Moja lista blogów

wtorek, 9 kwietnia 2024

Gołębie

 Wczoraj w najbliższej okolicy, 

chomąto ujrzałam na gołębicy. 

 Ze skórki chleba było ono,

 gdyż ośródkę wyjedzono.

 Ptaki to luzaki i również komicy.

 

Zdjęcie z internetu.

Zdjęcie z internetu


 Już się cieszyły gruchały,

prawie się zadomowiały.

 A ja  zgrzeszyłam,

patyczki wstawiłam,

gdyż cały parapet by obsrały.

Zabezpieczyłam skrzynkę patyczkami





 gdyż już zaczęły tu sobie gniazdko wić 
a ja w niej trzymam zioła: miętę i maggi.

  

 

72 komentarze:

  1. Dziś dzień gołębia, na pewno właściciele aut nie są nim zachwyceni.
    Gruchanie tak, ale to inne, co robią, to już nie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No i odszedł chłop z jajami,
    nie będzie wyżywał się nad nami.
    Została baba sama i z brodą kawałami,
    z obrzydliwymi anonimowymi komentarzami.
    Hospody, pomiłujsja nad nami.:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gołąb to szlachetny ptak, symbol Ducha Świętego, ale cóż, musi .... ;)
    A mnie interesuje ten twój kamienny smok wawelski. Pomysł extra. Kot i pies też super, ale smok to już King.
    Może uda ci się go tu pokazać w całej okazałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może, kiedyś mi się uda moje niby rzeźby kamienne, pokazać i ich historię.
      Po wypadku wówczas byłam i prawie dwa lata się nudziłam, jeden rok rok- rehabilitacja,
      drugi rok urlop nauczycielski zasłużony,
      który to ponoć nauczycielom co trzy lata przysługuje,
      który to jedynie raz w moim życiu wykorzystałam.
      Na rehabilitację chodząc, też praca zawodowa, pominięta była.
      No i tak z nudów, te kamienie gromadziłam,
      aż takie niby rzeźby powstały.
      Jakieś kamienie po łąkach zbierałam
      i z nich, te, niby rzeźby, sobie stworzyłam.
      Kamyczki zbierając....
      na wózku je przywlekając, gdyż ciężkie kamienie to były.
      I tak, sobie sama ten ogródek stworzyłam,
      Który kilka razy do góry nogami był przewracany,
      gdyż pod nim rury idą i kable...

      Usuń
  4. No to się urobiłaś, ale efekt wart wysiłku, szkoda że sił coraz mniej mamy.
    A gołębie w chlebowych koliach, o mamuniu, chyba im to przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam drugi komentarz i wcięło

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba tak szybko wskoczył do moderacji 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, nie obawiaj się mojej moderacji.
    Twoje komentarze, zawsze opublikuję,
    gdyż są mądre, prawdziwe, wspaniałe.
    A te jakieś anonimy tam,
    które się do mnie dobijają,
    to je normalnie olewam.
    Zawsze we mnie i Bogdanie, wspomożenie masz,
    cokolwiek wcześniej nieprzyjemnego,
    miedzy nami było.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ceny poszły w górę i mimo to Tusk utrzymał poparcie z 15 października . Jadę do centrum. Rowerem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiadomo, że nad tym wszystkim,
    jakaś mafia czuwa
    Przed chwila stosowny komentarz, opublikowałam,
    ale się nie ukazał.
    Możemy jedynie udawać,
    że cokolwiek od nas zależy:(
    I udawać się do Chrystusa,
    choć w dzisiejszym świecie,
    nic od niego i Boga jego nie zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mafia, tylko nasze dzieci ich wybierają. I dzieci kuzynki co siedzi we Niemczech i ma starego Włocha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ja stara baba, tego nie przewidziałam.
      Jakoś ten świat zrobilł sie miedzynarodowy,
      a mnie na starość, już na nic nie stac.
      jedynie niepełnosprawność została i schizofrenia
      mego syna
      od lat, zupełnie niepiękny umysł, tylko dno wszelakiego życia pojmowanie.
      z którąś już tam, niby chorobą,
      żaden psychiatra, sobie nie radzi,
      ani ja:(.

