Moja lista blogów

wtorek, 31 stycznia 2023

Seniorzy śpiewają

Seniorzy śpiewający z tvp dwójki,

to niezmordowane są szujki.

Ponad 80 letni dziadek o lasce,

me serce i duszę głaszcze

a ponad 60 letni,  rockowe toczą bójki. 

 


Wspaniałe jest również jury,

nie ocenia uczestników z góry.

Podpytuje, dyskutuje,

 rozśmiesza, żartuje,

Japa się cieszy, zaciskam pazury. 

P.S.Mało jest programów z udziałem seniorów .

Ja nie śpiewam,ale posłuchać lubię. 

Zazdroszczę tym ludziom energii i pasji. 

Niestety, jeden z uczestników zmarł w trakcie konkursu:

https://www.rmf.fm/magazyn/news,53524,nie-zyje-uczestnik-the-voice-senior-adam-anusiewicz-zmarl-tuz-po-nagraniach.html 

 *

The Voice Senior - Uczestnicy

 „The Voice Senior” Wszystko, Co Chcesz Wiedzieć O Udziale W Show. Zdradza Andrzej Wiśniewski, Uczestnik Edycji 4 [VIDEO I Relacja ZZA KULIS] - GazetaSenior.pl

 The Voice Senior 4 - KIEDY, JURY, TRENERZY, ODCINKI, ZASADY. Kiedy The Voice Senior 2023? - ESKA.pl 

~~~~

Jakieś mięsko, ziemniaki  kapusta kiszona podprażona , ciasta  z niedzieli.

Kuchnio-wstręt mnie dopadł.Jeść mi się nie chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...