Moja lista blogów

niedziela, 7 kwietnia 2024

Tulipany

Dziś w niedzielę z braku panów,

przytulamy się do tulipanów.

Jestem sobie taki panek,

dumny panek tulipanek,

wyskoczyłem z cebulki,

nałożyłem koszulki

i już nie należę do  fanów Ulki😋









 

 

 

 

Moja oaza wśród dróg, betonu i samochodów.

Sweet, Sweet Tulipan- Urszula
Tu niżej mój smok wawelski,

którego sama z kamieni ułożyłam.

Trochę bluszczem obrósł ,

i łap nie widać.

Kiedyś może pokażę,

jak goły, pierwotnie z kamienia wyglądał.



Przypomnienie na dziś

    Dziękuję mojej Sile Wyższej za sposoby, jakie znajduje, by pomniejszać moje aspiracje. Kiedy potrafię się trochę śmiać, czuję mniejsze obawy.

„Chcę pamiętać za każdym razem, gdy jestem skłonny do smutnego i ponurego spoglądania na wydarzenia, że po tym wszystkim może nie być tak źle (...). Postaram się pielęgnować zdolność rozpoznawania zabawnych momentów i cieszyć się nimi”. 

 

    Dobrze rozwinięte poczucie humoru pomoże mi zachować dystans wobec moich osobistych walk i zwycięstw. Dziś będę unikać traktowania siebie zbyt poważnie.

„Odrobina radości przezwycięża ogrom smutku, ponieważ śmiech leży w naturze człowieka”.

François Rabelais

 codzienne-motywacje.pl

118 komentarzy:

  1. Trzeba cieszyć nimi wzrok.
    Kolorowo kwitną,
    i znikają tak szybko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za szybko i nie wiem czy będę nowe dosadzać🌷
    Dobrej niedzieli ❣️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku, wyjątkowo słabe cebule kupiłam.
      Większość nie wybiła, w tym hiacynty i inne malutkie.
      widocznie stare były, przesuszone
      tylko w ładne opakowania ubrane.
      wiadomo gdzie...

      Usuń
  3. Chociaż raz chłopaki jednomyślni są, dobre co?👬

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki dali drapaka,
      ale draka.
      Jesteśmy same,
      co przewidziałam i tulę żale do tuli pana:)))
      Ale tyle mam tuli panów, że na długo starczy:)))

      Usuń
  4. Dzięki Edziu że nie przychodzisz bo tak się wkręcam w kabarety z tobą że tracę umiar i jak to mówią odklejam się od rzeczywistości
    Nie mówiąc już o tym że narzędzie mi odbiorą a moje ciągle szwankuje
    I nie jest to podpucha żadna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On jeszcze większy kabaret ze mnie sobie robił i z nas.
      Wszak wyraźnie napisał, że internet mu służy do zabawy.
      Od dawna o tym wiedziałam, ale tolerowałam.
      To on jest odklejony od rzeczywistości,
      o czym nawet wierszem pisał.
      No cóż, zabrał swoje narzędzia, zabawki
      i poszedł na laseczki i dupeczki.
      Jak mu się ban skończy, to będzie je na forach wklejał,
      i udawał, że je przeleciał i ilością się zdobyczy chwalił,
      choć, to tylko złudzenia, zwidy, paranoja.
      Normalny facet tak się nie zachowuje.
      Przy niedzieli po imieniu nie nazwę, tej przypadłości.

      Usuń
  5. A dzisiaj Biała Niedziela...🤍🤍🤍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała niedziela?.
      Nie słyszałam.
      Mszy słucham i piszę.
      Zmartwychwstanie to dla mnie niepojęte.
      On po prostu apostołom się ukazywał,
      objawiał, tak Faustynie i innym nawiedzonym..
      Gdyby na nowo żył,
      to do dziś by żył, po świecie chodził
      gdyż o powtórnej śmierci,
      nie słyszałam.
      Te bajeczki w głowie mi mącą.
      Jezus wiecznie żywy pod postacią opłatka i wina.
      Przeistoczenie, zbawienie, miłosierdzie, to czysta abstrakcja i wiara. bardzo skomplikowane dla mnie.

      Usuń
    2. Białą niedziela , to i białe tulipany wkleiłam,
      kiedyś je miałam.

      Usuń
  6. Edwarda nie znam, jak i innych tutaj Waszych adoratorów. Mój krótki pobyt na tym blogu pozwala mi wyciągnąć jednak pewne wnioski. Uli, nie wiedzieć dlaczego brakuje trafnej oceny postępowania mężczyzn. Domyślam się, że nie ma zbyt wielu kontaktów, prócz męża i może stąd, ale to ją nie upoważnia do poniżania i chamskiego traktowania. Kobiecie to nie przystoi. Basia, niby chciałaby się zbliżyć, ale boi się i podchodzi do facetów jak pies do jeża, a może to tylko taki kamuflaż? ;) Nadal jest moją ulubienicą i miło mnie z nią konwersować. Bogdan, ręce mi opadają, mnie uczył dobrych manier, a sam...? Dno i metr mułu...po ostatnich wpisach, przez Ulę usuniętych :( Pomimo wszystkiego lubię Was, bo dla mnie liczy się dobra zabawa i nie jest tak jak pisze Ula, że ktoś z poczuciem humoru musi być odklejony od rzeczywistości. Szkoda, że nie zetknąłem się z Edwardem, facet ma to coś i najbliżej mi do niego. Miłej niedzieli i czas udać się do LW, by mądrze oddać swój głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. Lubię szczerość.:)))
      Szkoda by było tej znajomości zmarnować.
      Mnie chamsko ostatnio tu traktowano, to ja tak samo.
      Wcale nie muszę, drugiego policzka nadstawiać i dawać się na własnym blogu, poniżać.
      Rozmawiajcie sobie dalej, dialogi z Basią bardzo są fajne
      i świetnie wychodzą i dobre dla zdrowia psychicznego są i pełne humoru. śmiech to zdrowie, każdy to powie.:)))
      Na wybory pójdę, powoli się ubieram.
      Swojego kandydata na prezydenta mam.
      niestety, na radnych czy innych, zupełnie nikogo nie znam
      i nawet nie wiem, ile tych kart mi dadzą, do wypełnienia...

