Moja lista blogów

środa, 13 marca 2019

7 lat mija



Odkąd ogródkowego, bloga o moim ogródku przyblokowym, założyłam, dzięki temu,że średni syn, na moje 60 urodziny, aparat cyfrowy mi podarował. Nie na tej platformie to było, ale dobrze pamiętam, że 13 marca się zaczęło, kiedy dwa blogi,uruchomiłam znaczy się ogródek i rękodzieło. Nie ma sensu tych blogów tu przenosić.
 
 Śnieg wówczas leżał, 13 marca roku 2013 kiedy zdjęcie z okna robiłam.
A dziś z rana? Otóż żonkile już kwitną, czym jestem uradowana:

3 komentarze:

  1. Irsilo, wszystko teraz masz w jednym blogu. I dobrze. Będę zaglądać, wiosna już na całego, może pokażesz co słychać w Twoim ogródeczku. Ja dziś posiałam do donicy trawę (kocią), szybko rośnie. Na Święta będzie zielona ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Irsilo, czemu musisz zatwierdzać wpisy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zobaczyłam, że pokazałaś aktualne zdjęcie ogródka. ładne.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...