Moja lista blogów

poniedziałek, 13 lutego 2023

Biegiem za przebiśniegiem

 

Dziś również tak było, ja stara matka,

a co roku  wypatruję tego kwiatka.

Już w styczniu je widziałam,

ale jakoś nie zareagowałam.

Zatem dziś fotek narobiłam, jak jakaś wariatka.

 


 To te w moim ogródku





W sumie śniegu nie ma,tylko śmieci.

Te w innym ogródku,powyżej.



Powyżej widok z bliska, z mojego ogródka.

Niestety, stopniały śniegi

i nadaremne były moje biegi,

by posypkę  pod nimi mieć śniegową,

Ważne jest, że jestem białogłową

 i jak dziecko się cieszę,

za te małe białe piegi.

I swoje dziś zrobiłam przebiegi.

Niestety tylko szkoda,

że zamiast w śniegu ,

ujrzałam je wśród śmieci.

~~~

Dziś na obiad zupę wielowarzywną ugotowałam, 

sporo jarzyn wkroiłam, na wczorajszym rosole, ryżu dodałam, ogórka kiszonego, zasmażanego z cebulką i kwasu z ogórków kiszonych do niej wlałam,

 zagęściłam zasmażką, beszamel na maśle, wreszcie potaniało.

Uważam, że zdrowe to jest,

gdyż wszystkim smakowało

i bez konserwantów się obyło. 

Eklery przecenione w l..... były,

zatem je kupiłam i mąż się pyta, czy ma je jeść?

Ważne do 13 tego.

Wszak ważność terminu do przydatności się zgadza.

Zamiast naleśników, on to ma ,

gdyż nie jestem w stanie mu dogodzić

Niestety, kiedyś wielce sprawna byłam,

ale dziś to tylko dogorywam.

Na resztę dnia, to jajka ugotuję

i z majonezem podam,

a w piekarniku kurczak się piecze biesiadny,

dwa takie dziś kupiłam, 

i się namęczyłam by je poporcjonować...

Jednak może warto było,

gdyż za 9,99zł kilo za nie zapłaciłam.

A synek , apetyt ma 

i nie sposób jego głód zaspokoić

po tych tabletkach i piwach .

15 komentarzy:

  1. Alma
    Jeszcze zawilce wyglądają tak ślicznie. Będą w lesie już niedługo 🌱

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanim zawilce się pojawią, (to w sumie nie znam ich)
    gdyż w lesie tylko są, odkąd świat znam
    i później się pojawiają.
    Dziś, w moim przyblokowym ogródeczku,
    pączki krokusów zauważyłam,
    ale ich nie uchwyciłam i nie sfotografowałam.
    Na zaś będą by szpanować.
    Ot cieszę się byle czym, jak dziecko.
    Jacyś przechodnie przechodzą i się zachwycają
    roślinkami i kwiatkami na przedwiośniu.
    Dobrze, choć ten ogródeczek mam,na starośc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Goldi wspaniała, jakiegoś bloga masz,
    ale niestety nie mogę się tam zalogować,
    i jakieś komentarze wysłać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      To bzdurki, które mi czasem do głowy przychodzą i mam chwilkę. Absolutnie nic poważnego ani opiniotwórczego 😄 niczego nie blokowałam bo po co. A co byś chciała napisać? 😀 To napiszę za Ciebie 😃 Bardzo się cieszę, gdy nadchodzi wiosna.

      Usuń
    2. Jednak swoją wiedzą,
      takiego pana na D. zdominowałaś.
      Nie mnie się do tego wtrącać.
      Życzę Ci byś godnego partnera znalazła
      i szczęście swe odnalazła

      Usuń
    3. Ależ gdzież tam, Irsilo!😃 Nie mnie kogokolwiek dominować! Zresztą, zdominować mężczyznę, który ma ponad 190 cm wzrostu, jest godnej postury i w dodatku przywykl wydawać polecenia, jest prawie niemożliwe!! 😂 D. jest w porządku - mówi o tym, co Go fascynuje. A poza tym jest tylko Jeden, który dominuje.
      W niektórych rzeczach orientuje się z racji swojego zawodu - muszę się stale dokształcac. Ale inni wiedzą inne rzeczy. Mówi się, że są na świecie rzeczy, o których filozofom się nie śniło 😨 Co więcej, D. zwrócił się do mnie abym wyraziła to, co wiem o wodzie wodorowej i czasami wymieniamy się uwagami na różne tematy, jak to między ludźmi bywa ☺

      Usuń
    4. Alma
      Dziękuję Ci, Irsilo 😊 Na razie mam znajomych i jakoś mi życie zlatuje 😀

      Usuń
  4. Normalnie zawiedziona się czuję, jak oni "maryjkami"
    takimi w niebieskich szatach, się otaczają i za nic nas mają.
    To chore jest, by im codziennie służyć,
    jako Sofija i jakaś Maryja im powtarzać, że godne nie jesteśmy
    a oni Bogiem nie są.
    Ogólnie to każdemu ,mogę dać z ryja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam teraz, aż jajka się ugotują, te kurze z wolnego wybiegu.
    O pozostałych już dawno zapomniałam, lata temu.
    Jakoś spłodzić naturalnie mi się udało i urodzić, trzech synów.
    Seksu od lat, nie uprawiamy,
    platoniczna jest nasza miłość,
    tak do młodości, powróciła,
    i to wspaniałe jest, że brudu w tym ni ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza tym, dziś w banku byłam, by ten abonament za orange płacić
    i w tej kolejce sobie pogadałam,
    z takimi powiedzmy ludźmi w moim wieku.
    przyznałam się im, że mi do 100 lat, 30 brakuje.
    Taki sympatyczny pan obok, powiedział,
    że trochę mniejszą liczbę do tego schyłku ma,
    Szkoda, pan danek obok nie siedział,
    jakoś sobie nie nogę wyobrazić,
    co z tej dyskusji by wyniknęło,

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak po prawdzie idąc, wspłółczuję Ci Almo i kciuki trzymam, za to,że jesteś dzielną matką.
    Ja bym tego nie potrafiła
    Mój małż jaki jest, to jest, ale mnie wspomaga
    przy chorobie wariackiej, naszego syna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma

      Był czas, kiedy było mi bardzo źle. Nie należy mi współczuć - lepiej koło mnie być ☺
      I mogłam mieć znacznie gorzej, gdybym nie podejmowała na czas drastycznych decyzji.

      Usuń
    2. Najważniejsze w trudnych chwilach jest,
      by ktoś przy nas był.
      Tego potrzebujemy jak tlenu,
      o czym z wczorajszej audycji dla chorych się dowiedziałam.
      potem już dziarsko kroczymy.
      Powodzenia Almo i sił wszelakich.
      Głowa do góry, optymizm, dasz radę, tak trzymaj.
      Wszystko zwyciężysz, szlachetna i mądra jesteś.
      Dużo zdrowia dla Ciebie i Synka.

      Usuń
  8. Dzielna bądź i zewsząd siły czerp,
    dasz radę, jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...