      Usuń
    2. Gdzieżeś był Karolu jak się wczoraj zamartwiałam?

      Usuń
    3. Ale wyznaję że moim ulubienym jest imię Paweł a z babskich Hania i tak się chyba przemianuję😸

      Usuń
    4. Gdzieżeś Ty bywał czarny baranie czy tam Karolu,
      Tu Edzio śpiewa i odpowiedź ma na nie:
      https://www.youtube.com/watch?v=drb5NRwWBiU
      Basiu, wydaje mi się, że powinnaś się przemianować,
      na tę Hanię czy jak tam wolisz,
      z tej racji, że żona Bogdana
      tak prawdziwie na imię ma i do pomyłki może dochodzić.
      Mnie mąż Ivette kiedyś nazywał,
      a czulej Iwetko.
      Jakoś tak Kazy mają, że imię na "i " im sie podoba,
      wówczas usta, same do banana się układają.
      Ten słynny premier Kaz, też swoja kochankę na "i "miał,
      znaczy Izabelle, ale niestety marnie to się skończyło.

      Usuń
    5. Brutal bujać to my , ale nie nas. Za dużo znasz szczegółów pajacyku z rozwiniętą nad wyobraźnią. O niczym nie piszesz tylko o mnie. W tym wątku łobuzie też pogardliwie napisałeś o pewnej osobie. Na normalnym forum znowu byś miał baniaka. Tu możesz się sprężać w swojej chorej nadinterpretacji i wydumanych z tyłka wziętych wiadomości. U ciebie kultura idzie jak sobie sam wymyślisz . Tobie trzeba dobrego psychologa na cito. Spadaj draniu.

      Usuń
    6. Brutal e critica napisał:Brutal e critica7 kwietnia 2024 07:52
      >Szkoda, że nie zetknąłem się z Edwardem, facet ma to coś i najbliżej mi do niego.
      Co to jest '"to coś", możesz rozwinąć i szerzej opisać?

      Usuń
    7. Zadałaś pytanie i oczekujesz odpowiedzi, więc śpieszę by zaspokoić Twoją ciekawość. Każdy facet ma atrybut z którego jest dumny, to jest przyrodzenie, a konkretnie, bez owijania w bawełnę...JAJA. Posiadam takowe, podobnie jak Edward, więc jest mi blisko do niego. Są faceci, chociażby jak Bogdan, którzy pomimo tego, że się usilnie starają, mają braki w tym miejscu. Opluwają innych, swoje wady i przywary im przypisując, krzyczą głośno by odwrócić od siebie uwagę. Ale to nic nie zmienia, są to psychole na punkcie mężczyzn, a liżąc d*py kobietom starają się dowartościować. To miernoty, zazdrośni o wszystko, intelektualne zapadlisko ;)

      Usuń
    8. Basia pyta gdzie byłem? Są sprawy niecierpiące zwłoki, o najwyższym priorytecie, wymagające rozwiązań. Przypadła mi taka w udziale i stąd moja nieobecność, ale duchem byłem z Wami.

      Usuń
    9. Duch najważniejszy💙

      Usuń
    10. No ok, ale przecież ty w niczym mu nie ustępujesz, też go obrzucasz inwektywami, jak on ciebie. Chyba, że chodzi o to, że jak to mówią dzieci - on zaczął.
      A przecież- tak mnie uczyli rodzice: nie płać tą samą monetą, raczej się wycofaj, zostaw jego "dar" w jego rękach. To szlachetna postawa.
      Może się zdarzyć taka wyjątkowa sytuacja, że trzeba oddać policzek, bronić swoich rubieży, ale to nie ten przypadek.

      Usuń
    11. Przemiła Basiu, swojej godności należy bronić. Nie może tak być, że ktoś będzie pluł na Ciebie, a Ty powiesz: „to nic, to tylko deszcz pada”. Będzie swoimi słabymi stronami obarczał Twoje imię, krzyczał głośno by uwagę od siebie odwrócić i przypinał Ci łatki. Jak psychol, to niech się leczy, ja mu nie pomogę.

      Usuń
    12. Baju baj proszę pana. Brutal niedługo ci penis na czole wyrośnie, a od tych ciągłych kłamstw i zmiany nicka to nos ci się wydłuża. Sperma parlametnie ci wali na mózg.

      Usuń
    13. PS Szykuje się robota przy układaniu kabli światłowodowych. Oczywiście w euro. Zamiast bąki zbijać i pieprzyć na necie to możesz się załapać. Warunek to prawo jazdy i samochód. Bo nikt ci nie będzie dupy woził. Tylko na zmianę. O język niemiecki też się nie musisz martwć. Bo koleś co będzie to prowadził zna i ja też Jest nas trzech, czwarty by się przydał. Praca fizyczna i na powietrzu. Tak że styki od myślenia też ci się nie przepalą.

