Moja lista blogów

niedziela, 14 kwietnia 2024

Miała baba...

 


 *

Miała baba koguta, koguta,

wsadziła go do buta, do buta,

Hej!

O mój miły kogucie, kogucie,

czy ci dobrze w tym bucie, w tym bucie,

Siedź!

 *

Miała baba indora, indora,

wsadziła go do wora, do wora,

Siedź!

O mój miły indorze, indorze,

czy ci dobrze w tym worze, w tym worze,

Siedź! 

*

Miała baba barana, barana,

wsadziła go do siana, wsadziła go do siana.

O mój miły baranie, baranie,

czy ci dobrze w tym sianie, w tym sianie.

Siedź! 

*

Miała baba i chłopa i chłopa,

wsadziła go do snopa, do snopa.

Hej!

O mój miły ty chłopie, ty chłopie,

czy ci dobrze w tym snopie, w tym snopie?

Hej!

*

Miała baba i snopa i chłopa,

Snop o gumno rzuciła, rzuciła

i cepami młóciła tak szczerze, tak szczerze,

aż leciały paździerze, paździerze!

Hej!

*

Miała baba świneczki, świneczki,

wsadziła je do beczki, do beczki,

Hej!


 

Miała baba prosiaka, prosiaka,

wsadziła go do saka, do saka,

......

Siedź! 

*

 Miała baba kanarka, kanarka,

wsadziła go do garnka, do garnka,

Siedź!

O mój miły kanarku, kanarku,

czy ci dobrze w tym garnku, w tym garnku,

Siedź!

*

 Dopisałam swoje dwie zwrotki,

dołożyłam dwa grosiki do twórczości ludowej:

*

Miała baba brutala, buhaja,

kopnęła go w jaja, go w jaja,

Leż!

Jak tam miły brutalu, brutalu,

na tym innym portalu, portalu?

Siedź! 

*

 Miała baba anonimów, anonimów,

 zamknęła ich do lochów, do lochów.

Precz!

Tak tam smutno siedzicie, siedzicie,

 już  się tu  nie wyżyjecie, nie zhejtujecie!

Pech!!!

*
Pokora

 Wsadziłam wszystkich do wora,

i wreszcie przyszła pokora.

Nie szaleje chłop z jajami,

ani anonimy z pazurami.

Jakie teraz  grzeczne na forach.😋

 


P.S.

 Tak się dziś  biesiadnie pocieszyłam😂

* P.S

A tak przy okazji Basię przepraszam,

że nie będzie mogła, swoich fajnych komentarzy wklejać.

To nie był mój wymyślony awatar, tylko autentyczna osoba. 

Nieraz, żeśmy się wspaniale bawili, ale od kiedy "brutal e critica" wkroczył,

ze swoim n-tym nickiem, mnie tu poniżając i obrażając 

i wojenki z Bogdanem tocząc, to już ściek mi się z bloga zrobił.

Tak, że w sumie wolę pozostać sama, niźli pod moimi wierszykami,

jakieś niecne komentarze, jacyś dziwni ludzie, dopinali.

Basiu,  z twoim poczuciem humoru, na pewno na jakieś inne blogi natrafisz

i tam zagościsz i będziesz zadowolona.

Póki co, u mnie tylko nuda, wierszyki o bratkach,

no jaki mężczyzna jest w stanie to wytrzymać?

 


 

 

1 komentarz:

  1. Niestety już sobie rady nie daję,
    ani z Bogdanem,
    ani z brutalem,
    ani ze schizofrenikiem.
    Wszystko miłe już przeżyłam,
    teraz tylko jakieś wspomnienia mam.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Święto Narodowe 3 Maja

Dlaczego Ojczyzno  Kochana, konstytucja wciąż jest łamana? Proszę  o ciut litości, gdy łamie się kości. Na próżno była ustanawiana?  *  Nie ...