Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2016-02-29

  • Dodatkowy dzień

    Na wiosennej zielonej łące, sympatyczne śpiące zające. Wreszcie coś miłego, od roku przestępnego, rozweselające i nie dołujące. ...
    29.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Sweterek

    Zrobiłam sobie sweterek, taki słodki jak cukierek. Choć włóczka niebogata i szybko jest mechata, to i tak poprawiłam sobie humorek....
    27.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jasna chwila

    Wśród szarości słoneczna chwila, krokus do słońca się rozchyla. Wiosenny ten pan, proponuje szafran,  biorąc udział w efekcie motyla. Więcej tu: Chwila-...
    24.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wypalenie

    Starsza osoba słaba na ciele, ruchu nie potrzebuje już wiele. Zostało z żywiołów, odrobinę popiołu, srebro we włosach i kurz za fotelem.  ...
    20.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dziwoląg

    Pewnym rodzicom wśród wielkich mąk, na świat był przyszedł raz dziwoląg. Czyja wina gdzie przyczyna? Ni pies, wydra ni dziewczyna. Czyj błąd, może to wie tylko ...
    17.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Para

    Wodna para z mojego czajnika, lubi się z gwizdkiem bzykać. Potrafią długo, piszczeć błogo. Jeden mój ruch i namiętność ich znika. P.s.Wierszyk z roku 2013, ...
    14.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W Walentynki

    Co by tu zrobić w Walentynki? Na pewno jakieś dobre uczynki. Wyjąć wszystkie szpilki z serca, w brzuchu dziury nie wywiercać. Głową ani członkiem żadnym, nie wa...
    13.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Post

    Jakby to ładnie było, gdyby mi się pościło. Przez 40 dni, tak mi się marzy i śni. Na pewno kilogramów i trosk by ubyło. Oby tylko na takim poście się ni...
    10.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Liczenie kalorii

    Jedli te pączki w tłusty czwartek, buzie przy tym mając otwarte, które kalorie liczyły. Dzień nie był miły. Takie rozkosze nic nie warte. ...
    05.02.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Z fat na fit

    Z fat na fit, taka teraz moda, robię to tylko na schodach. Ważny też neurobik, nie tylko aerobik. Plus dieta i zdrowia sobie dodam.  Um...
    30.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Jak żyć?

    Pewna pani z małego Rożniatowa, często powtarza tytułu słowa. Trudno jej zabrać głos, w temacie ludzki los, kiedy własny czasami trudno zaakceptować. Powiadaj...
    24.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wspominam dziadków

    Tego od ojca mego za " aj, aj, jaj' czy" ho, jo,jo joj', zapamiętałam, wzrost wysoki, ciemna czupryna, sylwetka wysoka i szczupła, jakieś wspomnienia z wojenki,...
    22.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Moje babki

    W moim dzieciństwie matek mojej matki i ojca nikt inaczej nie nazywał niż babki. Jedna była od matki a druga od ojca. Jedna oczytana,przez niektórych pogardliwi...
    21.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wybałuszam gały

    Ostatnio, na ten dziwny świat cały, wybałuszam zmęczone me gały. Uciekam do głuszy, tam nic mnie nie ruszy. Na szczęście,puszystą, śnieżną pierzynką, przykrywa ...
    18.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Szeleszczenie i wszczynanie

    Brzęczyszkiewicza z Chrząszczyżewoszyc Niemcy dawno temu mieli dosyć. Dziś Waszczykowski i Błaszczak ich demokrację przywłaszcza. Dlatego nie przepuszcz...
    15.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kurnik bez lisa

    Lis przestał harcować w kurniku, jako hiena stracił zwolenników. Pan Kurski nad tym się skupi. Czy lud głupi zmianę kupi? Wesoło jest, humor mam ᥿...
    09.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Gwiazdki mnie obsypały

    Gdy cierpliwie czekałam na przystanku, sypały się na mnie bez ustanku. Maleńkie i śliczne, bardzo, bardzo liczne. Na torbie siedziały i na kolanku. Kied...
    05.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zielona nadzieja