      Usuń
    14. Bogdanie, masz do czynienia z intelektualistą, którego praca fizyczna nie interesuje. Kładłem nacisk na wykształcenie i to był strzał w 10. Ale skoro sperma wali ci na mózg, to weź się za uczciwą robotę by głupoty nie absorbowały twojego wolnego czasu. Praca pozwala godnie żyć, będziesz miał bogate życie towarzyskie, może nie na moim poziomie, ale to już zawsze coś. Powodzenia!

      Usuń
    15. Komentarz który napisałam Brutalowi jeszcze bardziej się do Bogdana odnosi, bo on mówi o praktykowaniu wiary.

      Usuń
    16. Bruti, godności należy bronić, ale czy nie można tego robić parlamentarnym językiem?

      Usuń
    17. Parlamentarnym językiem? Tak nisko Basiu nie upadłem, gdy ma się przed sobą taką sztukę jak Bogdan, to trudno zachować kulturę.

      Usuń
    18. Wiem, że chodziło Ci o język dyplomatyczny i to mogę rozważyć ;)

      Usuń
    19. Rozważ Bruti, może się uda👏
      Będę Ci sekundować 🙂

      Usuń
    20. Wiesz dlaczego nie chodzę do spowiedzi Baśka. Bo jak patrzę na takie dewotki jak Ty zakłamane to mi się odechciewa. Dalej jestem ciekawy kto tu z kogo robi balona. W tym świecie schizofrenii.

      Usuń
    21. Dupa wołowa nie intelektualista, który całe dnie spędza na necie. Taki Fredek kiepski. Panie Brutal czy jak ci tam. Na rozmyślaniu co by nic nie robić. Nie jest to tylko moje zdanie tylko tych co śledzą tego bloga. Za dwa dni wyjdziesz gdzie indziej i dalej będziesz rozmyślał. Ty masz na poważnie jakiś feler. Uczulenie na pracę.

      Usuń
    22. Byłeś, jesteś i będziesz tylko prostym tłukiem, robotnikiem budowlanym. Do tego jeszcze prymitywem intelektualnym, możesz jedynie zazdrościć mi wszystkiego i tak ma być.

      Usuń
    23. Czego ja ci mogę pajacyku zazdrościć. Daj mi jakieś dwa argumenty do tego. Jedynie że ustawiłeś sobie powiadomienia i siedzisz jak na czacie. Czym ty możesz zaimponować? Śmiechu warte. Żyj w tym swoim świecie paranoi. Siemka. Chciałem dobrze, ale się nie da😢

      Usuń
    24. Wszystkiego nierobie, babę sobie znajdź w realu, bo ci w dekiel bije. Z drugiej strony jeżeli ma się rozczarować brakiem jaj, to lepiej jedź na ręcznym 😉

      Usuń
    25. Ty wiesz ty możesz mieć rację muszę się poważnie nad sobą zastanowić
      I pracę zaproponowałeś Brutkowi to też ci się liczy in plus

      Usuń
  7. I dla rozrywki, na niedzielne popołudnie :)
    https://www.cda.pl/video/1805262743

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanfan Tulipan z 1952 r?
      Nie znam. Po południu obejrzę.
      Piosenkę ze znanego współczesnego, wkleiłam,
      w wykonaniu Urszuli, imienniczki mej.

      Usuń
    2. Cudny film jak prawie wszystkie że "starego kina"

      Usuń
  8. Najpiękniejsza ewangelia "Spotkanie w drodze do Emaus". Zawsze sobie zuchwale wyobrażam że jestem z Nimi (wybacz o Jezu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może Ci się jeszcze objawi, skoro tak go kochasz.
      Mojemu mężowi w dzieciństwie się objawił,
      na parapecie siedział.
      Bieda u niego w rodzinie była jak u tego aktora Bronsona,
      tyle że mąż w sukience po siostrze,
      do szkoły nie chodził.
      Ja już dwa obrazy z Jezusem wyszyłam,
      ale jakoś mi się nie objawił,
      choć w niego wierzę.
      2000 lat o jego wielkości świadczą,
      to nie może pomyłka być.


      Usuń
  9. To na wybory marsz i do kościoła by godnie spędzić niedzielę.Miłego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obowiązek obywatelski spełniłam, na wyborach byłam,
      mszę przez internet zaliczyłam.
      Tylko mnie dziwi, dlaczego dziś z Jasnej Góry była,
      a nie jak zawsze z Łagiewnik.
      Coś ten nowy rząd kombinuje.

      Usuń
  10. Przecież leci teraz. Ja piję kawę i idę. Pogoda cudna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co leci?
      Msza?
      Zawsze do tej o 7 rano przyzwyczajona byłam.
      Rzadko już u Cystersów na niej bywam,
      gdyż nogi nie te co dawniej.

      Usuń
    2. Bardzo mnie cieszy,
      że dzisiejszy wierszyk,
      a w nim zadry do panów,
      przywołał nam ich znów ,
      jak Ty Basiu chłopcami ich określasz.
      Już myślałam, że ich nie będzie tu,
      Basiu czy tam Haniu.
      Sądziłam, że same zostaniemy na tym blogu,
      a tu taka miła niespodzianka.
      Takie sanatorium miłości sobie tu tworzymy,
      do którego w tv tak nie łatwo się dostać.
      Każdy człowiek miłości pragnie,
      ponoć to najważniejsze słowo w życiu jest.