      Usuń
    2. Trochę się po obiedzie przespałam,
      teraz te anonimowe komentarze przeczytałam
      no i włosy moje siwe, aż na mojej starej glowie sie zjeżyły,
      jacy ludzie podli mogą być,
      i takie pomsty na mnie wypisywać.
      Ale nie zacytuję, satysfakcji im nie dam,
      bym takie wulgaryzmy na blogu publikowała.

      Usuń
    3. Jednak Wy, stali moi czytelnicy,
      czasem napiszcie do mnie jakieś przychylne słowo.
      Wiem, ze teraz musicie chwile poczekać,
      na opublikowanie komentarza.
      Taka opcje przyjęłam
      i wydaje mi się,
      że ona jest dobra.
      Wszyscy mogą komentować,
      ale nie wszystkie komentarze są godne,
      by tu się tu ukazać.

      Usuń
    4. No i znów,
      prostackie inwektywy lecą do mnie,
      i mnie znieważają, te ukryte anonimy, prymitywy.
      Do sądu je tylko podać,
      jak tak dalej będzie.
      Całą listę tu ich mam.
      Co za chorzy ludzie!

      Usuń
    5. Ty nędzna kreaturo , która do mnie tyle komentarzy piszesz
      z inwektywami.
      Daleko ci do mnie, wręcz wieki.
      Żadnego twojego komentarza,
      nie opublikuję,
      nie jest wart tego.
      Proszę się wreszcie, ze mną liczyć, smarkulo.

      Usuń
    6. Ponad 10 jej komentarzy tu mam,
      tak płodna jest w nienawiści do mnie.
      Jednak żaden, do publikacji się nie nadaje.
      Te hejty dla mnie sobie zatrzymam,
      kiedy ewentualnie do sprawy by doszło w sądzie.

      Usuń
    7. A pisz sobie babo wściekła,
      za te komentarze, pójdziesz do piekła
      I tak ich tu nie opublikuję,
      gdyż na to nie zasługujesz,
      Będziesz się w ogniu piekielnym piekła
      jak Danek,
      mój dawny przyjaciel sugeruje:
      https://energiatowszystko.blogspot.com/2024/02/the-parable-of-weeds.html

      Usuń
    8. A olej to to. Szkoda zdrowia. Cały czas tu będę łazić. I zaglądać. 32 grady w słońcu. Ja kominy obrobiłem, koleś dół.Tyle co przyjechałem.

      Usuń
  11. Co było i nie jest nie pisze się w rejestr. Na foci wyglądasz tak bardziej wiosennie, jeśli chodzi o gołębie…to brudasy, nie bydzą mojego uznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wróciłeś i się nie obraziłeś, za to co w poprzednim wątku napisałam.To w sumie jest bardzo humorystyczne.
      Po prostu, trzeba mieć jaja:)))
      Widzisz jaki element ten blog czyta.
      Kto raczy wiedzieć co oni sobie wyobrażają,
      te ptasie móżdżki, które mnie wczoraj tak obsrały,
      ale im wybaczam, dzień gołębia był,
      a ja, je do siebie wpuściłam.

      PS Jakieś nowe zdjęcie sobie zrobię może.
      Wiosennie to jest poza mną, przyroda szaleje jak widać.
      Dzięki za pochwałę.
      Wiadomo z kim tu piszecie.

      Usuń
  12. Długo się zastawiałam,
    czy te fotkę wkleić,
    którą to sama sobie zrobiłam,
    po wyborach,

    Niestety bez makijażu byłam
    takie selfie sobie zrobiłam....
    Każdą żyłkę i włos z brody na niej widać...
    A włosów siwych nie rozpuściłam,
    choć na większe imprezy na niebiesko,
    je, płukanką zabarwiam.
    tylko w koczek ujęłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet sobie nie wyobrażasz, Brutalu zalogowany
    jak mnie mnie te anonimy, molestują,
    ileż ich tu się zleciało.
    Z Basia sobie dyskutuj,
    będzie mi miło,
    ale czasem trzeba będzie poczekać
    na uatywnienie posta,
    gdyż moderacje dla wszystkich,
    wprowadziłam.
    Anonimy uznaję,
    pozwalam im wejść
    ale ostatnio tylko hejt z ich strony mam.
    dlatego wszyskiego co napisza, nie publikikuję.
    Tak sie nieesty porobiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego chamstwa jak te ustawienia zmieniłam,
      to jeszcze do tej pory, nie doświadczyłam
      w związku z tymi anonimami.
      Przecież ja stara jestem ,
      co zresztą widać na zdjęciu,
      które to selfie wkleiłam.
      Tak, że do dawnych ustawień powracam,
      Nie będę się z anonimami użerać,
      SIŁ NA TO TO NIE MAM.
      a jESLI CHCĄ NA MNIE PYSZCZyć

