Moja lista blogów

piątek, 26 kwietnia 2024

Obniżony nastrój

 Z powodu obniżonego nastroju,

sił wszelkich  brak mi do boju,

z agresywnymi komentarzami,

 nie na temat i intruzami.

Nie potrzebuję taplać się w gnoju.

*

np. napiszę o bratkach, ładne zdjęcia wkleję

i w zamian tylko g.wno dostaję w postaci komentarzy. 

A jak już anonimy włączę, to jestem dokładnie obs.ana.

Czym sobie na to zasłużyłam?



Dużo leżę, wpatruję się zieleń,

którą z mego łóżka przez okno widzę.

To stare lipy są.

A poniżej, skrzynka z bratkami.

Wkrótce je do ogródka przeniosę,

 a na parapet, pomidorki koktajlowe,  aksamitki

i słoneczniki wyniosę.

*

P.S.

Dlatego komentarze ukryłam,

te najbardziej dożarte i obrażające,

usunęłam. Osoby poszukujące

 rozmów na każdy temat,

ze mną czy innymi nickami z tego bloga,

zapraszam na moje prywatne  forum:

https://forum.gazeta.pl/forum/f,132062,Humorum_Seniorum.html 

Tam sobie można dyskutować.

To miejsce tu, jest dla mnie pustelnią, 

oazą spokoju, świątynią dumania,

miejscem medytacji,

pamiętnikiem osobistym

a nie dawaniem przyzwolenia na wojenki

dwóch panów i kilku anonimów.

  Dla mnie taki poligon, to prawie zgon.

*

"Nie pozwól, aby zachowanie innych,

zniszczyło twój spokój ducha."

Dalajlama


 Wytchnienia potrzebuje nie tylko moje ciało, lecz także umysł i dusza. 

Biorę to co mi  odpowiada, resztę zostawiam.

 ~~

Gołąbki z kaszą gryczaną, ryżem basmati, pieczarkami, ziemniakami, w sosie pomidorowym. 


7 komentarzy:

  1. ...kobieto, z miasta Krakowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Bogdana, tu się poznaliśmy,
      jego fobie skierowały go w maliny.
      Jakieś "cuda" zaczął mi przypisywać
      i tak brnie w tym, tworząc wypociny.

      Usuń
    2. Dla ludzi życzliwych jestem Edziu,
      Edziulo dla bardziej przyjaznych.
      Każdego traktuję jak brata,
      dla wrogów bywam niesmaczny!

      Usuń
    3. Z awatarem gadałam,
      taką niby sztuczną inteligencją.
      Musiałam go opitolić,
      no i dobrze, panie bobrze.
      Moja inteligencja ciut wyższa.
      Już się boi tu pojawić.
      Zaraz nowe "ja" sobie wymyśli.
      Aż jestem ciekawa:)))

      Usuń
  2. Twoja inteligencja wyższa? Aha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A twoja?
      Dlaczego anonimowa?

      Usuń
    2. Nawet kiedy ze sztuczną rozmawiam,
      (np w sprawie abonamentu)
      to ona jakoś się przedstawia, np. Max
      a tu kultury brak, wszelakiej.:(

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

A dajcież se po razie

 Zaczynam szukać w rzeczy gęstwach,  jakiegoś wentyla bezpieczeństwa.  Dobrze by się nadawał,  do tego jakiś fajny kawał!  Z braku laku, p...