylii atak. Zagrają więc pod hasłem: bumeluj! http://www.sport...
    11.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • bez błędów nuda

    Po bezbłędnej grze na arenie, gole karne są w złota cenie. Romero- bramkarz król. Oranje przeżywa ból. Albicelestes wygrają niemieckie oblężenie? MŚ 2014. Czeg...
    10.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • porażka wszechczasów

    Dumną Brazylię na Mineirão, sromotna dotknęła masakra. Siły wszystkim odebrało, Germany 7:1 dokopało. Canarinhos "nic się nie stało!" a nie...
    09.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • karne 4:3

    Oranje i Los Ticos w Salvadorze, nic nie stracili na honorze. Długi mecz, aż łapie ból, bohaterem bramkarz Krul. Co jeszcze na Mundialu zdarzyć się może?...
    06.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przypadkowy gol ?

    Argentyńczycy i Belgowie w Brasilii, aż tak za bardzo się nie namęczyli. Czerwone diabły jednak przepadły. Przed Gonzalo Huguain głowę się chyli....
    06.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • niezłe kanarki

    Bra/Col 2:1 w Fortaleza, do półfinału prosto zmierza. Znów do Canarinhos, uśmiechnął się los. Ostro było, żal Neymara, Silvy i Rodrigueza. Brazylia - K...
    05.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • koguciki nie zapieją

    Francuskie koguciki w Rio de Janeiro, nie strzelą już gola czerwoną girą. Niemiecki perfekcjonizm, do domu je wygonił. Być może wygrają coś na S...
    05.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • przerwany amerykański sen

    Belgowie sen przerwali Stanom. Świetni.W finale nie staną. Kibic jest w rozterce. Jak do nich mieć serce,  kiedy futbol tam soccer nazwano? MŚ 2014. Ame...
    03.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Argentyna-Szwajcaria 1:0

    Pokonana została Szwajcaria, prze Messiego i Angela Maria. Papież się schował. Komu kibicował, gdy z Argentyny "Golgota Piknik" bluźni w sanktuariach ?...
    02.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • bezzębni Urusi

    Wielki dramat dotknął Urugwaj, Bez Suareza przegrali , aj! Kolumbia się cieszy. Brazylia wciąż grzeszy. Myślę, że jaki kraj, taki obyczaj. Rodriguez rozbił Urug...
    01.07.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ave Cesar!

    Wszyscy żałują piłkarzy z Chili, że o włos dzielnie nie zwyciężyli. Szczęście marne przez te karne. Ave Julio Cesar!Każdy przed nim głowę chyli. Ave Cesar ʌ...
    29.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Włosi wygryzieni

    Suarez, piłkarz gryzoń w Natal, usiekł zębami jak piłą drwal. Kamera nie kłamie, Włocha ugryzł w ramię. Już nie zagra, kły bolą, nie żal. http://www.rm...
    26.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Lenin wiecznie żywy

    Na obchodach dni Nowej Huty, ja karzeł reakcji zapluty, Lenina co stał jak tur a teraz leje na mur ominęłam, gdyż mógłby olać mi buty . ...
    23.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Turkusowy i fuksjowy

    Różowy i niebieski but z Pumy, ostatnio zaprząta mój umysł. Myślę, że to gender, takim rządzi trendem. Wkrótce po ulicach tak kroczyć będą tłumy?...
    22.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • wielcy mali

    Włosi przegrywając z Kostaryką, na mur wykluczyli Anglików w stanie Pernambuco. Czy po tym wytłuką jeszcze skutecznie Urugwajczyków? " Kiedy daję biednym chleb...
    21.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Cud na Mundialu

    Na angielski futbol przyszedł kres, sprawcą inwalida Suarez. Zwinęli interes, gol z alko na stres i czym prędzej na powietrzny ekspres. Cudowne uzdrowi...
    20.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Latający Holender

    Cuda czyni Robin van Persie. Pomarańczowi będą pierwsi? Latający Holender goni pędem, jest trendem. W Oranje działa jak pershing. Mundial 2014. Van Pe...
    19.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kto?