      NIECH SIE ZALOGUJĄ

      Usuń
  14. U mnie są takie aktywistki co wywlekają chleb z śmietnika i karmią nim gołębie. Parę tych śmietników kontrolują. Ptaki jak ptaki bystre.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kiedyś też taki chodził w skorupce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie wyglądasz na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogdanie, bardzo dziękuję za tę pochwałę.
      Tak właśnie wyglądam,
      bez makijażu i upiększeń
      i filrów jakichś.

      Usuń
  17. Super zdjątko zamieściłaś, ładnie wyglądasz Ula👌Trzymasz poziom🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. A gdzie mój komentarz gdzie ci napisałam, że ładnie wyglądasz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tego spamu na blog MI SIĘ nawawaliło,
      że trudno sensowne komentarze, w tym odszukać.

      Usuń
    2. A tak poza tym,
      co mi zależy,
      by aktualna fotkę wkleić,
      Gdyby ktoś mnie podrasował,
      makijaź zrobłl,
      włosy rozpuścłl ma wietrze
      to może nawet,
      modelką na starość bym była.
      A tak, to zwykła baba ze mnie jest.

      Usuń
  19. Ula, moja komórka sobie życzy żebym się zalogowała od nowa przez Google. U męża mogę ze starym logowaniem.
    Ludzie, chyba może mam trochę dosyć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, że może uda mi się czasem zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moja sprawa z tym logowaniem twoim
      Rachunek mi przyszedł na orange
      132, 30zł
      i dziś rozmawiałam z panami z pionu hydraulicznego,
      tak przy okazji,kiedy pobyt i komisję w sąsiednim mieszkaniu wymienili
      który tu kiedyś u mnie pion wymienili...

      Usuń
    2. Do dawnych ustawień powracam,
      ostatnich
      gdyż nowe ustawienia komentarzy się nie sprawdziły.
      Tylko hejtu z tego tytułu doznałam ,
      pisząc tu sobie wierszyki i limeryki,
      czasem sprośne limeryki
      Ale komentarze, które na
      z tylu bloga dostałam,
      w swej głupocie są przerażające.!
      Jak dobrze, że ich nie opubilkowałam,
      tylko skomentowałam

      Usuń
  21. No i wreszcie spokój.
    Bany się skończyły, panowie poszli na inne podwórko swe wojenki i boje toczyć.
    Ptasie móżdżki wyłączone, nie będą mnie obsrywać.
    Od czasu do czasu coś sobie zrymuję,
    jak wenę poczuję.
    A teraz zabieram się za robienie papierosów,
    choć wiadomo,
    że od lat nie palę.

    OdpowiedzUsuń
  22. To, że ktoś piecze ciasta, to wcale nie znaczy, że musi być łasuchem. Jeżeli wykonywane zajęcie nie sprawia problemu, to może być odskocznią w codziennym życiu, tym bardziej gdy nie jest wykonywane zarobkowo i na czas. Byłem kiedyś na plantacji tytoniu, żmudna praca, ale nie ma nic za darmo. Uprawa na własne potrzeby połączona z przyjemnością palenia ma swoje plusy. Jest to czysty tytoń bez dodatków, bardziej zdrowszy, o ile palenie tytoniu w ogóle jest zdrowe. Kręć skręty...powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic na to nie poradzę, że mąż i syn palą.
    Nie mam własnego pola by tytoń uprawiać.
    Moi dziadkowie pole tytoniu mieli,
    lata temu to było.
    Liście się zrywało, na drut nawlekało
    i pod dachem stodoły, takie łańcuchy się suszyły
    a potem na sprzedaż, do hurtowni.
    Mąż gotowe paczki tytoniu kupuje,
    zapewne atest mają.
    W internecie taniej można tytoń kupić o czym mu mówiłam,
    ale kto wie co tam może być.
    Trzeba zakup za 500zł zrobić, by promocja była.
    Im pomaga na uspokojenie, ja już nawet dymu nie czuję,
    tylko przy praniu firan i zasłon wychodzi, ile nikotyny żółtej w tym mieszkaniu jest.
    Ale wole już to, niźli alkoholikiem mąż by był.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na szczęście pozostali dwaj synowie,
    papierosa do ust nie biorą, ani alkoholu nie nadużywaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co czytasz jakieś bzdury. To jedne i te same osoby. Szkoda czasu i zdrowia na czyjeś urojenia. Ja z nim nie będę toczył wojen. Jedynie nienawidzę hejtu i kłamstwa.

