Moja lista blogów

piątek, 5 kwietnia 2024

Zmęczenie starością

 Jakby tu uniknąć starości, 

gdy czas dobiera się do kości?

 Z roku na rok, 

powolniejszy krok.

 Coraz trudniej o trochę radości ...

*

 Często już leżę sobie w łóżku,

 podziwiam wyczyny staruszków. 

 Skąd w nich tyle wigoru

 i do tego humoru?

Do pilota wystarczy paluszków....

a najlepiej to radia słuchać.  

 

Bratki z marketu o połowę tańsze niż te z placu,

ale i o połowę mniejsze.

Za oknem posadzone, jakoś zmarniały. 

Ale się rozrosną,

potem do ogródka przeniosę.


Kiedyś takie miałam, ze stokrotkami.


A te niżej, to już dawno temu.


 Bratki za oknem, zawsze cieszą i energii dodają.

~~

Nie wiem co na obiad będzie 

każdego domownika zapytam,

jak się z łóżka zwlokę, koło południa.


68 komentarzy:

  1. W sumie to powinnam zamknąć bloga przed światem,
    by innych nie dołować.
    Brutus mi dał pozwolenie bym o kwiatkach tylko pisała.
    Nie zamykam, gdyż wielu tu jest zalogowanych,
    może chcą miedzy sobą pogadać.
    A ja wracam do łóżka.
    Starość nie radość, a młodość, nie wieczność,
    pamiętajcie o tym.
    Jakoś humorem dziś nie tryskam.
    Ale czy codziennie muszę?
    Nie muszę codziennie być służka.
    Dziś długo skorzystam z łóżka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki bratki i stokrotki
    Dla Uleczki i Bardotki...
    Bardotka to ja! 🤪🤣🤣🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny film, serial o Bardotce, niedawno był.
      Z ciekawością oglądałam.
      Ja na tle urody, zawsze kompleksy miałam,
      pięknością nie grzeszyłam
      i wszyscy się dziwili,
      że zbyt przystojnego męża, od losu dostałam.
      On jednak widocznie coś więcej we mnie widział,
      niż zewnętrzne piękno
      i twarz z wypryskami.
      No i tak, sobie trwamy, od 50 lat.
      Skoro urodę Bardotki masz,
      to nie dziw, że Brutus Cie pokochał.
      On uwielbia piękne panienki:)))
      I do tego wyzwolone.

      Usuń
  3. Przecież widzisz jak się z własnego żartu nabijam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))
      A ja teraz papierosy dla mężusia nabijam.
      Tu możesz zobaczyć i o tym poczytać:)))
      https://irsila74.blogspot.com/2023/02/co-nabijam.html

      Usuń
  4. Manualnie jesteś świetna, czy to nie powód do zadowolenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manualnie sprawna, gdyż tyle obrazów krzyżykami wyszyłam,
      ileś tysięcy tam papierosów nabiłam.
      Ale czy to powód do dumy?
      Wolałabym być, do końca życia intelektualnie sprawna.

      Usuń
  5. A co do aktorek, to tak: Ty jesteś typ Catherine Zeta- Jones, a ja powiedzmy Michelle Pfeiffer po podrasowaniu. No to z Bardotką "urodowo" mi nie teges😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wygooglać, i sprawdzić, dp której z wyglądu jestem podobna.
      Ostatnio w szkole, do Shazy mnie uczniowie porównywali,
      ze wzgledu na fryzure.

      Usuń
    2. Nie chwaląc się, kiedyś znajoma mi powiedziała, z ciebie to taki Charles Bronson i coś w tym jest ;)

      Usuń
    3. No nieźle, Charles wszystko ma jak trzeba i jeszcze więcej...🙂

      Usuń
    4. Tak dawno już odszedł...