      Usuń
    3. Tradycyjny, niedzielny obiad wydałam,
      znaczy się schabowy klepany, w panierce smażony,
      tym razem na tłuszczu oma czy tam jakimś,
      do tego oczywiście ziemniaki, cebulka i skwarkami maszczone,
      plus normalna sałata masłowa z sosem ze śmietany, zmieszana.
      Na deser, to każdy coś ma ukryte,
      byle za nadto nie utyć.
      I na sjestę sie udaję.
      Wyniki wyborów,
      póżna noca, będziemy obserwować.

      Usuń
  11. I jeszcze mam do Bogdana sprawę:
    to chyba przebieraniec był ten zakonnik, który ci mówił że w dzisiejszych czasach spowiedź nie ma sensu. To jest sakrament, i jeżeli mienisz się katolikiem co podkreślasz, to cię obowiązuje. Tak, dzisiaj niektórzy katolicy tworzą sobie wygodną dla siebie religię. To co im się podoba, to będą stosować, niedogodności nie dla nich.
    Wszelkie uroczystości gdzie się można pokazać w paradnych strojach- to tak...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale żeście popisali,
    że aż siły nie mam odpowiedzieć, na te waszekomentarze,
    chociaż sie przespałam, po obiedzie.
    Może anonimy cos podpowiedza,
    gdyż czuje się bezradna, wobec tego wszystkiego.
    Tylko prosze do tematu komentarzy sie odnieśc,
    a mnie i syna zostawic w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  13. A on tylko tulipany miał i dał...
    https://www.youtube.com/watch?v=QULqbGw-X1E

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo jestem tym światem, w którym chciałabyś trwać...
    https://www.youtube.com/watch?v=0RvRthR-iHs

    OdpowiedzUsuń
  15. ZWYCIĘSTWO PiS - WYNIKI EXIT POLL W WYBORACH DO SEJMIKÓW
    PiS - 33,7 proc., KO - 31,9 proc., Trzecia Droga - 13,5 proc., Konfederacja i Bezpartyjni Samorządowcy - 7,5 proc., Lewica - 6,8 proc.Zobaczymy jak się ułożyło w poszczególnych miastach do rady miasta i prezydentów. Ja głosowałem na Monikę Pohorecką na prezydenta, na kumpla do rady miasta i do sejmiku na kumpla z osiedla. Zobaczę jak im poszło.

    OdpowiedzUsuń
  16. W dużych miastach PiS czapką przykryty, w stolicy porażka Tobiasza…cha, cha…cha

    OdpowiedzUsuń
  17. Ci co ten blog czytają,
    a w sumie wasze panowie komentarze,
    to pewnie mi w głowę każą się puknąć,
    dlaczego ja to toleruję?
    Brutal opamiętaj się ze swoim sprośnym słownictwem.
    Na inteligenta nie wyglądasz, chwaląc się swoim przyrodzeniem.
    To jest wielce seksualne zboczenie!
    Czy ty jesteś byk rozpłodowy czy człowiek?
    Takiego bydlęcego języka nigdy nie słyszałam.
    Czy my tu z Basią musimy to czytać?
    To nam uwłacza.
    Ty naprawdę jesteś seksualnie zboczony!
    Sądzisz, ze kobiety na to lecą?

    Do Bogdana tez proszę inaczej się odnosić,
    z kulturą i rozmawiać z robotnikiem, jak go poniżasz,
    jakimś normalnym językiem.
    Bogdan mimo wszystko więcej kultury ma,
    niż ty.
    Brutal, jesteś tak chamski, że to już wszelkie określenie przechodzi.
    WYPAD MI STĄD Z TAKIM JĘZYKIEM !
    PASZOŁ WON! WYKSZTAŁCONY CHAMIE!
    OBRAŻASZ TU NAS WSZYSTKICH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak słów. Pisałem Ci na priv, że tego bloga trochę ludzi czyta. Co to daje zmiana nicka jak pisanie ciągle to samo. Nie tylko mnie obraża. Nawet swoją znajomą, pisząc tak podle w wątku o marchewkce. Na forum ogólnym znowu by miał blokadę. U mnie w mieście dogrywka. Między starym prezydentem z lewicy, a Moniką Pohorecką 44 lata wykształcenie pedagogiczne. W Warszawce i Gdańsku wygrywają ci gdzie nawet świeci by nie wygrali z nimi. Dobrej nocy Ula.

      Usuń
    2. Jak dla mnie to jest człowiek wykolejony, zdeprawowany,
      perwersyjny. na pewno nie przeprosi, gdyż wszystkich, poza sobą, uważa za głupków.
      Dziś przypieczętował to swoimi wpisami.

      Nie wiem kto u mnie wygrał,
      nie śledziłam,
      przyjemne programy oglądałam, szanse na sukces, taniec z gwiazdami i nieszczęsne sanatorium miłości.
      Idę spać. Dobranoc.

      Usuń
    3. Bogdan7 kwietnia 2024 22:40

      "Brak słów. Pisałem Ci na priv, że tego bloga trochę ludzi czyta. Co to daje zmiana nicka jak pisanie ciągle to samo. "Nie tylko mnie obraża. Nawet swoją znajomą, pisząc tak podle w wątku o marchewkce."
      A gdzie byłeś kiedy znajomą obrażał,
      dlaczego nie stanąłeś w jej obronie,
      tylko na mnie się wyżyłeś nie po raz pierwszy,
      że nie przytoczę słów , jak potwornie o mnie tu napisałeś!
      Wyrzekłeś się mnie, klątwę na mnie wręcz rzuciłeś a za 2 dni znowu się zjawiasz, jakby nigdy nic.