      Usuń
    2. Wielu jest takich z urojeniami, by oszukiwać przypisują innym swoje przywary. Przy tym powtarzają jak mantrę te same teksty, choć sami w nie nie wierzą, a licząc, że inni się nabiorą. To hipokryci w najgorszym wydaniu.

      Usuń
    3. A mimo wszystko, znów na wojenną drogę,
      żeście wkroczyli, gdzieś tam,
      i za to się wstydzę, gdyż was dwóch na moim blogu mam
      U mnie, na blogu, już tego nie będę tolerować,
      kto jakie jaja ma.

      Usuń
    4. Jesteś w błędzie, nigdzie nie toczę żadnej wojny. Jedynie u Ciebie dopiął się do mnie ten jegomość i szkaluje mnie na potęgę. Przyjdzie dzień, że sam zrozumie w jakim jest błędzie, ale to nie moje zmartwienie.

      Usuń
    5. Pitu pitu panie brutal. Wróć do pola marchewkowego. I przestań źyć cudzym. Swoim zacznij, zamiast się promować jajami. Za dużo wiesz by byś był anonimowym uczestnikiem. Na tym blogu nie ma takich. Na każdym innym prywatnym forum już byś wyleciał bez pożegnanie.Gdzie tu robisz każdego dnia sceny dzień dobry i do widzenia. I od rana znowu to samo. I tak pieprzysz bez sensu. Starość nie radość. Fredkowi, czy Fridenowi też śruba odwala od tego bezrobocia. Intelektualista się znalazł🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    6. U Lezia się zameldowali z rana
      bez zaproszenia
      i dalej swe wojenki, toczą ,
      Dzięki temu sprawdziłam,
      że na forum gazeta
      bana już nie mam.

      Usuń
    7. Jak jest, każdy widzi
      i swoich komentarzy, się nie wstydzi.
      Gar fasolki ugotowałam,
      ze skwarkami jedynie czosnkowymi,
      bez kiełbas jakichś
      i idę do łóżka,
      gdyż ze mnie raczej staruszka.
      A Wy sobie tu dyskutujcie ile wlezie.
      Anonimy wyłączyłam,
      tylko zalogowani mogą pisać
      Bez umiaru, ile wlezie.

      Usuń
    8. Przecież miałaś do 9 kwietnia. Pisze durnoty bo sam przez swoją głupotę wpadł. I nie on pierwszy tam pisał u niego. Jak zwykle nie raz.

      Usuń
    9. Też klepiesz Urszula faramazony. Miałaś nie wyciągać informacji z innych forów.

      Usuń
    10. Czy ty przypadkiem nie nasz rozdwojenia jaźni? Wszystko wskazuje na trudny przypadek, a do tego obawiam się, że leki przepijasz alkoholem i stąd twoje problemy. Wielu jest takich i trudno im zrozumieć, że to zły wybór, ale to nie moja już sprawa.

      Usuń
  25. O wiele chłodniej niż wczoraj. Kumpel robi u znajomej ja jadę do siebie. Można go podziwiać. 77 lata. Może już nie ma takiej siły, ale jeszcze potrafi coś zrobić. Opędzlował mi cały dół ja wybialkowałem trzy kominy. Dzisiaj jest idealna pogoda na taką pracę. Czuj czuj czuwaj Urszula.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bogdan , ja 77lat nie mam,
    jedynie 72 w lipcu skończę,
    jeśli dożyję:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przeca wiem😊Ja piszę o koledze. Dla mnie jak ojciec. Bo też Stefan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wody w piwnicy nie masz.
      Myśmy zawsze mieli, choć na górce działka była.
      Trzeba było kogoś wzywać by te wodę wyciągnąć.
      Jakieś drzewka za nadliczbówki kupowałam,
      sadziłam a potem, po przejechaniu przez cała puszcze niepołomicka się okazywało,
      że ktoś te drzewka mi ukradł, wykopał,
      szlachetnie posadzone,
      i tak przez 17 lat to trwało,
      aż zdrowie nam siadło
      i spalenie tej działki, tego dokończyło.
      Tylko wiśnie się rozrastały i mocno owocowały.

