Moja lista blogów

czwartek, 4 kwietnia 2024

Dzień marchewki

 Dziś dzień marchewki bez kija,

ale to święto mnie jakoś omija. 

Nic z niej nie zrobiłam,

w święcie nie uczestniczyłam.

 Wychodzi na to, żem żmija.

*

Mimo wszystko, to mnie jakoś omija.

Ciasta żadnego z niej nie zrobiłam

jedynie karotkę w kosteczkę uznaję

jako karotkę, z mozołem ja kroję.

 i ewentualnie dodatek,

do innych warzyw,

lub z chrzanem surówkę i jabłkiem,

z dodatkiem soku z cytryny.

Innych przepisów, nie uznaję.

*

Marchewkowe pole słyszałam,

jeszcze jakieś truskawkowe,

nawet na takim spektaklu byłam.



Jako i odwagi do zmian,

też nie mam:

codzienne-motywacje.pl

~~~~

Mielone kotlety z mięsa wieprzowego i wołowego,

do tego gotowa surówka z buraków,

gdyż do obierana ich,  i ziemniaków

sił nie mam. 

Większość w sklepie kupiłam

i smaczne jedzenie było.

 

16 komentarzy:

  1. Wszyscy powiedzonko o marchewce i kiju,
    znają.
    A jęśli, nie wiedzą, to sobie doczytają:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzi zajączek do sklepu i pyta:
    - Czy jest marchewka?
    - Nie ma
    Nazajutrz zajączek pojawia się w sklepie i znów pyta:
    - Czy jest marchewka?
    - Nie ma.
    Trzeciego dnia zajączek zjawia się ponownie.
    - Czy jest marchewka?
    - Słuchaj, smarkaczu! Jeszcze raz zapytasz o marchewkę, to cię złapię, wezmę młotek i przybiję ci uszy do lady.
    Czwartego dnia zajączek przychodzi znowu.
    - Czy są gwoździe?
    - Nie ma.
    - A jest marchewka?

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe dialogi o marchewce,
    Do tej pory pamiętam przepis na napój pomarańczowy za komuny,
    i do dziś go robię i przez wiele lat go robiłam:
    Pomarańcze potrzebne były,
    jednak do tego marchewka potrzebna była,
    jakichś proporcji nie zmam,
    pomarańcze z marchewka się gotowało,
    potem miksowało,
    i przez sito przelewało,
    kwasek cytrynowy, do tego dodając
    i wspaniały napój pomarańczowy wychodził:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam swoje marzenia realizuję z Anią...mam do niej zaufanie ;)
    https://aniagotuje.pl/przepis/ciasto-marchewkowe-fit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam bez Ań i innych przepisów sie obywam
      Wszak własne doświadczenie mam.
      Czasem jedynie konfrontuję,
      własne przepisy sprawdzone z nia i innymi bloggerami:)))
      Ależ oni, sie chcą popisywać:)))

      Usuń
    2. W moim wieku,
      to najlepiej,
      gotowe ciasta kupić
      i sie nie przemeczac,
      co ostatnio sprawdzilam,
      keks i piernik,
      bardzo smaczny byl,
      i do konca zjedzony,
      Nawet okruszki, nie zostały.

      Usuń
    3. Ty masz praktykę, ja łykam teorię i kombinuję...

      Usuń
    4. No różnie to bywa,
      Pod względem intelektualnym,
      jakoś się nie kłócimy
      a wręcz się się zgadzamy
      Ja swoje mam,
      a Ty swoje.

      Usuń
    5. W sumie, najważniejsze, że do mnie Cię coś ciągnie,
      mimo nudy na moim blogu.
      I jutro o roślinkach, bym coś pisała,
      cale osiedle przegnała, za bratkami,
      a Ty od rana będziesz u mnie na blogu wisiał
      i na nowy wpis oczekiwał.
      No potwierdź lub zaprzecz,
      że ja bzdury pisze
      Jednak, Ci muszę oznajomić,
      że rodzine mam
      i obowiązki wobec niej.
      A o tobie nic nie wiem,
      poza tym,
      że jesteś bardzo kreatywny.

      Usuń
    6. Ja nie mam nic do ukrycia!

      Usuń
    7. Już nie wiem, jakiego programu radia mam słuchać.
      Wydaje mi się , że najlepszy jest program 1 radia,
      znaczy jedynka.
      Radiomaryja, dobre jest, ale jednostronne,
      mózg pierze i ogłupia
      podobnie radio plus
      i rmf z takim ADHD.
      https://www.tvp.info/76609888/mobbing-w-rmf-fm-szokujace-kulisy-bedziecie-zaplac-jak-zydzi-w-getcie
      O nadużyciach seksualnych, artykuł czytałam
      Ależ jestem ostanio zagubiona.
      Na TBN, ciągle na audycje natrafiam,
      jakie to Izrael ma znaczenie!
      Gówno prawda!
      Od lat czuja się narodem wybranym.
      Sami o sobie, jakieś mity pisali.
      Chrystusa nie uznali.
      Hitler ich mordował.
      Niemcy też są narodem wybranym,
      jako i ruscy z Putinem.
      Sami wrogowie, nas otaczają.
      Życie żadnej wartości już nie ma,
      zatem co wartość ma w tym zwariowanym świecie?

      Usuń
    8. Sjestę nocną miałam.
      Coś tu sobie napisałam
      i się zmęczyłam.
      Jak dobrze, że stara jestem
      i nie dojdzie do zapłodnienia,
      choćby mnie kto zgwałcił.
      Tabletki po, nie muszę używać,
      a ten ktoś,
      kto by na mnie leciał,
      też niebieskiej tabletki,
      nie musi używać:)))

      Usuń
  5. Cieszy mnie, że do konkretnych wniosków doszłaś. Program 1 radia w zupełności przekazuje obiektywnie informacje, przynajmniej słuchanie nie czyni mętlika w głowie. Sąsiadów mamy nieciekawych, więc by utrzymać pokój musimy się zbroić. Co do seksu, nie wszyscy są w tak korzystnej sytuacji jak Ty, tylko pozazdrościć. Kierując się rozumem i wiedzą wiem co to jest bezpieczny seks i nie odmawiam sobie tej przyjemności. Gorzej mają ci co muszą się wspomagać, ale to nie moje zmartwienie, może Bogdan się na ten temat wypowie. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje wpisy są żałosne! Na dodatek oszukujesz wszystkich. Pogubiłeś się w życiu, współczuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbyś broniła kochanka? Masz do tego prawo, nie znam cię, więc wypowiadać się nie powinienem, ale z mojego punktu widzenia tak to wygląda. Napisz coś o sobie, bo twoje wpisy to tylko ocena suchych faktów.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Święto Narodowe 3 Maja

Dlaczego Ojczyzno  Kochana, konstytucja wciąż jest łamana? Proszę  o ciut litości, gdy łamie się kości. Na próżno była ustanawiana?  *  Nie ...