      Usuń
  6. Ty wiesz, że ja też zbyt przystojnego męża dostałam, i też wszyscy się dziwili, że mnie zechciał, w dodatku też Kazimierz 🙋🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zrządzenie Opatrzności losu,
      normalnie jak dwie krople wody
      i jeszcze Kazimierzów przystojnych za mężów mamy:)))
      Raczej dodatkowych facetów tu nie szukamy,
      ot tylko dla rozrywki i urozmaicenia i wzbogacenia zywota naszego.

      Usuń
  7. To trzeba wziąć poprawkę, że mogę nie być w typie Brutusa... wróć Brutala 🙃

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam Edziu, w typie twoim Muszelka?

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie jesteś, na rowerze jeszcze gonisz?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo ja zara do roboty ruszam, to sie pospiesz😁

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzieś się tam wałęsasz, to poniżej krytyki jest😒

    OdpowiedzUsuń
  12. A Bodzio? Non stop te swoje latyfundia ogarnia, czy jak...
    Czekamy z Urszulą w tęsknocie💙💙

    OdpowiedzUsuń
  13. No bo tera to już ide 🙋🏻‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  14. No! To Basia zaszalała, przykro mnie, rowera ni mom. Sprawy zawodowe trochę mi czasu zaabsorbowały, ale już luzik. Piszesz, że możesz być w nie moim typie? Bez obaw, nie ma brzydkich kobiet, są tylko zaniedbane, albo...czegoś tam brak ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. A tak nawiązując do tematu, starości się nie uniknie, trzeba się starzeć godnie. Przezwyciężać cierpienia i byle do przodu. Każdy coś tam dźwiga, jednemu lżej, drugiemu ciężej, ale wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku, więc sprawiedliwość JEST!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykra jest starość, czasem nie do wytrzymania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórym szczęśliwcom nawet leci, ale to rzadkość.

      Usuń
    2. Tylko niektórym, ja mam podwójne obciążenie i fizyczne i psychiczne.

      Usuń
  17. Zapowiedziałam tu rzadziej bywać, a znowu skrobię. Aż mi w końcu zabierze narzędzie i bydzie po ptokach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obawiaj się, narzędzia Ci nie zabiorę.
      nieraz z niemocy bloga zamykałam
      lub komentarze wyłączałam
      ale już się udoskonaliłam, do wprawy doszłam.
      Wczoraj mnóstwo nieprzemyślanych komentarzy usunęłam,
      w tym i swoje.
      I tak pewnie należy robić,
      by jakąś kulturę wypowiedzi zachować.

      Usuń
  18. Bogdan, nie jestem wytworem wyobraźni Uli.
    Mówiłeś, że wyjdziesz stąd ostatni. To przychodź wreszcie. To właśnie Ty masz dobre ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogdan niejedno na sumieniu ma.
      Nieraz mnie tu bardzo obrażał,
      dlatego kiedyś go wykopałam
      a on dalej, mimo wszystko przychodził.
      Ostatnio napisał, że to miejsce go dołuje,
      ze inni gorzej mają i on samobójcom doradza,
      czy jakoś tak....
      Wpisy jego od lat wroga, *( wiadomo o kogo chodzi)*,
      no może nie wszystkie, gdyż trudno tak do tyłu czytać, ale ostatnie obrażające i znieważające go, wykasowałam,
      odnośnie prywatnych obelg.
      Niech sobie odpocznie, przemyśli.
      Ja nikogo nie wyrzucam,
      ale na znieważanie jednego przez drugiego,
      tu nie pozwolę.

      Usuń
    2. "Słowa Ewangelii według Świętego Mateusza
      Jezus opowiedział swoim uczniom tę przypowieść:

      «Podobne będzie królestwo niebieskie do dziesięciu panien, które wzięły swoje lampy i wyszły na spotkanie pana młodego. Pięć z nich było nierozsądnych, a pięć roztropnych. Nierozsądne wzięły lampy, ale nie wzięły z sobą oliwy. Roztropne zaś razem z lampami zabrały również oliwę w swoich naczyniach. Gdy się pan młody opóźniał, senność ogarnęła wszystkie i posnęły.

