Moja lista blogów

poniedziałek, 31 lipca 2023

Forum pyskologii stosowanej

 

Przyszła już  pora dać dyla  z takiego  forum,

gdzie prócz wyżywek, nie ma żadnego humoru.

Jedynie pyskologia stosowana,

od wieczora do rana. 

Z bezsensownymi dyskusjami,

z toksycznymi wampirami.

Nie muszę znosić, tego typu horrorów. 



Pora na pożegnanie z toksycznymi wampirami.

doszło do mnie,koniec z takimi piraniami.

Jednak sami niczego nie potraficie,

tylko czyhacie na cudze życie,

by wysysać energię od innych,

po każdym ich wpisie

i bawić się tym znakomicie.

Koniec rozmów z friendami,  maszkaronami i innymi oszołomami..

10 cech toksycznych ludzi – Psycholog pisze

Wampir emocjonalny przy nas - Charaktery - magazyn psychologiczny

nie polecam:

  Pięćdziesięciolatki to my - Forum dyskusyjne | Gazeta.pl

Szczególnie dla starszej osoby .

Zanim tam wejdziesz, to się zastanów,

czy potrzeba ci do szczęścia toksycznych panów. 

Na Auto-Moto, to samo, przypadkiem poczytałam.

Że też ludziom się chce, tak dyskutować, dziwne dla mnie to.

7 komentarzy:

  1. Jakiś admin się zlitował i chamskie, wulgarne wpisy tam pousuwał,
    a szkoda, tak dobrze się idiotów czytało:)
    Szkoda, że wcześniej go nie było.
    Widocznie ktoś z obrażonych, musiał interweniować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adminka Urszula mam taką znajomą .Bo to było już przegięcie .

      Usuń
    2. Taaa, znajoma adminka, a dlaczego twoje komentarze usunęła? Nie ściemniaj.
      Ktoś czuwa jednak potajemnie na tamtym forum
      i po prostu nie wytrzymał.

      Usuń
  2. Hejka, friend_of... i maszkaron,
    co się z wami stało,
    że tak was dziś mało?
    Beze mnie ani rusz?

    Pożywki nie wrzuciłam na ruszt?
    Ależ kuźwa głód, że aż kichy się skręcają. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Esteta za 4 zeta, co za typ!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za esteta,wpierw poniży,opluje czy tu czy tam,
      a potem na bezpłatny pobyt w hotelu zaprosi.
      No jakim typem trzeba być, żeby tak postępować.
      Normalne to nie jest, dobrze, że mnie nie dotyczy.

      Usuń
  4. Teraz to tylko żeby komuś dokopać, rzygać się chce na takie obyczaje. Nie tak kiedyś bywało, więcej kultury było i życzliwości- basia

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...