      Zapomniałeś już jak mnie ze swoją znajomą atakowałeś na 50 kiedy ona tam mój post stąd przeniosła,
      choć wcale imienny nie był, tylko ogólny!
      Wielokrotnie mnie tu poniewierałeś, ale pamięć masz krótką.
      Po prostu człowiek bez honoru.
      Na priv inwektywy i zakaz obioru, czyli odpowiedzi
      a potem znów, Bodzio słodzio.
      Przecież to nie jest normalne!

      Usuń
  18. Jeszcze jakiś czas daję na przeprosiny,
    a jeśli tego nie zrobisz, to więcej tu nie pisz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy jesteście wykolejeni, bez wyjątku, moich przeprosin się nie doczekacie bo i za co? Za to, że piszę prawdę? BOLI WAS TO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brutal e critica7 kwietnia 2024 13:07

      Zadałaś pytanie i oczekujesz odpowiedzi, więc śpieszę by zaspokoić Twoją ciekawość. *Każdy facet ma atrybut z którego jest dumny, to jest przyrodzenie, a konkretnie, bez owijania w bawełnę...JAJA. Posiadam takowe, podobnie jak Edward, więc jest mi blisko do niego. Są faceci, chociażby jak Bogdan, którzy pomimo tego, że się usilnie starają, mają braki w tym miejscu.* Opluwają innych, swoje wady i przywary im przypisując, krzyczą głośno by odwrócić od siebie uwagę. Ale to nic nie zmienia, są to psychole na punkcie mężczyzn, a liżąc d*py kobietom starają się dowartościować. To miernoty, zazdrośni o wszystko, intelektualne zapadlisko ;)

      Naprawdę najważniejszy atrybut mężczyzny to przyrodzenie, czyli JAJA?

      A ja sądzę, ze to intelekt, jeśli mienisz się być człowiekiem wykształconym.

      Ciągle tu o tych genitaliach gadasz , nie tylko w tym wątku,

      po prostu od samego początku, pod różnymi nickami.

      Dla mnie to tak działa jak dewianci onaniści, chodzący w płaszczach

      i odkrywający swe przyrodzenie na widok kobiety.

      Doznają wówczas orgazmu. kilka razy takich spotkałam,

      pod internatem dziewcząt i pod akademikiem i idąc do sklepu.

      Jest to odrażające, obleśne i rzyg się zbiera.

      Podobnie tu na mnie działa, przechwalanie się swoim ch.jem.

      To potwornie mnie obraża!
      Od razu kopie takiego w te jaja,
      a nogę prawa mam sprawną!
      Spadaj!

      Usuń
  20. Pozostał Ci tutaj onanista pierwszej klasy, sama go przygarnełaś do piersi. Na ziemi, która leży ugorem swoje kompleksy leczy. Pasujecie do siebie, razem wam po drodze, oliwa zawsze na wierzch wypływa, a prawda bodzie 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym temacie nie musisz zabierać głosu,
      kto do kogo pasuje.
      Tak oliwa na wierzch wypływa, szydło wychodzi z wora,
      a po czasie osobowość prawdziwa, choćbyś nie wiem pod jakimi maskami ja ukrywał.
      "Chasser le naturel il revien au galop"

      Usuń
  21. Tacy jak ty to się nie zmieniają. Tylko nicki. Kolejny do kosza. Kłamiesz oszukujesz, a kawał łobuza z Ciebie i drania. Jesteś niebezpiecznym człowiekiem, kazali cię zgłosić na policję. Za takie wpisy już byś nie mógł pisać na forach ogólnych. Wszystkie twoje klony wraz z twoją blokadą odeszły. To ile ich miałeś? Za grosz nie masz szacunku do nikogo. Trzeci nick na tym blogu i to samo. Zniknij na wieki z mojego życia. Precz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Urszula. Obrabiasz tyłek komuś co miał odrobinę szacunku do Ciebie. Dostawałaś szansę i i ją ciągle marnowałaś jak ten łobuz. Pisałaś o innych że są nienormalni. W tym wieku ciężko coś zmienić. Zwłaszcza w świecie w takim jakim Ty żyjesz. Bez odbioru.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty i szacunek??? To zwykłe lizanie d*py i żebranie o współczucie u kobiet. Nie rozśmieszaj mnie.

      Usuń
  23. Ja jestem ciekawy wiedzy i świata, mam duszę artysty. Nie potrzebuję twoich rad, za to ty masz wiele do nadrobienia. Pracuj nad sobą, bierz przykład z lepszych wzorców, pozostawanie na tym samym poziomie to cofanie się do tyłu. Masz wiele wad, które powinieneś wyeliminować, nie wystarczy tylko być, trzeba jeszcze coś z siebie dać. Copy i wklej z netu, to za mało, z tego czerpią wszyscy, trzeba mieć swoje ja...prawdziwy mężczyzna ma JAJA!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brutal, zrób wreszcie zdjęcie tych swoich JAJ
      i wklej je sobie do logo, niech wszyscy widzą.
      Po twoich wpisach ich nie widać,
      tylko kawał chama.
      Za każdym razem, kiedy o genitaliach wspomnisz,
      to kopa z saperki w nie dostaniesz
      i jeszcze laską, (kulą) poprawie.

      Usuń
    2. Mówisz i masz, jaj jaj się nie wstydzę, BO JEJ MAM!

      Usuń
    3. To jakieś kurzęce te jaja są.
      Pokaz własne:)))

      Usuń
    4. Mogę to uczynić , nie brakuje mi odwagi, ale musisz wiedzieć jedno, że od tego momentu ten blog będzie musiał mieć formę zamkniętą. Zero wejść niezalogowanych, inaczej oskarżę Cię o rozpowszechnianie treści pornograficznych. Jesteś gotowa na to???