    Nazwisko Sienkiewicz i Belka w oku, ostatnio ciągle na widoku. Kto za tym stoi? Kto kogo wydoi, kiedy w korycie braknie obroku?...
    17.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • rzucę kamieniem

    Podsłuchy, haki z czarnych teczek, brak tylko w kropeczki majteczek. Zabawę nie rządzenie, wysoko mają w cenie. Tyle, że Naród nic nie ma z piaskowych babeczek....
    16.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • gromadnica

    Starszej już pani z Czeladzi, stos rzeczy się nagromadził. Zamyślone jej lica, skarbów cała piwnica. Wyrzucić szkoda,nic na to nie poradzi....
    13.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zbieractwo

    Pewna pani rzec by przechera, co napotka zaraz pozbiera. Płatki róży, grzyby, zioła... ...skarbów cała stodoła. Pod chorobę podpada czy kolekcjonera?...
    12.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Tyle map

    Choć tyle map, wskazówek tyle a się schodziłam i padłam w bezsile. Labirynty gmachów, to jest właśnie Kraków. Resztę wiedzy zdobędę w mogile. Tyle map a człowie...
    10.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zielone Świątki

    Po rosie, świtem w Zielone Świątki, obeszłam z psem moje zakątki -z mgłą rozległe łąki . Skradłam róży pąki cukrowe. Oto po tym pamiątki....
    08.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • bezsilność

    Często już leżę sobie w łóżku, podziwiam wyczyny staruszków. Skąd w nich tyle wigoru i do tego humoru? Pilot i ciśnieniomierz żądają paluszków....
    06.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 25 lat wolności

    Święto wolności 4 czerwca, niejeden wychwala dziś piewca. A ja się buntuję, euforii nie czuję. Bidę z Nędzą i Dług widzę, ja prześmiewca....
    04.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • odkrywka

    Aż najeżyła mi się grzywka, gdy doczytałam skąd pokrzywka. Jest cholinergiczna. To kara logiczna za nadmiar wysiłku. Gdzie rozrywka?...
    01.06.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zakwitłam

    Na ciele zakwitłam pokrzywką, swędzi mnie a na twarzy zdziwko. Gdy porcja truskawek duża, zakwitnąć może i róża. Jedzenie owoców bywa rozrywką....
    29.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • po Dniu Matki

    Pachnące lewkonie stoją jeszcze w wazonie, matczyne głębokie uczucie mocno płonie. Nieotwarte martini, postaw innych nie wini. Resztki ciast przeze mnie upiec...
    27.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • ranny koncert

    Jakże to pięknie jest nad ranem, gdy ciało przecudnie wyspane. W liściach ptaków wiele, grają ranne trele. Od godziny me uszy w tym zasłuchane....
    24.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • starzenie się

    Jakby tu uniknąć starości, gdy czas dobiera się do kości? Z roku na rok, powolniejszy krok. Coraz trudniej o trochę radości ....
    22.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • [żesłiżepakalarepa]

    Leży rzepa i kalarepa, do śmieci chciałam wyciepać. Jednak się zastanowiłam, w net je wpierw wrzuciłam. Surówka wyjdzie, tylko trzeba posiekać....
    21.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • eurowybory

    Kto w tym wszystkim się rozezna, ile prawdy, fałszu, ile .wna. Ile mamony i celebrytów, a ile prawdziwych polityków. Jeden drugiemu błędy wytyka, ot taka sobie ...
    20.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • za brody dwie

    Gorący ostatnio jest temat, kobieta z brodami, tfu, dwiema. Wyśmiewają się, no cóż, wbijają jej w plecy nóż, za to, że natura dała taki dylemat. Oto Miriam kobi...
    19.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • ja i ból