      Lecz o północy rozległo się wołanie: „Oto pan młody idzie, wyjdźcie mu na spotkanie!” Wtedy powstały wszystkie owe panny i opatrzyły swe lampy. A nierozsądne rzekły do roztropnych: „Użyczcie nam swej oliwy, bo nasze lampy gasną”. Odpowiedziały roztropne: „Mogłoby i nam, i wam nie wystarczyć. Idźcie raczej do sprzedających i kupcie sobie”.

      Gdy one szły kupić, nadszedł pan młody. Te, które były gotowe, weszły z nim na ucztę weselną, i drzwi zamknięto. Nadchodzą w końcu i pozostałe panny, prosząc: „Panie, panie, otwórz nam!” Lecz on odpowiedział: „Zaprawdę, powiadam wam, nie znam was”.

      Czuwajcie więc, bo nie znacie dnia ani godziny».

      Usuń
    3. Możesz być roztropnym i wspaniałym,
      a i tak wredny los Cie zabić może,
      co ostatnio na misji Word Center Kitchen,
      wolontariuszom się przydarzyło,
      a ostatnio przez wiatr halny kilka osób ot sobie zginęło,
      przywalone drzewami.
      Ja już coraz mniej, w te ewangeliczne przypowieści wierzę,
      gdyż się nie sprawdzają. Przykro.
      Niezawinione cierpienie istnieje i sie panoszy ostatnio na świecie.
      Mnie przy sobocie co innego by rozweseliło:
      NP:
      "Myjcie sie dziewczyny, gdyż nie znacie dnia ani godziny"
      Sztaudyngier
      a staruchy do poduchy:)))
      Co niniejszym, dziś czynię,
      a nie po sanatoriach miłości szukać:)))

      Usuń
  19. Dzisiaj znowu robiem💪🏻
    To do zobaczenia w komplecie ❤️💙❤️💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ne ma problema", jak się kiedyś powiadało.
      Ludzie potrafią sami sobie, problemy tworzyć.
      Przy sobocie, nie ma się czym zamartwiać,
      gdyż to w niczym nie pomaga,
      żadnego problemu nie rozwiązuje.

      Usuń
    2. "Basia6 kwietnia 2024 08:16

      Bogdan, nie jestem wytworem wyobraźni Uli.
      Mówiłeś, że wyjdziesz stąd ostatni. To przychodź wreszcie. To właśnie Ty masz dobre ❤️"

      Możesz im po stokroć tłumaczyć,
      że Cię nie wymyśliłam, Bogdanowi i anonimom.
      Oni i tak swoje będą wiedzieć i przy swojej prawdzie tkwić i urojeniach.
      Tak dużej fantazji, to nie mam,
      jak e-zybi, który co rusz, nowe "ja" swoje produkuje,
      internetem się bawi.
      Ale niech się zastanowi,
      ile z jego strony, wobec mnie chamstwa tu ostatnio było.
      Każdy w miarę jakieś odchyły ma,
      nikt nie jest ideałem,
      ale nie żeby aż tak!

      Usuń
    3. Już po zakupach jestem.
      Z mężem na nich byłam (obydwaj nasi tak na imię maja), może to stąd to podejrzenie,
      że ja jestem Basia,
      a Basia to ja):)))
      Kupił sobie co chciał, na smak, w tym truskawki, borówki i wafelki, colę mineralkę...
      Problem z zakupami, miałam niewielki, prawie żaden.
      Piosenki mi się takie przypomniały z tym wymyślaniem kogoś:
      https://www.youtube.com/watch?v=77Tqbrjqxss
      i
      https://www.youtube.com/watch?v=_8kyIah0XGo

      Usuń
  20. Próba mikrofonu, nawet jeśli się ta powiedzie, to nie znaczy że następna też😒

