Moja lista blogów

poniedziałek, 11 marca 2019

2016-09-23

  • Z uśmiechem idź przez życie

    Najładniejsze zęby mam trzecie, to uśmiechać mogę się przecież. Zatem skąd ta smutna mina? Gdzie wesoła ta dziewczyna? Eleni warto słuchać, czy o tym wiecie? Z...
    23.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dźwigam krzyż

    Od dziesięciu lat dźwigam swój krzyż, Ty Boże, bardzo dobrze o tym wiesz. Naucz mnie miłości krzyża, aby on mnie nie poniżał. Moje narzekania i męki weź przystr...
    18.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Rozwiałam wątpliwości

    13 letni pies ma wodobrzusze, w środku rak, wkrótce opuści ten świat, niestety tak. Przykry dylemat, leku na to nie ma. Jako człowiek, miałby ponad 90 l...
    14.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wersja

    Każdy swoją wersję ma świata, inność dzieli brata od brata. Brak wspólnego mianownika i myśl z myślą się nie styka. Pełna jak zawsze, inne wymiata. Zapisz Zapis...
    11.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pod gruszą

    Z radością tu przyznać muszę, że zaliczyłam trzy "grusze". Kołysał mnie "pafawag" i kolorowy hamak. Może jeszcze gdzieś wyruszę. ...
    03.09.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Blog Day

    Pięć blogów mi "dej" na bloga Day, nagroda za to będzie, że hej! Najlepsze te w ukryciu, prawdę mówią o życiu. Wesołych jakby, jest coraz mniej. Te z humorem po...
    31.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nicnierobienie

    Wreszcie przyszło nicnierobienie, poprzedzone przemęczeniem. Dzień pracoholika, dziś mnie nie dotyka. Daję duchowi i ciału wytchnienie. Wreszcie jako ta...
    12.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Panika z powodu pomnika

    Będzie pomnik koło pomnika, funduje je sobie publika...?  Architekta się zmusi, zgodę wydać musi. Stąd dopadła mnie dziś panika. Jest już tyle: ...
    10.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Pierś w restauracji

    Karmienie piersią - restauracja, jest już proces, czyja racja. Nie wnoś tu własnego jedzenia, choćby z pięknego wymienia. Tu obowiązuje smak i elegancja. A dlac...
    09.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Na odludzie

    Chciałabym uciec na odludzie, gdyż zaczynają męczyć mnie ludzie. Auta od świtu hałasują, moje uszy nie wytrzymują. Zakupy zrobiłam w wielkim trudzie. A to śmiec...
    05.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przypadek?

    ZMARL O 9:37 A JAN PAWEL 2 O 21:37?? PRZYPADEK? Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/raporty/raport-nowy-papiez/aktualnosci/news-franciszek-o-kardynale-mach...
    02.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Uleciało jak motylek

    Brzegi wypełnione po brzegi, zejdź z kanapy, włóż buty biegi. Franciszek na Franciszkańskiej 3, u chorego Franciszka odwiedziny... W przychodniach miłosierdzia ...
    01.08.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Niesamowite ŚDM

    Co się ostatnio dzieje w Krakowie, naprawdę, nie mieści się w głowie. Franciszek przyznać muszę, poruszył moją duszę, a masie innych, psychiczne zdrowie. ᥿...
    31.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bardzo lubię Czechów

    Na ten czas wesoło jest w Mogile, a ja bardzo lubię takie chwile. Czy w sklepie, czy na ulicy, czeski język mnie dotyczy. Z euro na złotówki, bankomaty nie prze...
    26.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zamrożona

    Niemoc wzięła mnie w ramiona, czuję się jak zamrożona. Jeszcze mnie kusi: "Już nic nie musisz, wszelka aktywność jest odłączona". ...
    23.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Co to jest miłosierdzie?

    Zaczynam śledzić Dni Młodzieży która ze świata do nas bieży. Lepiej na pewno nam będzie, gdy okażemy miłosierdzie. Wpierw o tym poczytać należy. https://pl.wiki...
    20.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Co się z Francją stało?

