Moja lista blogów

piątek, 17 lutego 2023

Dzień kota

  Weszłam kiedyś na jakiegoś bloga,

od kotów aż się roi, o laboga! 

Zachwyty do niebios,

 a ja bym ciut pod włos...

 i byle czarnego nie spotkać na drogach.


 

Bardzo lubię koty w kabaretach,

nie trzeba z nim chodzić do weta.

Skecze bawią do łez,

zaglądnij  sobie też.

No i omija mnie kuweta.

*

 https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=kot+kabaret

  • limit na koty

    Kocia mama ze wsi Kokotów,
     utrzymuje w bloku 100 kotów. 
    Wójt wydał limit zły: 
    2 koty mieć, 2 psy. 
    A tu jeszcze będzie dużo miotów. 
      23.02.2013 | 
  • leniwe koty

    Trzymał dziadek koty w chałupie,
     lecz leniwe były i głupie. 
     Nie chciały na dwór biec,
     tylko babce obsrały piec, 
    świeżo malowany. Atakujcie mnie w kupie....
    19.02.2013 | 


 


~~~

Pierogi ruskie,  barszcz czerwony, dorsz smażony, śledzie po kaszubsku,  jajka w majonezie,

 pączki ile wlezie.

2 komentarze:

  1. Alma
    😄Można posłuchać tez tego:
    https://youtu.be/tL_zvi0ltzI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocia muzyka raczej nie zachwyca.
      Podobnie koci rozum, choć bardziej znany małpi.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...