Moja lista blogów

niedziela, 21 kwietnia 2024

Białe kwiecie

Jak co roku sypie kwiecień, 

u mnie wkoło, białym kwieciem.

Czasem nawet poprzeplata,

trochę zimy, trochę lata.

Plecień? To dlatego mi się plecie. 

Komentarze są wyłączone,

dlaczego, zapewne wiecie.

Jeśli  pogadać sobie  chcecie,

zapraszam na forum na gazecie:

https://forum.gazeta.pl/forum/f,132062,Humorum_Seniorum.html

Wszak stamtąd przyszliście,

spokój i pogodę ducha, mi zakłóciliście.

a tu na zbyt wiele Wam pozwoliłam.

Zresztą kogo interesuje gadka  wierszem o kwiatkach.












W ub roku, też był kwiecień:

https://irsila74.blogspot.com/2023/04/kwiecien-sypna-kwieciem.html 


*

W świecie doskonale urządzonym przez moją Siłę Wyższą wszystkie rzeczy są piękne. Będę się modlić o odstąpienie od mojego skostnienia, tak żebym mógł dostrzegać piękno jedności w różnorodności.

„Sztywna logika to karzeł o ciasnym umyśle”.

Ralph Waldo Emerson 

*


Medytacja

Muszę zmartwychwstać z dawnych przewinień i egoizmu, by wkroczyć na drogę dobra, zdrowia i szczęścia. Odrzucę niegdysiejsze błędy i powstanę niczym feniks z popiołów. Przeszłość bezpowrotnie minęła. Przebaczono mi wszystkie winy, tak że tym gorliwiej staram się dziś wypełniać Wolę Bożą. Dzisiaj - tu i teraz - to dzień mego odrodzenia duchowego. Zacznę swą pracę od zaraz, żeby zbudować sobie nowe życie - oparte na ufności i wierze w Boga, wypełnione starannym spełnianiem Jego Woli.

Modlitwa

Modlę się, ażebym miał swój udział w procesie przeobrażania świata. Modlę się, abym robił wszystko co w mojej mocy, by na ziemi mogło zapanować dobro.

 codzienne-motywacje.pl

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

A dajcież se po razie

 Zaczynam szukać w rzeczy gęstwach,  jakiegoś wentyla bezpieczeństwa.  Dobrze by się nadawał,  do tego jakiś fajny kawał!  Z braku laku, p...