      Sprzedaliśmy i na wczasy przejeździli.
      Nigdy wiecej, żadnych działek, gdzie trzeba dojechac,
      wysilek i koszty ponieść
      i tylko w weekend tam jechać i jeden dzień jak głupi, sie urobić..
      Za te cene mozna owoce i warzywa w sklepie sobie kupić.

      Usuń
    2. No miałam nie wyciągać informacji z innych forów,
      ale jak przypuszczałam i tu pisałam,
      sprawdziłam, że przenieśliście się w swych sporach, na inne podwórko.
      Dobrze, że już tu u mnie tego nie robicie.
      Ale gospodarz tam, od razu zareagował, nie to co ja,
      przez tyle miesięcy się z waszymi kłótniami, męczyłam
      a Wy dawaliście tu czadu a te ptasie rozumki myślały, że ja wasze kłótnie uwielbiam.

      Usuń
    3. I proszę tu u mnie do siebie,
      jeden do drugiego,
      animozji nie wysyłać,
      a ostatnio Brutal to zrobił,
      gdyż takie komentarze,
      od razu będę usuwać.
      Tak, że proszę się pilnować,
      co jeden do drugiego pisze.
      Nie zależy mi na ilości komentarzy.
      Ja spokoju potrzebuję.
      Nie wiem jakim cudem u mnie jesteście,
      wcale nie zapraszałam, ale on przylazł za Bogdanem,
      i na forach podobnie,
      jeden bez drugiego się nie obywa.
      Nie mam ochoty by was śledzić,
      przypadkiem do meliny zajrzałam,
      gdyż lubię to forum, pełne humoru
      i od razu na wasze spory natrafiłam,
      a na innych nie bywam.
      I nie zamierzam cokolwiek tam pisać,
      mimo bana zniesionego.

      Usuń
  28. Melina. jest w porzo. Jakieś rozeznanie ma właściciel tego forum. Facio musiał z tych emocji nie spać bo już w nocy opublikował swój wpis. Ja wiedziałem do kiedy i za co. Przecież cały czas bierze udział w zadymach. Ma ustawione powiadomienia i od razu z głupia frant się wpisuje. Wystarczy popatrzeć na 50, gdzie ciągle jest pode mną. Na nic godzenie i gadanie. Tylko się pojawia na forach prywatnych to zaczyna temat od Bogusia. Do tej pory nie potrafi wkleić buźki. Trzeci nick w tam krótkim okresie czasu. Ma bujną wyobraźnię to trzeba mu przyznać. Reszta kompletnie mi zwisa i powiewa. Tylko proszę mnie nie ruszać i nie pisać głupoty, ze go zbanowałem. Sam się zbanował. I tyle. Już go więcej nie widzę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam domek po dziadkach i szkoda zostawić w ruinie. Moja pani kiedyś wyrywała chwasty na klęczkach, nie potrzeba roundupa. Ojciec miał działkę pracowniczą i jak zmarł to sprzedaliśmy to z siostrą. Kawałek ziemi sobie urządzić jak ktoś ma siłę i mieszka w blokach. Każdy ma wybór w życiu i należy siebie by decydować.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ty masz bzika na jego punkcie. Nie znam gościa, ale odnoszę wrażenie, że jest w porządku. Z tobą jest coś nie hallo, wygląda mi to na chorobę psychiczną, już pytałem, czy ty się nie leczysz? Daj sobie spokój, a tak poważnie, brakuje ci kobiety i stąd twoje problemy. O gejostwo cię nie posądzam, bo czepiasz się kobiet, choć kto to wie. Powinieneś znaleźć sobie stałą pracę by ci te głupoty wywietrzały z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hehe i kto to mówi co cały czas spędza na bezrobociu i na czacie. Stały repertuar. Wódka, brak kobiety i choroba psychiczna. Dla mnie to wyglądasz na geja 🤣