    Na zielono w Sylwestra się ubrałam, kolor to modny, w tv usłyszałam. Szampan w butelkowej zieleni, perliście się był pienił. Tu jeszcze zielone żółwiki wyczaiła...
    01.01.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Idzie nowe

    Czasem bardzo zachodziłam w głowę, jakby tu mieć coś jakieś nowe. Teraz ją mam zmieszaną, gdyż ono pcha się samo. Nic nie robię, samo przychodzi gotowe. Nowego ...
    31.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W uszaku

    Siedzę sobie w miodowym uszaku, to dobre dla takiego jak ja, wraku. Im mniej świadomości, tym więcej szczęśliwości. Jeszcze tylko schowam kwas z kiszonych bura...
    29.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Świątecznie, nocą na Placu Centralnym

    Fotografie skopiowałam z Google, choć człowiek by sam zrobić mógł.  W dzień może się wybiorę, jak sił nabiorę. Ciekawa jestem jak za dnia wygląd...
    26.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Świąteczne życzenia

    Choinka moja z cisa,o dwóch czubkach, dlatego dwa szpice na nie dałam. Do tego jeszcze 3 większe anioły i gwiazdę i poniżej mniejszych wiele, których w bród kie...
    22.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W amoku

    Tak jak zawsze, tak i w tym roku, wszyscy w przedświątecznym amoku. Mnie z fotela wyrwał szał i na siłę mi wcisnął zapał. Obym tylko nie straciła kroków. W rzec...
    18.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dość swetrów

    Gdzie nie spojrzę pełno swetrów, a ja bosa i bez getrów. Jeden bez przerwy gada, a ja wybrałam sąsiada. Uciec muszę o kilka kilometrów. Innego nie mam konceptu....
    16.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kabaret uliczny, polityczny

    Już nic nie muszę, niewiele też mogę, choć marsze przyjmą nawet kuternogę. Co tam panie w polityce? -Wyległa już na ulice. Boże oświeć i wskaż Polsce właściwą d...
    15.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Szukam antidotum

    Moja aktywność powoli zanika, powoli zamieniam się w paralityka. Każdy wysiłek, przyprawia o mogiłę. Do tego ogarnia mnie panika. Plecy bolą i krzyż, bóle dopad...
    13.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Czym oni mnie karmią?

    Jakimś w tv klanem, gdzie każdy z każdym się parzy, albo też m jak miłość, gdzie ta sama zawiłość, a ja już nic z tych rzeczy i każdy starszy nie zaprzeczy. Alb...
    10.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Powolutku

    Powolutku wszystko zrobię, sprawdziłam to już na sobie. Nawet okna myję, choć wolę tylko szyję. Sufit w kuchni zażółcony, firany piorę i zasłony. Nie si...
    08.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Poszukiwanie przyjemności

    Starsza pani z gminy Brzeszcze, przyjemności poszukuje jeszcze. Pozbawionych seksu, i nie ze szmateksu. Jak tu miłe doświadczać dreszcze? Bardzo lubię ...
    04.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kto przed kim?

    Trybunał przed trybunałem, komunał za komunałem. Sąd pod własnym osądem, sejm chciał robić porządek. Prawo ponad prawem no i zaczęli zabawę. Parlamentarna gangs...
    03.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Potwór chory

    Długie szydło wyszło z wora, okrutnie raniło potwora. Padł na łopatki i do izolatki. Leków wymaga i doktora. ...
    01.12.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wypad ze świecznika

    Wiele świeczek było na świeczniku, wypalone leżą teraz na śmietniku. Jakieś knoty, już miernoty, bez ręki, obudziły się w nocniku. Jęzor choć bez ognia, do zems...
    28.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Święta dziękczynienia nie ma

    Tu u nas nie Ameryka, tu nie ma święta indyka. Nas dotyczy, się indyczyć. Polityka z psychiatryka.   Indory dobrze tu się mają, z wd...
    27.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nowa władza

