Moja lista blogów

niedziela, 9 lipca 2023

Tak pięknie


 Tak pięknie jest nad niedzielnym ranem,

kiedy ptaki budzą mnie śpiewaniem.

Samochody nie zapie.dalają,

wydzielin  ropnych nie wydają.

Normalnie nirwana ukochana jest panem.

*

I tak się wgłębiam w tę ciszę,

że tylko przyrodę słyszę,

jakieś pohukiwanie,

ptaszków śpiewanie,

gdyby nie ten ból w klatce i w głowie, od czego piszczę. 

 


Oni też,  ponad 20lat temu, pawie ćwierć wieku temu, młodzi byli.

Jeszcze i Lipko żył i na klawiaturach zaiwaniał.

*

Żadne zdjęcia by mi  tu nie pasowały,

one tylko tę ciszę, tę nirwanę, by popsuły.

6 komentarzy:

  1. Dziś o świcie, jako mifredo, na forum pięćdziesięciolatki,
    z Friendem, ponad godzinę sobie gadaliśmy,
    rymami pisząc.
    Na cały dzień starczy.
    Źle go osądzałam, on się tam męczy, zbyt inteligentny jest,
    by pogaduchy u danuty, go zadowoliły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo Cię zbałamucić .Friden to Zybii .Lata z Danką jak wściekły . To taki pies ogrodnika .Nic innego nie potrafi napisać oprócz o mnie .Zobaczył że się do Ciebie ładnie odzywam to on to samo .Wcześniej co pisał .Mnie na innych forach sporo dokuczył .W tym na forum Kobieta . Ma dużo czasu nie śledzenie i latanie po forach .Dodałem Cię możesz sobie czytać.Miłego .https://forum.gazeta.pl/forum/f,275898,pogaduchy.html

      Usuń
  2. Może dlatego wszystkiego się tam czepia?
    Ja już tam jednak nie wchodzę.
    Lubię swoją samotność tu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz z forum 50 uciekać .I unosić się honorem .Mnie już znudzilo się użeranie z nim .Na innych forach gdzie jest admin to pisze poprawnie .Tu tylko sobie pozwala i specjalnie to robi by te forum rozwalić Jak go Danuta wyrzuca ze swojego forum .To jakiś rencista bo nie pracuje .Jedynie tylko PIS i kościół klepie .Nie siedzieć samotnie bo zwariujesz .

      Usuń
  3. Bogusiu przemiły, ja to wszystko wiem.
    Przypadkiem tam trafiłam, gdyż poczta,
    nawet nie ta gazetowa mnie powiadomiła,
    że nicka stracę, gdy się na jakimś forum nie zamelduję.
    Co niniejszym zrobiłam, meldując się jako eurytka, irsila i mifredo
    by sobie liczb nie dodawać i wiarygodnym być
    Ja już z tej piaskownicy dawno wyrosłam,
    13 lipca skończę 71 lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie, by dodatkowe badania zrobić płatne, czy ja przypadkiem raka nie mam,
    krwi, mózgu, czy cóś,
    bo bóle mam,
    nie do pokonania.
    I tylko tu sobie o tym piszę,
    w samotności, na własnym blogu.
    Teraz zażyłam opokan forte i może jakiś czas pożyję,
    choć obiad w porę wydałam.
    Serce dźga jak zwariowane.,
    bółe łaża po całym ciele,
    o ja pie.....

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...