    Cóż to się z Tobą Francjo stało, kiedyś byłaś blisko ideału. Wolność, równość, braterstwo, teraz terror i morderstwo. Smutno mi i co rusz się zapłakało....
    17.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Polacy na wakacjach

    Wczasy Agata ma we Władysławowie, tam na plaży byki i krowa przy krowie. Do tego stado cielaków, jadło zjełczałe, brak smaku. Sami Kiepscy. Gdzież mają odpocząć...
    15.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Polowanie na mieszkanie

    Stare solidne meblościanki do śmietnika, cała wygodna reszta niech też znika. Ściany pokryć cegłą żywą, lub zaprawą cementową. Łóżko z palet, stół ze skrzynek, ...
    11.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wymagania jaja

    Stare jajo stawiało się do kury, wypominając jej same przywary . Samo nic nie wykluło, a brzydko będzie pluło. Takie wybryki są natury, że jajo mądrzejsze chce ...
    06.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wymagania chorób

    Chodzenie po przychodniach, czasem w nocy, często za dnia. Rzadko dziarski się trafi, taki z innej parafii, który twierdzi że niemoc to brednia.  Dość j...
    04.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Tak trudno coś zmienić

    Szczególne coś ze złego w dobrego, ze smutnego i starego w wesołego i młodego. Już zupełnie nie da uczynić się tego, z zepsutego, skiśniętego i spleśniałego, by...
    03.07.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wytrzymam?

    Mój żywot na starość nie jest lekki, dwóch chorych, wszędzie tabletki. Na liczbę chorób miejsca brak, każda z człowieka robi wrak, a ze mnie przy tym ni...
    29.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Procedura

    Tu nie doktor House czy Leśna Góra, tu w szpitalach rządzi procedura. Gdy czujesz się gorzej, lepiej nie chorzej. Najlepiej na chorobę sam znajdź kostura. ʌ...
    23.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kiedy człowiek się kończy

    A ty na to patrzysz, to jakby czujesz, to proste, że już nie wytrzymujesz. Nikt nie zaprzeczy, taka kolej rzeczy. Tyle, że smutno po świecie się snujesz. Chyba,...
    19.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Plany emerytki

    Planowała sobie emerytka malowanie, z uporem zdzierała farbę po ścianie. A tu się coś wściekło, sił brakło i piekło. Odpocznie i jeszcze jej się niebo dostanie....
    15.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Z chorobami kram

    Wstrętny z chorobami mam kram, do zaoferowania nic nie mam. W szpitalu godzinami, Boże zlituj się nad nami. Niekiedy życie to wielki jest chłam. ...
    11.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Karta seniora

    Napaliła się jedna emerytka, że darmo coś uszczknie z korytka. Tam ziemniaki młode drogie tak, świeżego koperku do tego brak. Przepłaciła i na bon w kolejce nad...
    04.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Praca wre

    Traktory, kosiarze, praca wre, od hałasu uszy bolą mnie. Wykosili las z trawą poza pas. W dwie godziny zrobiło się przyjemnie....
    01.06.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Trawa po pas

    Wielkie święto zastało nas, pokrzywami i trawą po pas. Cóż to się stało że w Boże Ciało, na osiedlu mamy prawie dziki las? Jednak pokrzywy w procesji nie przesz...
    26.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Burackie dresiarze

    Jakbyś nie wiedział kto to taki, oto co robią dresiarskie buraki. Gdy czysty mur się ukarze, zaraz okrutnie go pomaże. Takich od razu zamknąć do paki, ...
    24.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Drapię i sapię

    Kiedy farba odpada z sufitu, pomagam jej w tym od świtu. Wówczas stawia opór, potrzebny na nią topór. Drapię i sapię, bez wciskania kitu....
    19.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Apteczne oszczędności

    Odwiedziłam wczoraj trzy apteki, żeby kupić dwa przepisane leki. W każdej inne ceny! W bliskiej domu hieny! Za ponad 30 zł zaoszczędzone, niezbędne kupiłam kos...
    12.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Skrzekot srok

