Moja lista blogów

sobota, 16 lipca 2022

A dziś?

To może nawet sobie odpoczywam,

gdyż z rana zakupy zrobiłam. 

Pieczywo oczywiście,

czereśnie i brzoskwinie,

kurczak  biesiadny na promocji,

co już się ugotował razem z wołowiną zamrożoną

gdyż się opłacało,go kupić

jakięś słodkości,pączki i inne wytwory z galaretką,

o bułkach i chlebie nie wspomnę,

jak i serze żółtym i białym

i jajach i kefirze,

warzywa wcześniej kupione do rosołu wrzuciłam

i tym sposobem mam rosół na dwa dni.

Najmłodszy z sunią był, 

zatem jej dałam z szyjki kurczaka mięsko i kilka skórek

a resztę na jutro zostawiłam.

Jarzyny w rosole się gotowały

i jak nic,
je mam na jutro na sałatkę jarzynową...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...