Moja lista blogów

czwartek, 23 lutego 2023

Popielec

 Joe Biden z popiołem na czole,

przypomniał mi, że wczoraj był Popielec.

"Z prochu powstałeś,

w proch się obrócisz",

zatem czym się tu smucić.

Życia nie zostało mi już  wiele.


 Cóż to należy robić w Popielec?

 Pono trza zacząć głodzić swój cielec. 

Z miną radą do tego,

 jakby co do czego. 

 Dlatego głowę brudzą dziś w kościele?
14.02.2018 

https://tvn24.pl/swiat/joe-biden-w-polsce-popiol-na-czole-prezydenta-usa-uczestniczyl-w-sekretnej-mszy-w-srode-popielcowa-6771882 

 Zaczęłam sobie w myślach pościć,

 by skóra została i kości. 

 Chleb i woda,

 zdrowia doda. 

Jednak ślinka woła o smakowitości. 

 18.02.2018

*

  • Jakby to ładnie było, 
    gdyby mi się pościło.
     Przez 40 dni, 
    tak mi się marzy i śni.
     Zdrowia by mi przybyło,
     kilogramów i trosk by ubyło. 
    ~~~~~
    Pstrągi wczoraj miałam i sałatkę śledziową.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...