Moja lista blogów

czwartek, 21 lipca 2022

Na 70 urodziny

 A ja na moje 70 urodziny,
nowy aparat cyfrowy od syna średniego, dostałam.
Nie wiem co z tym fantem zrobię, jak go wykorzystam.
Na 60 podobnie było, ale ostrość jakby stracił
a może tylko szkiełko się zakurzyło?.
Nie lubię się fotografować ani pokazywać.
Ludzie parcie na szkło mają,
jakieś vlogi robią i na YT się pokazują
i prezentują,
influenserzy się nazywają.
Jakoś do tej pory nie zauważyłam
by ktoś o swojej chorobie i schizofrenii się zwierzał.
No lekko przesadziłam, takie blogi też są,
ale nie promuję tu ich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...