Moja lista blogów

poniedziałek, 20 lutego 2023

Krokusy w lutym

 Regularnie jak co roku, 

wpierw przebiśnieg potem krokus.

Mimo, że jeszcze zima, 

natury nie zatrzymasz. 

Możesz się tylko przyglądać jej z boku....


Kiedy tylko wychodzę z bloku,

rozglądam się czy kwitnie krokus.

O tak już są te najmniejsze,

potem będą większe syberyjskie.

Dalej nie szukam, szkoda kroków.



A to wszystko w moim ogródku,

się odbywa, dlatego jestem szczęśliwa,

kiedy te kwiatki widzę

i co roku kwitnienie powtarzają 

Cebulki  kupując dawno temu, po malutku.

 


Nawet żółte się zdarzają

Tyle pociechy na dziś mam.

3 komentarze:

  1. Alma
    Wcześnie się pojawiły. U mnie na podwórku smolinosy (lilie) już wychodzą z ziemi. Oby nie zmarzły!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smolinosy są nie do zdarcia, pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      To świetnie :-) Bo bardzo je lubię - zawsze były w ogródku mojej babci.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...