      Usuń
    5. Ja już teraz powinnam Cię oskarżyć, ale o nękanie Bogdana.
      Robisz to tu od miesięcy, z premedytacją się nad z nim znęcasz.

      O dupeczkach i laseczkach mi tu wiersze wstawiasz,
      o dogadzaniu pod względem wiadomo jakim,
      wówczas się zastanawiam,
      czy muszę dać odnośnik, że to "blog o treściach tylko dla dorosłych".

      Szkodnikiem mi tu jesteś, po prostu.

      Taka to twoja "ętelegencja" obskurna, do porzygania.
      Schowaj swoje obleśne klejnoty do sejfu
      i nie obnoś się tu z nimi.
      Dość tego tematu.

      Dobrze, że małych zboczeńców nie namnożyłeś,
      ale widać sperma wali w czerep.
      Ja też mam jaja, wyobraź to sobie.
      A Ty nawet jajcarzem nie jestem, tylko mściwą,
      znudzoną, wyżywającą się bestią,
      to ci daje satysfakcje i radość, może nawet orgazmu wówczas dostajesz, skoro od lat to robisz.
      Dla twoich jaj, bloga nie poświecę.
      Nie są tego warte!

      Usuń
    6. NO! Tak, w gębie to jesteś mocna, tylko czyny nie idą z tym w parze. Może kiedyś Bogdan Ci swoje pokaże 😉

      Usuń
    7. Nigdy tego nie uczyni, gdyż nie jest ekshibicjonistą.

      https://www.poradnikzdrowie.pl/seks/problemy-z-seksem/ekshibicjonizm-przyczyny-co-robic-na-widok-ekshibicjonisty-aa-f9V3-sSYb-AgHo.html

      Usuń
    8. Za to jest onanistą.

      Usuń
    9. A Ty to mogłeś sobie wkleić bycze,
      nawet są w sprzedaży a nie kurze.
      Te nawet lepsze do śmiechu:)))
      Jak w nie kliknę, to ubaw mam niesamowity:)))
      Polecam też innym użytkownikom tak to zdjęcie,
      w powiększeniu zobaczyć:
      https://www.blogger.com/profile/16027363655415204718
      On to poważnie potraktował:)))

      Usuń
    10. Ogóra tam jeszcze sobie wstaw lub banana,
      albo jaki inny korzeń.:)))
      https://kwejk.pl/przegladaj/2267883/0/warzywa-i-owoce-ktore-wygladaja-jak-genitalia.html

      Usuń
    11. Anonimowy8 kwietnia 2024 21:50

      "Za to jest onanistą.
      Usuń"
      To ja już wole onanistów, od eksybizjonistów
      stów,
      przynajmniej własnych jaj nie każe mi oglądać
      bym ich, na ich, jego jaja, na jaja musiała patrzeć,
      choć wiele razy razy mi sie w życiu zdarzyło,
      takich zboczeńcow oglądac.
      A ten, który tu jaja kurze pokazuje
      w rozkroku dzinsów
      i mieni się nie wiadomo kim.
      Yo jest jednym z nich.

      Usuń
  24. Tulipan Abigail, Witty Picture, Double Beauty of Apeldoorn, flaming Spring Green, Horizon, Ice Cream, czy chociażby Miss Elegance, to cuda natury. By nimi się zachwycać trzeba mieć poczucie piękna i wiele osobistej kultury. Pozostawiam was w tym grajdołku, pławcie się we własnym sosie...mili ktosie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skany twoich popisów na tym blogu przydadzą się kiedyś. Nie jesteś bezkarny.

      Usuń
    2. Bogdan8 kwietnia 2024 06:27

      Urszula. Obrabiasz tyłek komuś co miał odrobinę szacunku do Ciebie. Dostawałaś szansę i i ją ciągle marnowałaś jak ten łobuz. Pisałaś o innych że są nienormalni. W tym wieku ciężko coś zmienić. Zwłaszcza w świecie w takim jakim Ty żyjesz. Bez odbioru.........

      Ja szansę od Ciebie? A niby do czego jesteś mi potrzebny?
      Ty też chcesz mną rządzić czy pomiatać, wspólnie nieraz ze znajomą?
      Tak jesteś nienormalny.
      Nie przytoczę twoich wpisów o mnie,
      mam je zanotowane, co o mnie wypisywałeś,
      jak mnie tu czy tam szkalowałeś.

      Nawet ostatnio.
      Raz tak, raz siak, nie jestem w stanie tego wytrzymać.

      Kilka razy mnie pochwaliłeś i tyle.
      ~~~~~~~~~~~~~~
      Nie obrabiałam Ci tyłka,
      tylko prawdę tam napisałam o tobie,
      gdyż już tej znajomości nie wytrzymywałam psychicznie.

      Prawdę, z którą większość twoich "fanek i fanów" się zgodziła i nawet przyklasnęła.

      Nie na darmo, ostrzegano mnie przed Tobą.
      Jesteś nieprzewidywalny!

      Nie jesteś ideałem, władco ponad 200nicków,
      ileś tam banów.
      Tak za nic nie dają.
      Proszę już u mnie nie pisać,
      na priv, również nie pisać.
      Koniec znajomości już nieraz był,
      ale teraz ostateczny.
      I też po twojemu, BEZ ODBIORU!