    W słotne dni ledwo zionie mój duch. Bolące stawy przyoblekam w puch. Wówczas robię jaki ruch, kroczyć mogę jak zuch, za pan brat z bólem, gdyż jest nas dwóch....
    17.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • w krainie deszczowców

    Dziś nad ranem się obudziłam, przez okno wyjrzałam i dostrzegłam , obwisły od deszczu i rdzewiejący, kończący kwitnienie biały bez, kilka dużych kałuż, szyby pł...
    16.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • do lata

    Konwalie uschły już w bukiecie. Bez, tawuła wciąż sypią kwieciem. Wszystko ulata, i goni do lata. Każdy wakacje chce mieć przecież....
    13.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Europę szczuły cycem

    Słowianka ubijała w maśniczce masło, na tarce męskie gacie? Coś we mnie trzasło. Gdyż wyszedł znów pic, że liczy się cyc. I seksizm, zohydzone przez kobiety has...
    12.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Eurowizja

    Znów muppet show czy jakiś gender, szkoda, że nie wygrał z Holenderką Holender tylko z brodą Konczita Kiełbasa, ukrywająca pod suknią... i z włosami do pasa......
    11.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • mózgownica

    Mózgownica siedząc w czaszce, ciągle jest na naszej łasce. Przyjemności się domaga! Jak dostarczy jej łamaga zmęczona, wlokąca się o lasce?...
    09.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • seniorze

    Nie narzekaj ciągle seniorze, do 67 lat pracować możesz. Jedz jagódki, mniej żryj, czerwone wino pij. I pa doktorze! do setki orzę!...
    08.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • zieleń

    Wielobarwną zieleń widzę wokół, choć od bólu nerki, mgłę mam w oku. USG nie kłamie, trzeba skruszyć ten kamień. Jedynie liście wynieść na cokół....
    06.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • matura

    Zakwitły znowuż kasztanowce, na maturę pędzą kozy i owce i wszelkie inne barany i pany, każdy w temacie obcykany. W czerwonych balerinkach, pogoniła nań dziewcz...
    05.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • na grill

    Mniszek, pokrzywę i ...biskupa, gdyż nie znosi tego żadna d.... Niech się praży obrzydliwe, co ogólnie niezjadliwe, choć smaczne w opisie : syrop, mięso czy zu...
    04.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • papieżomania

    Papież na pomniku czy na kubku, śmieje się i robi nam kuku. Papieżomania? Coś do czytania, weźcie lub posłuchajcie [dżej pi tu]....
    02.05.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • papieżofobia

    Papieżofobia ostra w sejmie, sądziła, że coś mu odejmie. Bez pardonu by rwali, świętości szargali. Niech się pukają po czerepu hełmie....
    30.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kanonizacja

    Gdy serca pikają do Rzymu, zaczyna brakować mi rymu. Niech światłość świętości, przysporzy radości! Zawierzam planowi bożemu....
    27.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Tadeusz Różewicz

    Odszedł dziś wielki poeta, a mnie żebrzą o peta i zeta. Po świętach "musi" , chociaż łyk "szusi". Zapchana zaś rura, wymogła na mnie kreta. (Taki oto ze mnie po...
    24.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • nasze suszi

    Po świętach w Polsce czy na Rusi, popularne bardzo jest "suszi". Któż głodu jej nie zna? To potrawa płynna, choć mówią, że to klin a wypić ją musisz....
    24.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • O świcie

    Wyjście musowe mam o świcie, niestety z psem, takie jest życie. Chłodną rosę mam ja, moja gęsta jest mgła. I niby tęcza jak widzicie....
    22.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • jaja z kościołem

    Biskup zamknął kościół w Jasienicy, gdyż niegrzeczni byli katolicy. W tv się kaja, i robi jaja, każąc je święcić w dalszej okolicy. Jaja kwadratowe, wyszły jedn...
    18.04.2014 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...