Moja lista blogów

czwartek, 16 lutego 2023

Tłusty czwartek

 Dziś wszyscy dostali gorączki,

 od rana pączki, pączki, pączki.

 Tyle się objedzą,

 aż na pierwszym siedzą! 

Wieczorem  puszczać będą bączki....
03.03.2011

*

 Choć dba o linię pani z Krakowa,

 to będzie dziś pączki pałaszować. 

Idzie na zatracenie, 

zaspokoi pragnienie.

 później ziółka będzie gotować....

 

  • Lekki pączek z konfitury różą, wcina obżartuch z radością dużą. Do tego piwa kwartę, bo to jest tłusty czwartek i golonkę, bo dobrze ponoć wróżą....
    03.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • pączki puchowe

    Mądra ochmistrzyni ze Zwolenia, nigdy przy pączkach się nie wpienia. Serce w nie wkłada i duch, że unoszą sie jak puch, rozkoszą i rajem są dla podniebienia ....
    03.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • pączki kamienie

    Marna kucharka ze wsi Kamieniec ze złości dziś rzuca kamienie. To pączki puchowe, lecz wyszły ch...owe.Węgiel się przyda na rozwolnienie....
    03.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • pączek w maśle

    Tłustej babie co mieszka w Jaśle, wiedzie się jak pączkowi w maśle. Bogata, puszysta, w seksie zamaszysta. Doniosę, niech US podatek jej naśle....
    03.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • myśląca kucharka

    Myśląca kucharka z Przemyśla, przy wyrobie pączków rozmyśla. Co ciasto weźmie w dłoń,rośnie ono jak słoń,którego trąba podobna do dyszla....
    02.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • doughnuts

    W dużym kraju Jacka Londona, napychać się będą doughnuts. Tam na tłuste żarcie, cały rok mają parcie. Co rusz brzuch pęka jak opona....
    02.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • la crêpe

    W kraju gdzie w winie siedzą koguciki,nie pączki rządzą lecz naleśniki.Taki duży crêpe,możesz włożyć na łebi bezpiecznie jechać w tropiki....
    01.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • tłuścioch

    Znany cukiernik Józio, pączki szprycuje różą. Z nadmiaru wylizuje dziurę, żeby nie wpadło co w fryturę. Od tego posturę ma tłustą i dużą....
    01.03.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
  • marketing

    Zobaczyłam w namolnej gazecie, stosy pączków już w markecie. Roznieśli ulotki, pod wszystkie płotki i drzwi.To nic, że nie chcecie....
    28.02.2011 | Edytuj | Kosz | Podgląd
     
    Powyższe, to są moje wypociny,
     na czwartkowe tłuste imieniny.
    Sama dziś się skusiłam
    i 12 pączków kupiłam,
    gdyż w promocji były.
    Zamrożone mogą być, jak i stąd są.
    Dawno już czasy minęły, kiedy sama pączki robiłam, 
    smażyłam, konfiturą z róży nadziewałam,
    własnoręcznie zbieraną i ucieraną ...
     Syna najstarszego  dziś są  urodziny,
    45lat, czasu szmat. ...

    ~~~~
     
    Gulasz  z indyka z kaszą jęczmienną ,
    surówka z rzepy i marchewki,
    podudzia z kurczaka duszone,
    Zupy do wyboru,
    rosół czy minestrone
    Drink wódka  z colą
    wszak są to jego urodziny .

2 komentarze:

  1. Alma
    Ja zjadłam dwa, żeby było po równo: na jeden boczek i na drugi boczek 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja do tej pory ani jednego.
    Słodyczy nie lubię.Znaczy się za nimi nie przepadam,
    choć czasem mnie coś na nie dopada i po barku szukam a nawet sama coś upiekę
    Słoik po kaszubsku śledzi kupiłam
    i dorsza czarnego i na jutro je mam.
    A pączki do zamrażarki włożę,
    gdyż one nadają się do tego.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...