      Usuń
    3. Brutal e critica8 kwietnia 2024 06:50

      Tulipan Abigail, Witty Picture, Double Beauty of Apeldoorn, flaming Spring Green, Horizon, Ice Cream, czy chociażby Miss Elegance, to cuda natury. By nimi się zachwycać trzeba mieć poczucie piękna i wiele osobistej kultury. Pozostawiam was w tym grajdołku, pławcie się we własnym sosie...mili ktosie ;)

      Mam opakowania po cebulach i nazwy na nich.
      Ja kieruję się wyglądem i kolorem.
      Zbyt mało miejsca mam, by dużo posadzić.
      Ludzie, którzy przechodzą zachwycają się i tą małą ilością i zawsze podziwiają mój ogródek.
      Dziękuję, że wreszcie zostawiasz mnie, nas, we własnym grajdołku.
      Tak wysokiej kultury i poczucia piękna,
      do obrażania mnie tu, nie potrzebuję.
      Załóż sobie własny grajdołek i tam się popisuj tym swoim poczuciem piękna i kulturą osobistą.
      Tak będzie najlepiej dla wszystkich.

      Usuń
  25. To pojechałaś Bogusiowi brzeszczotem po jajach, hejka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bodzio poleciał po mnie, jak po burej suce
      i to nie raz.
      To ja mu brzeszczotem ( nawet kilka mam, bom majstra niezła)
      po tych tam....
      I wiesz co, on je mam,
      a ty cały czas twierdzisz, że mu ich brak.
      Jedynie drasnęłam, twarde jak stal:)))

      Usuń
  26. Na takich na wsi mówiło się ruchacz. Muchę w locie bzykał. Powinien sobie powiększyć penisa. Na 5 minut do ula. Bardziej mu do Edka może to gej, do mnie też smaży cholewki. Cały czas Bogdan - Boguś. Nie chce mu się pracować woli leniuchować. Roweru nie ma lub udaje, że taki biedny. Żona mu załatwiła działkę pracowniczą to dyma na niej🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślenie jest ważną funkcją życiową, której nie powinien
      lekceważyć człowiek dbający o zdrowie. Źle się dzieje, gdy rozum opuszcza ciało, jeszcze gorzej, gdy gubi drogę powrotną. U ciebie to mała strata bo nie wykształcił się odpowiednio, a wspomagany alkoholem gubi logikę.

      Usuń
    2. Po prostu dupcarz a na wsi dupcorz.

      Usuń
    3. A właściwie dupiarz:
      https://www.prawo.pl/prawo/jaka-kara-za-okreslenie-r-trzaskowskiego-dupiarzem,515635.html

      Usuń
    4. Nie da się już tego bloga czytać, a szkoda. Ostatnio wasze rozmowy to nie moje klimaty. Niemniej warto obejrzeć ładne zdjęcia i Twoje rymowanki, Urszulo.

      Usuń
    5. Mój blog polega na rymowankach i zdjęciach.
      To jest mój wkład, taka praca niby twórcza.
      Miło, że to się podoba.

      Komentarze i ich kierunek, treść, ostatnio mnie przeraża.
      dlatego moderacje komentarzy wprowadziłam.
      Powinno to coś dać, tak sobie pomyślałam.

      Usuń
    6. Kogut mały dypcyngier. Chwalipięta. Dużo się chwali, a nic nie wałi. Wszyscy alkoholicy i schizofrenicy. Tylko ja najlepszy i najmądrzejsz🤣.

      Usuń
  27. Ciepło, gorąco, tyle co przyjechałem z ranczo.

    OdpowiedzUsuń
  28. Koleś się nie dostał do rady miasta bo jedynki wchodzą, Drugi do sejmiku się dostał. Monika z kumuszym prezydentem będzie się biła w drugiej turze 21 kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w drugiej turze, kandydat PO i bezpartyjny.

      Usuń
    2. Frekwencja cienka, a później narzekają że źle. Bogdan.

      Usuń
    3. Narobiłem się dzisiaj. Jest tego koszenia. Leżę i oglądam jakiś film i pisze z telefonu. Jutro jadę wymienić opony. Zamówiłem nowe bo te się zdarły i później na ranczo z kolegą dokończyć obróbkę chałupy. Bogdan.

      Usuń
    4. Trawa rośnie jak szalona, wkrótce i u mnie kosiarki zaczną hałasować.
      Syn miał stare opony przy rowerze, to całe kola wymienił,
      prawie roweru przez to nie poznałam.
      Opony ważna rzecz, przyczepność, bezpieczeństwo najważniejsze.
      Na starość przechodzę na minimalizm,
      jedna chałupa wystarczy,
      kiedyś więcej miałam i tylko kłopot z utrzymaniem.

      Usuń
  29. Komentarze, ich forma i treść są wyłącznie twoja zasługą, dokładnie o ten typ treści ci chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją zasługą są jedynie wpisy główne.
      Komentarze, ich treść, to produkt uboczny,
      na który nie mam wpływu.
      Do tej pory leciały jak chciały.
      Od wczoraj, moderacje wprowadziłam,
      na pewno mniej będzie obrażających ad personam.
      O dupie Maryni nikt nam, nie zabroni dyskutować,
      a komu się nie podoba, wrażliwość mu nie pozwala,
      czytać nie musi
      a jednak czytanie ich go kusi,
      tylko potem obrażające nas anonimy pisze,
      których tu nie będę publikować.
      A sporo ich wleciało:)))

      Usuń
  30. Wulgarni ludzie klepią wulgarnie. Ludzie, opamiętajcie się!
    Wszystko wokół d…maryny. Wstyd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd to kraść i z .... spaść.

