Moja lista blogów

wtorek, 25 lipca 2023

Burza z psem

 Przeżyłam  wczoraj koszmar z psem,

jak nadchodzi burza, to już wiem.

Piesek cały drży, trzęsie się, rób coś brachu,

jęzor wywala, zionie, łapie tlen, umiera ze strachu,

przytulić się chce, miedzy nogi, na głowę włazi, miejsca szuka,

grzmoty, pioruny, odgłosy burzy, dla niego bazooka.

 SMS-y o burzy ostrzegały,

usunąć rzeczy kazały, 

o  psach nic, a ja problem miałam niemały.

Przytulałam, głaskałam,

w końcu, miejsce w łazience mu znalazłam.




Gdy pies boi się burzy, petard i innych hałasów. - piesologia

 Strach przed burzą - jak pomóc zwierzakowi - BLOG

4 komentarze:

  1. To miałaś przeprawę. Nasz też bał się burzy przeraźliwie. Raz wszedł pod łóżka (był krótko sam w domu) i z trudem go wyciągnęliśmy bo duży był- basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś burzę z nią przeżywałam,
      ale tak trudno nie było, jak tym razem.
      Łazienkę zawaloną mam koszami z bielizną,
      wannę na nóżkach,
      ale pod nią nie wejdzie, za duża jest.
      Poprzednia i jeszcze bardziej poprzedni pies syna,
      pod wannę właziły, w takich przypadkach, gdyż taką antyczną na nóżkach mam,a ta sunia za duża jest, by tam wleźć.
      Wszystkie miejsca w domu sprawdziła, ale w łazience, najlepiej jej było.
      Wymęczyła mnie ta noc.
      Trudno mi się zalogować, Ula.

      Usuń
  2. W łazience też jest chyba trochę chłodniej i to jej pasuje- basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziło głównie o odgłosy burzy, grzmoty,pioruny.
    Od północy w mieszkaniu ma chłodno.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...