Moja lista blogów

środa, 1 lutego 2023

Co nabijam

 Gdzieś tam poleciały moje robótki,

  już tylko tytoń nabijam w tutki,

lub  inaczej  w gilzy,

póki im nie zwilży,

ten  nałóg. Papierosy są do .upki.

 




 

Wkłada się  tutkę, tytoń, upycha, zamyka i przeciąga i wychodzi papieros.

Praca wymaga cierpliwości  i  sprawnych rąk.

Wychodzi taniej niż gotowe papierosy o ile to nie wiem.

Jak tylko wykonuję,sama od lat prawie 30, nie palę.

Ostatnio tytoń w takich paczuszkach podrożał na ponad 16 zł,

a wyjść z tego ma do 66 papierosów, ja nie liczę,tak na paczce napisane.

Jeszcze i gilzy trzeba kupić.

 

3 komentarze:

  1. Sądzę Almo, że twoją ciekawość odnośnie nabijania papierosów,zaspokoiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      Ale numer! Fajne! Nie miałam o tym pojęcia. Dziękuję Ci za pokaz! 😀

      Usuń
  2. Swoją wiedzę odnośnie nabijania papierosów poszerzyłam,
    wchodząc na YT.
    Tam mają maszynki tłokowe i inne a nie takie za 7 zł.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...