Moja lista blogów

sobota, 30 lipca 2022

Ten dzień należy do mnie

MEDYTACJA - 30.07.

Ile godzin ma dzien? Co z nim zrobie? Dzisiaj mam tylko ten jeden dzien, 
z ktorym  musze cos zrobic, a wiec wykorzystam go rozwaznie. Nie 
zmarnuje ani chwili, martwiac sie o wczoraj. Nie pozwole tez, aby strach 
przed dniem jutrzejszym opanowal moj umysl.

Wykorzytam ten czas na wypelnienie podstawowych obowiazkow, zajmujac sie 
najpierw tymi trudniejszymi, abym nie miala pokusy "odlozenia tego do 
jutra". Zaplanuje troche czasu na rozrywke i relaks, a takze chociaz 
dziesiec minut na samotna medytacje i modlitwe.

Rozwazanie na dzisiaj

Ten dzien nalezy do mnie. moge z nim zrobic wspaniale rzeczy, rzeczy 
tworcze, wlaczajac w to zaprowadzenie porzadku w moim otoczeniu i 
umysle. Nikt inny nie ma prawa do tego szczegolnego wycinka czasu, a 
wiec tylko ode mnie zalezy, jak wypelnie kazdy jego moment, abym byla 
zadowolona.

Al-Anon mowi mi, bym zyla tylko dniem dzisiejszym. Dzisiaj jest wlasnie 
tym dniem.

"Wlasnie dzis pozbede sie obaw. Przede wszytkim nie bede sie bala 
cieszyc tym, co piekne i sprobuje zaufac, ze to, co ja daje swiatu, 
swiat odda mi z powsrotem".
(z broszury Al-Anon, Wlasnie dzisiaj)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...