Moja lista blogów

czwartek, 13 lipca 2023

W związku z urodzinami

 Między dosadnymi deszczami,

w związku z moimi urodzinami,

spaceru mi  się  rano zachciało

i wszystko złapałam na biało,

zachwycając się hortensjami.

Kiedyś tu była piaskownica a teraz hortensja zachwyca,

Deszcze jednak kwiatostany przygięły

Tu wśród hortensji można sobie poćwiczyć.

Jeszcze nie próbowałam,

wolę na huśtawce się pobujać,jak wracam z zakupami.


Radę dają w cieniu,pod lipami, w parku kieszonkowym.


 
 
Tu pod blokiem, piękne pompony.

Trzynasty lipca, dzień mokry, brzydki, pozwolić trzeba sobie na zbytki. Zboża mają kłosy, a ja siwe włosy. Na podwieczorek zrobię dziś frytki. ...
13.07.2017 | 

A dzisiaj, śledzie od serca a w nich suszone śliwki 

 https://irsila74.blogspot.com/search?q=urodziny

Życzenia złożył mi Wizaz ,

zatem pokaże m swoją twarz,

może coś poradzą,

z moją smutną twarzą,

jakiś odmładzacz?💁

Cześć eurytka,

Załoga Wizaz.pl życzy Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
100 lat! :-)

3 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego sorry Urszula 💐

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Najbliżsi życzenia mi złożyli osobiście lub telefonicznie,
      od męża bombonierkę dostałam i kasę,
      dziś będą odwiedziby najbliższych.

      Usuń
  2. Przywieźli mi dwie kawy wyborne, herbatę, bombonierkę z wiśniami w likierze a najlepsze było to, jak się dzielili wrażeniami z Jordanii,
    gdzie wypad na kilka dni sobie zrobili.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...