Moja lista blogów

piątek, 12 kwietnia 2024

Koniec jaj

 Koniec z tanimi komentarzami,

zaczepkami, inwektywami.

Kotłujcie się gdzieś w barłogu,

tu same wiersze na blogu.

Niepotrzebny już  chłop z jajami.

Zdjęcie z internetu.

Tu się już nie da przychodzić do mnie z pretensjami. 

 



Bloger zawsze racje ma,
w każdej chwili może bloga zamknąć,
komentarze uniemożliwić,
schować, tak i ja zrobiłam,
po ostatnich przejściach.
I nie będzie komentarzy żadnych,
ani brzydkich, ani ładnych.
Mogłabym tu przytoczyć komentarze, 
niejakiego brutala👿 o jego własnych JAJACH,
ale  zaoszczędzę tego  czytelnikom😂
Żenua.
 
~~~~~
A teraz kurczaki sobie rozbieram i  ćwiartuje.
Kiszkę na obiad kupiłam,
z ziemniakami będzie i sałatką z ćwikły
 gdyż kapusta już się mężowi znudziła
i wszelkie zielone sałaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Święto Narodowe 3 Maja

Dlaczego Ojczyzno  Kochana, konstytucja wciąż jest łamana? Proszę  o ciut litości, gdy łamie się kości. Na próżno była ustanawiana?  *  Nie ...