    OdpowiedzUsuń
  21. Bogdan ciebie adoruje, chociaż przedwczoraj więcej niż grubo pojechał. Edziulo mnie jedynie lubi, chociaż ja moher, a on chyba filcowy beret😌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On, Bogdan, mnie nie adoruje, on mnie przeklina, że mnie poznał:)))

      Usuń
    2. Edziulo już sam nie wie kim jest,
      czy poeta, czy estetą,
      czy informatykiem czy hydraulikiem w beretce z antenka i wężykiem:)))
      Ale ten ostatni "imidź", znaczy image,
      bardzo do niego pasuje.
      Jestem Brutus e criticus,
      ja wam pokażę:)))

      Usuń
  22. Niedługo, obiecuję na fest, mało będę pisać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Basiu, pisz jak najwięcej,
      bardzo lubię twoje komentarze czytać i inni też.
      Tu jakąś emotikonkę powinnam wstawić,
      ale nie potrafię
      i w sumie to nas odróżnia,
      gdyż ja to nie TY:)))

      Usuń
  23. Słońce coś marne, chyba pójdę do solarium dołki zakopać☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czyń tego kobieto, to niezdrowe.
      Słoneczko już wyszło i dzień taki piękny:)))

      Usuń
  24. Życie jest niezdrowe, Ulka😉
    Brucio, czyś może chory, nie ma ciebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak może być, że się trzymał i nie wytrzymał.
      Cierpienie czasem człowieka przerasta i basta.
      Trzeba starzeć się godnie, czasem położyć wygodnie.
      No to "niech się trzyma", byle nie płotu,
      czy tam ściany:)))
      Wróci, to sobie pogadacie z Brutalem.
      https://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/psychiatria/osobowosc-wieloraka-rozdwojenie-jazni-przyczyny-objawy-i-leczenie-aa-YWxo-qEt8-3FNi.html

      Usuń
    2. Po murze, po ścianie,
      każdemu się dostanie.
      Nie zawsze chojraka można grywać.
      Zdrowia życzę!

      Usuń
  25. Tym razem chyba nie wróci...🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak za nim tęsknisz, to dla Ciebie wróci,
      zapewne pod innym szyldem, herbem lub znakiem")))
      To jajcarz nieobliczalny, ale ostatnio dla mnie,
      i dla Bogdana za bezczelny chamowaty był:)))
      Musiałam tupnąć nóżką a właściwie klawiaturka i co nieco jego wpisów pousuwać.

      Usuń
  26. Miał już chop dosyć moich wygłupów zwłaszcza jak napisałam że nosi beret zamiast kapelusz
    No jakoś przetrzymam💔😌😥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, bij się w pierś, jakbyś nie wiem jaki grzech popełniła.
      Pięknym za nadobne, trzeba odpłacać
      i wcale się nie sumientować.
      Artyści wielcy, zawsze w beretach chodzili
      na dodatek z pędzlem a nie w kapeluszach:)))
      Brutusi to w hełmach raczej,
      tu jeden taki:
      w https://www.warriorshop.pl/385,czapka-madman-brutal-hobby
      albo w jakimś kaszkiecie:)))

      Usuń
    2. Co ty Ula Bronson tylko w kapeluszu latał a nie w berecie żadnym i kolta nosił nie pędzel jakiś tam. Ula Ula...🙈

      Usuń
    3. Przecież on Brutal a nie Bronson,
      a colt czy pędzel to symbol męskości:)))

      Usuń
    4. Jak nie Bronson jak Bronson
      Czytajże kobieto co ci komentator pisze napisze, Edziu nasz w tym wypadku onym

      Usuń
  27. Taki afront z tym beretem łojej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, to nie afront.
      Zobaczymy jak brutusi e criticusi,
      to biorą na klatę.:)))
      Innych łatwo im krytykować i szkalować.
      Jemu też za to należy odpłacić.
      niech otchrząchniny przechodzi:)))

      Usuń
  28. No klatę to ma chyba porządną jak ten Charles to może da radę chłopak💪🏻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno słabiutki, już się Bogdan z nim na łokcie mierzył:)))
      I do tego nosi krótkie spodenki.
      To z kapeluszy,
      to tylko "panamka" pasuje:)))

