Moja lista blogów

sobota, 16 lipca 2022

Ciało nie słucha

Moje ciało zupełnie nie słucha,

mego wewnętrznego ducha.

Codzienne zakupy
są tylko dla dupy.

Jakaś po prostu, chce rządzić mną kostucha.

P.S

Pierwszy wózek:woda gazowana, sztuk 4,

łopatka promocyjna kilo trzy prawie,

czereśnie , soki pomidorowe  3 na promocji,

czereśnie i brzoskwinie,

jeszcze ser biały, żółty i lody i pieczywo

śmietana i jogurt, cały wózek wypełniony...

o czymś zapomniałam, oczywiście...

Drugi  wózek: ziemniaki 6 kg, koperek, 2 wiązki, truskawki,

kapustka, i ogromna cukinia.

Mała kapustka i kalafior do tego,

bobu dwa kilo.

Trzeci wózek:, zgrzewka wody mineralnej, cisowianki

spod piramidy wód wszelakich ją wydobyłam,

gdyż mąż tylko taką do,leków potrzebuje.

Jeszcze ogórki, gdyż po 2,99 zł kilo były,

a na placu to po 4 zł za kilo zapłaciłam

i koper do tego,

jeszcze marchewka młoda i pietruszka

no i pieczarki.i pomarańcze

Tym sposobem,

trzy razy wczoraj obróciłam.

Jeszcze trzeba wynieść to na drugie piętro,

44 schody,

i nie jest lekko.

Oczywiście mniejsze gabaryty pominęłam,

ale nie jest mi lekko.

6 komentarzy:

  1. Alma
    Droga Irsilo!
    Jeżeli podasz jakiś adres, to prześlę Ci wózek zakupowy, który ma trzy kółka z prawej strony i trzy kółka z lewej strony. Dzięki tym kółkom wózek "sam" wchodzi po schodach 😀 Moja mama jest z takiego wózka bardzo zadowolona. Taki byłby prezent ode mnie gwiazdkowy za przeczytanie Twoich wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za troskę Almo.
      Widocznie to był dzień, kiedy syn spał po kwetaminie czy olzapinie i dlatego nie zszedł na dół by mi pomóc.
      Męża oszczędzam, gdyż do tego się nie nadaje.
      Mogłam ten wpis usunąć,
      zanim bloga odemknęłam,
      ale to widocznie mi ulżyło,
      kiedy to pisałam.

      Usuń
    2. Alma
      Dobrze :-) Gdyby był Ci jednak potrzebny to wystarczy dać mi znać :-))
      Dobrego dnia!

      Usuń
    3. Trudno mi jest na komentarze odpowiadać ,
      na własnym blogu.(jakieś techniczne niemożliwości)
      sama trudności z tym mam.
      Jeśli chodzi o ten wózek trójkołowy,
      to wiem,
      że ośki muszą być szersze,
      worek na zakupy też szerszy,by po schodach się wspinać.
      Trzy wózki zakupowe, które mam,
      zupełnie mi starczają od lat.
      Moje wypowiedzi, tu na moim blogu,
      możesz dzień i noc czytać.
      opłaty nie pobieram od tego:)

      Usuń
    4. Alma
      Nie szkodzi - mnie też nie zawsze udaje się coś przeczytać lub napisać. Mój kuzyn takie wózki wytwarza. Dostarcza mi zawsze taki, gdy ma jakiś w nowym kolorze lub o różnych wielkościach kółeczek 😀

      Usuń
    5. Kiedyś jedno kółko mi się złamało,
      znalazłam sklepik na placu,
      i sobie dokupiłam.
      Jak tam będę,to sprawdzę czy są trójkółka
      i sobie dopasuję.
      Na allegro są do sprzedania ale boję się zamówić,
      gdyż jest tam uwaga, że nie do wszystkich stelaży pasują,
      (po zmianie kółek, wózek może się do przodu wychylać,albo oś może być za krótka do nich ) potem musiałabym odsyłać.
      Prawie zawsze biorę wózek na zakupy,
      gdyż nawet 3 kg,to już dla mnie dużo na ramieniu,
      czy w rękach dźwigać, ze względu na niestabilny staw kolanowy, którego fizycznie, siłowo nie wolno mi nadwyrężać.
      Poza tym, taki wózek służy jako podpora dla równowagi,
      zamiast kuli, jeśli dalszą drogę mam do przebycia.
      Póki co, syn wynosi po schodach, jak jest ciężki.
      A jak w miarę lekki,
      to po jednym schodku daję radę wciągać.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...