    Czak, czak, czak, czek, gyrr, byrr, czek, czek, czek, to przykry srok o świcie skrzek. Zamiast tupotu mew, budzi mnie ich "śpiew". Muszę znaleźć na to jakiś lek...
    08.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Biało-czerwono

    Biały bez, czerwone auto, na trawniku mąka oto. Chłodne powietrze, czasami z deszczem i flag biało-czerwonych łopot....
    02.05.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Chora nóżka

    Agresywna jest staruszka, gdy bardzo boli ją nóżka. Że z bólu leży, nikt w to nie wierzy, dlatego nie chce wychodzić z łóżka. ...
    30.04.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Ptaszki i pies

    Ptaszki wśród starych drzew, dają o świcie głośny śpiew a pies skomleniem, wyprowadzenie. Tak budzą we mnie wiosenny zew. ...
    22.04.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wspaniała cisza

    Już wszystkim zalazły za skórę wandale, dresiarze z kapturem. Ktoś na policję zadzwonił, na czas jakiś ich poskromił. I życie przez moment nie jest ponure. A...
    15.04.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 10 kwietnia- 6 rocznica

    Rocznica katastrofy, dzień szary, znów cierpiętnictwo, misja, ofiary. I tak przez wieki, smutne powieki. Poszczęść Boże i w sukces daj wiary.  ...
    10.04.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • W dobrostanie

    Czy przed świętami czy po świętach, misia często leży padnięta. Roboty nie czuje, więc się wyleguje. Jednak pozytywna z tego wynika puenta.  &...
    01.04.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Wielkanoc

    Coś mnie pognało na rezurekcję, liczę zatem na boską protekcję. Zdrowie,dobro, życie, przy sił deficycie. Ponoć sercem odrabiać mam każdą lekcję. ...
    27.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Przy sobocie

    Babka wykończona, pisanek sznurek, szarlotki, sernik, w nogach mazurek. Nocą wszystko piekłam, do łóżka się dowlekłam. Gotowy żurek i na babce lukrowy mundurek....
    26.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Bezsilność

    Bezsilna atakom Europa, co rusz od ISIS dostaje kopa. Czy nie dość tolerancji, dla wrogiej cywilizacji? Niewinni giną a ta dalej robi za filantropa.  &...
    25.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • 8 godzin

    8 godzin pracy to nie dla mnie mówię to szczerze, nie kłamię. Po, czy jestem dziwna, że wręcz cała sztywna? No cóż, stare drzewo łatwo się łamie.  ʌ...
    22.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dobra energia

    Wyczyściłam wczoraj w oknach szkła i czuję, że ze mnie zeszła energia  zła. Spaliła się w mitochondriach. O jaka ja jestem mądra. Nie będę już wściekła...
    18.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Kto komu zabroni?

    Kto świrowi zabroni, wejść na drzewo i gałąź podcinać, przy tym suchy chleb wcinać. Kto biednemu zabroni garnki kupić samogotujące, zadłużyć się na wielkie tysi...
    15.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Brak skrzynek pocztowych

    Obeszłam pobliskie budynki, szukając pocztowej skrzynki. Aż na pocztę trzeba iść, by normalny wysłać list. No dobra, tylko włożę balerinki.  Jakoś nie d...
    12.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Nie obchodzę

    Święta Dnia Kobiet, już nie obchodzę, dlatego tu dziś niczego nie wymodzę. Mam swego pana, i bez tulipana i w mękach już dzieci nie rodzę. Czasem tulę te moje o...
    08.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Dzwonię

    Dzwonią rano o szóstej w kościele, a ja butelkami, gdyż mam ich wiele. Mocno mnie trafia, inna szkła geografia, gdy potłuczone w przyrodzie się ściele. ...
    07.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • Zajączek mój

    Oto jest pierwszy zajączek mój, jego siekaczy człowieku się bój. Na jajko miał być, ajerkoniak zdoła skryć. Dla wesołości wart jest dziergania znój? &#...
    03.03.2016 | Edytuj | Kosz | Podgląd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...