      Usuń
  29. Toż dla mnie w sam raz bo ja takie niewiele, dla ciebie zaś Bodzio,
    bo ty trochę większa od mnie 👭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronson miał 173 cm wzrostu.
      twarz każdy sobie odszuka, nie problem .
      Portret pamięciowy zrobiony:)))

      Bodzio mnie się wyrzekł,
      zresztą powiedział, że jestem dla niego za mała i za stara:)))
      Może jeszcze kiedyś zatęskni, muskularny wielkolud:))).

      Usuń
    2. Oj tam oj tam, gdzie mu lepiej będzie jak w twoim ogródku, tak tu teraz wiosenne kwitnąco💐

      Usuń
    3. Ma swoje ranczo i trawkę
      i niejedną do uwodzenia babkę
      i bany wkrótce się kończą,
      to się obydwaj przeniosą na fora
      i tam się będą nawzajem orać.
      Jeszcze dołączą dawne "fanki"
      Czytałaś jak "pięknie" ostatnio o mnie tu pisał.(li)
      Nie zapraszałam, sami przyszli.
      Nie mam na ich punkcie bzika.
      "Pojawiasz się i znikasz"...,
      ale nie mam na tym tle bzika,
      tylko on woła, że ode mnie ma doła.
      No i szlus.
      Trzeba od siebie odpocząć czasem.

      Usuń
  30. Dobra finiszuję bo się w końcu dzbankowi ucho urwie
    Do miłego Ula


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbany i bez ucha wodę leją w sejmie i wszędzie.
      Byle tylko pęknięć i przecieków, nie było.:)))

      Usuń
  31. Brutalku, powiedz chociaż na kogo się tak pogniewałeś mocno, na Ulę czy na mnie 😌

    OdpowiedzUsuń
  32. Musiałabyś kręcić pupą i być laseczką:)))

    " Wy toczycie dysputy o przyziemności,
    a mnie to wszystko lata koło pióra.
    Skrobnę sobie od czasu do czasu,
    taka już moja wesołka natura.

    Kto komu, co tam, z kim kto i po co,
    to jakby śledzić na Pudelku gnioty.
    Polityka mi zwisa, celebryci też,
    na takie głupoty nie mam ochoty.

    Siedzę w altance, chłodne piwo sączę,
    w promieniach słońca się wygrzewam.
    Przyroda budzi się do życia wartko,
    nawet jakiś ptaszek mi tu śpiewa.

    Czego chcieć więcej, laseczka kręci pupą,
    tego widoku na inny nie zamienię.
    Jak mnie bardziej jeszcze rozochoci,
    to ją wieczorkiem na deser docenię.

    Tak wygląda życie, grunt to się ustawić,
    mawiałem to kumplom i znajomym.
    Kto rad posłuchał i miał do tego głowę,
    rację mi przyznaje i jest spełnionym.

    e-d


    Edward3 marca 2024 21:10

    A moja laseczka się dzisiaj wycwaniła,
    dogadzała mi i niczego nie żałowała.
    Wiedziałem, że nie jest to bezinteresowne,
    dostała wszystko czego pragnęła i chciała ;-)
    OdpowiedzUsuń

    Edward4 marca 2024 06:37

    Hmm...ja wszystko mogę, ale nic nie muszę,
    lubię sprawiać kobietom przyjemność.
    Zawsze mnie męczyła i razi ludzka głupota,
    bo najgorsze jest nicnierobienie, bierność!"

    Jak masz na to ochotę, to podajcie sobie adresy,
    wszak jesteście zalogowani i do roboty:)))

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Święto Narodowe 3 Maja

Dlaczego Ojczyzno  Kochana, konstytucja wciąż jest łamana? Proszę  o ciut litości, gdy łamie się kości. Na próżno była ustanawiana?  *  Nie ...