    OdpowiedzUsuń
  32. A jednak jesteś gejem. Fee...z daleka ode mnie pasożycie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak duże dziecko z przedszkola, a nie przemerytalny zawodnik ZUS. A fe......🤣🤣

      Usuń
    2. Ale fajne poletko tu macie.
      Możecie do woli po sobie używać.
      Na forach by na to Wam nie pozwolili.
      Ale starsza pani, tak:)))
      No bo co mam z Wami zrobić?
      Miejsca dość, nic się dzieje, poza waszymi sporami.:)))
      Nieodłączny duet od lat:)))

      Usuń
    3. Dokładnie od dwóch lat. Bawełniane gody. Tu trzy razy zmiana nicka. Poza nim Pięćdziesiąt twarzy Greya. Elokwentny ,czarujacy bajerant. Kiedyś wysokich lotów. Teraz nielot. Wiadomo starość nie radość. Tyle dobrze że moja dusza z brutalem się nie spotka. Bo niewierzący, choć na grobach bliskich krzyż katolicki jest😜

      Usuń
    4. Podobno głupcy twojego pokroju liczą na niebo, radzę przygotować się by nie było rozczarowania. Cieszy mnie, że do tego typu ludzi nie należę, a pokora zawsze będzie wynagrodzona.

      Usuń
    5. Zmiana nicka więcej niż trzy razy.
      Smutny film o tym Greju, książki nie dałam rady czytać,
      seks bez uczuć, to nic dobrego.
      Nie znam bliżej człowieka, tyle co mnie kiedyś atakował.
      Starość nie radość, to fakt.
      Przychodzi bezsilność i niemoc.Bardzo przykre uczucia.
      O tych duszach po śmierci, to mało wiem.
      Dlaczego na siebie natrafiliśmy, też nie wiem.
      Kto to uknuł? w jakim celu?
      Przypadek?
      To daje do myślenia.

      Usuń
    6. By być dobrym człowiekiem wcale nie trzeba być katolikiem. Jest wielu ateistów, którzy są o niebo lepsi, od tych deklarujących wiarę i oczekujących zbawienia. Trzeba być po prostu człowiekiem, a nie pieprzącym dyrdymały bucem.

      Usuń
    7. Brutal e critica10 kwietnia 2024 20:11
      By być dobrym człowiekiem wcale nie trzeba być katolikiem. Jest wielu ateistów, którzy są o niebo lepsi, od tych deklarujących wiarę i oczekujących zbawienia. Trzeba być po prostu człowiekiem, a nie pieprzącym dyrdymały bucem. Dobroć to w twoich ustach anarchia. "Gdybyś poszedł do spowiedzi to by cię ksiądz kijem pogonił. Tu możesz pisać wszystko i kłamać. Przyklejony do bloga jak tasiemiec.

      Usuń
  33. Brutal e critica10 kwietnia 2024 19:37
    Podobno głupcy twojego pokroju liczą na niebo, radzę przygotować się by nie było rozczarowania. Cieszy mnie, że do tego typu ludzi nie należę, a pokora zawsze będzie wynagrodzona."Mało kontaktowy jesteś ostatnio, ja nie mówię o niebie- jest takie miejsce jak czyściec. Ani ateista, ani katolik. Coś się złego z tobą dzieje ostatnio, ale to nie moja broszka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Czyściec to miejsce wymarzone dla takich jak ty, będziesz szorował swoją duszę z głupot popełnianych na ziemi. To dla naiwnych i odstających od normalności i człowieczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  35. "40 dnia dusza odchodzi od człowieka. Często każdy z nas odczuwa kogoś bliskiego. Nawet w snach. Kiedyś matkę miałem blisko. Teraz chyba shardziałem i dlatego jej nie czuję. Nawet mój obraz ponad stuletni Jezusa dawał otuchę. Teraz nic. Dobrej i spokojnej nocy Ula.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Pierwszy maj

 Jak co roku niektóre kraje, świętują z  pierwszym majem. Ale już nie w modzie, chodzić w pochodzie. Pracę dziś  każdy dostaje?    *     W p...