      Usuń
    2. Ale anonimowo kogoś obs.ać to już można!
      Jaka wniosła mentalność:)))

      Usuń
  31. ***** *** 8 gwiazdek nie używamy, zatem nie określaj nas wulgarnymi.
    Wpierw się doucz a potem inwektywami ludzi obrzucaj.
    Tobie powinno być wstyd, za taki wpis.
    Gdzie twoja subtelność i smak?
    Po prostu ci jej brak!
    Ogarnij się i puknij się w makówkę!

    OdpowiedzUsuń
  32. "Hej Gerwazy daj gwintówkę niechaj strącę tą makówkę. Wstawaj piękny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz pan, beznadziejne komentarze, bagno,
      starsza pani i fircyki.
      A jednak czytają.
      Dlaczego to robią, nie wiem:)))
      Twoich nie zmieszczę, żałosna nieznana persono, dzięki za podpowiedź.
      Że też ci się chce takie głupoty klepać..
      Przy swoim ograniczonym rozumku,
      i tak nie jesteś w stanie niczego lepszego i śmiesznego wymyślić..

      Usuń
  33. 8 gwiazdek to już nie modne. Teraz jest modna buźka uśmiechnięta z pałą policyjną i barierkami pod sejmem.

    OdpowiedzUsuń
  34. A to nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Przeglądacie się w sobie Ula z Bogdanem jak w lustrze, jesteście identyczni. Kłótliwi, napastliwi, kochający się w manipulacjach i obrabianiu tyłka bliźnim. Ploty i prymitywne odnoszenia do treści seksu. Oboje macie braki w tej sferze co widać na pierwszy rzut oka na wasze prymitywne teksty. Kiedy miałaś dobry ( niechby i jako taki) seks Ula? 20 lat temu ;) ? Ugryź się we własne palce, gdy zaczynasz klepać na te tematy, bo to jest żenujące.
    Znasz różnice znaczeniowe między „wulgarny” i „ordynarny”?
    Osobie ponoć po UJ wypada znać.
    Twoje teksty są przede wszystkim wulgarne, często ordynarne.
    Takie uwielbiasz i takie dopuszczasz.
    Teraz zablokuj anonimy i poużywaj sobie.
    To jedyna twoja „ rozrywka”.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że pod tą opinią, jakichś danych,
      swoich, zapomniałaś opublikować
      Dlaczego się mnie czepiasz i Bogdana?
      Idź do doktora,
      gdyż jesteś bardzo chora!
      W jakim celu się nami zajmujesz?
      My tu dobrze się mamy i takich
      ingerencji nie potrzebujemy,
      ze strony anonimów.
      Wypad mi stąd!
      Na twoje tam fora!

      Usuń
    2. Czyżbyś była od mego bloga, uzależniona?
      Bez ciebie, rade tu sob damy
      i precz mi stą!!!!

      Usuń
  36. Prymitywna babo, na niczym się nie znasz,
    na limerykach,
    ani na literaturze,
    Po prostu wypad mi stąd!

    OdpowiedzUsuń
  37. A to dalej do mnie napie.dala, jakiś anonim nieznany.
    i chce mi wmówić,
    że ja takie wulgarne komentarze uwielbiam.
    Wyluzuj, człowieku chory.
    Dolce vita było, ale się skończyło.
    Teraz postanowiłam kontrolować komentarze
    i żadne twoje g.wno, sie tu nie ukarze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Najważniejsze, że ty czytasz i może będzie ci to siedziało w głowie.
    Lata temu potrafiłaś pisać na Gazecie po ludzku, bez aż takiej napastliwości. Teraz jesteś AGRESYWNA, to chyba zmiany miażdzycowe. Masz choć jedną koleżankę, znajomą w realu, czy już wszystkich obraziłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W realu, wielu znajomych mam.
      Ciągle mnie zapraszają do swych posiadłości.
      A syn, zawsze nas podwozi i przywozi.

      Usuń
  39. To jeden a dziesięciu komentarzy, normalny,
    który to nie wiem do kogo się odnosi,
    Ja na forach, rzadko pisałam,
    jedynie limeryki.
    Nie sadzę, by do mnie się odnosił.
    i mnie tyczył.
    W dyskusjach, nawalankach, rzadko uczestniczyłam,
    to nie leży w mojej naturze.


    OdpowiedzUsuń
  40. A ta dalej do mnie napie.la i mnie bez przerwy obraża.
    Czyżbyś babo nie miała już do kogo pisać?
    Przecież i tak, twoich znieważających mnie komentarzy,
    nie opublikuję,
    Zatem na co liczysz hejterko, pełna nienawiści?
    Rozumu pozbawiona?

    Ach, zapomniałam,
    że z chorymi psychicznie, nie warto dyskutować.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przestańcie już, te chamskie komentarze do mnie pisać,
    gdyż i tak ich nie opublikuję!
    Wara mi stąd!

    OdpowiedzUsuń
  42. O czym tu gadać z tak durnymi typami,
    które na literaturze się nie znają,
    żadnej książki wyższych lotów nie przeczytały.
    O naturze limeryku, pojęcia nie mają
    o co w tym wierszu chodzi.
    Ja mało sprośnych i plugawych piszę,
    choć w zanadrzu je mam.
    Jeszcze o seksie coś tam pitoli.
    Dla mnie liczy się przede wszystkim miłość,
    wierność, zrozumienie a seks to tylko produkt uboczny.

    OdpowiedzUsuń
  43. Po pieczywo byłam,
    znacznie podrożało.
    Chleb o 50 gr.
    Przy okazji do ogródka zajrzałam,
    niestety, tulipany powolutku przekwitają.
    I pora zamknąć ten wątek.

    OdpowiedzUsuń

udostępnij wszystkie

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...