Moja lista blogów

wtorek, 16 kwietnia 2024

Osiedlowe bratki

  Bratki w starych  korytach,

jeśli ktoś by o to pytał.

7 kwietnia uchwycone,

13 zdjęcia powtórzone.

Dopatruję się  dziur po złodziejach.


Jak widać sporo ubyło.





Te na widoku,jakoś zmarniały

*

   Czas przestać oczekiwać, że inni o mnie zadbają. Jedyną osobą, która potrafi kochać mnie tak, jakbym tego chciał, jestem ja sam.

„Stopniowo akceptuję fakt, że moje życzenia gdyby tylko..., nie stały się rzeczywistością. Nauczyłem się jednak także, że potrafię być szczęśliwy, nawet jeśli się nie spełniły”. 

 codzienne-motywacje.pl

~~

 Uszczelki kupiłam, 80 gr zapłaciłam, pan nałożył na rurkę,

przykręciłam i woda mi z kranu nie ciecze.👍

Trzeba sobie jakoś radzić człowiecze. 👏

Kaszę nastawiłam, gotowy gulasz mam,

surówkę z marchwi, pączki kupiłam.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...