    Uszy i oczy mnie bolą z przerażenia, jak to nowy rząd życie nam zmienia. W rządzie gołębie i jastrzębie, oj co to dalej będzie?  Sejm pracuje ...
    26.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bez pośpiechu

    Takie sobie odkrycie zrobiłam. Trudno wyhamować, gdy całe życie się spieszyłam. By dzieci do szkoły wyprawione były, by do pracy zdążyć na czas, nieraz autobus ...
    24.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Odmłodzenie o dekadę

    Obliczyli to skrzętnie Szwedzi, przeczytał ten, kto temat śledzi. Emerytura odmładza. Przejęła myśl nasza władza. Jak nas odmłodzić a przy tym nie zabie...
    19.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • # Z blogiem w chmurze

    # Siedząc tak sobie na tagów chmurze, wymagania blogom stawiam nieduże. Unikam takich "kopiuj, wklej". Wówczas "no comment " lub "hejt"!...
    16.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Gdzie przyczyna

    Europa sama sobie winna, że zbytnio była gościnna. Teraz dżihad i panika. Cywilizacja zanika. Niech Bóg podpowie, co zrobić powinnaś. Cześć pamięci niewinnie za...
    14.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nominacja trzynastego

    Trzynastego i do tego w piątek, nowej pani premier początek. Czy radę damy? Czy wytrzymamy? Od polityki uciekam we własny kątek. Zawsze mnie ta pani intrygował...
    13.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ostatnio w sejmie

    Zazwyczaj, od lat tak jest w sejmie, że wygrana, przegraną zdejmie. Pycha, buta, brak pokory, zebrały swoje zbiory. Do tego, na koniec, pożegnała się nieuprzejm...
    13.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Biało-czerwono było

    W googlach bocian co dzieci nosi, biało-czerwone o pamięć się prosi. Jaś w tomacie , kopytka, barszcz czerwony- popitka. Taki zestaw sam u mni...
    12.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Frustracja

    Do szału prowadzi frustracja, dręczy , męczy, istna wariacja. Choć wszystko masz, w jej stanie trwasz. Do zmądrzenia potrzebna inna nawigacja. ...
    11.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Święto Narodowe

    Flagi wywieszone łopoczą na wietrze, od deszczu po smogu czyste powietrze. Rząd też świeży, nieskalany, w duszy radosne mam plany. W moim pięknym kraju,...
    10.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Aleją lipową

    W samo południe aleją lipową, szłam z psem, było fajowo. Gość pod jedną gołą siedział, gdyż liści już nie ma, nie wiedział. Słońce wszędzie dochodzi zdrowo. Ta...
    05.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wielkie szczęście

    Zagubioną książkę znalazłam na etażerce, co wreszcie ucieszyło mnie wielce. Zwróciłam do biblioteki.  Problem już daleki. Pamięć uległa czyjejś wyżerce....
    03.11.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zadumą napawa

    Zawsze w okolicy Wszystkich Świętych, lęk na wskroś przeszywa mnie niepojęty. Jak mądrych posłuchać, nie straszna jest kostucha, gdyż potem do innego bytu jeste...
    31.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Mammografia mnie rozbawia

    Pierś lewą, potem prawą, połóż na półkę, szkoda, że nie układają przez bibułkę. Cycek lewy, cycek prawy, jeszcze bokiem, ot zabawy. Dobrze, że w spokoju zostaw...
    28.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wybory osobiste

    Ostatnie wybory w sensie znaczenia słowa, od rana przeżywam, do moich wyborów odnosząc, czasem niestety egoistką bywam. Czy ja z moich wyborów jestem szczęśliwa...
    26.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Magia świerka

    Co dzień przez okno w kuchni zerkam, energią przy tym ładując się świerka. W necie notki o tym znajduję, i już jakby mniej choruję. Co nań popatrzę, ja...
    24.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Mój głos emerycki

    Niewielka korzyść jest z emeryta, najlepiej by wcześniej wyciągnął kopyta. Ani mnie już ziębi ani grzeje, co tam w polityce się dzieje. Tak już ma stara łepetyn...
    22.10.2015 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...