Moja lista blogów

środa, 27 lipca 2022

Sama zostałam

 Tylko medytacje mogę sobie wklejać.

August wyjechał do Polski na cały miesiąc

i sobie odpoczywa.

Źle by było, gdyby go nie było na dłużej .

Na dziś medytacja jest taka: 

 MEDYTACJA - 27.07.

Jakby to bylo, gdyby na swiecie nie istnial problem alkoholizmu? Czy
wszystkie pary malzenskie i inne ludzkie zwiazki bylyby wtedy doskonale.
Oczywiscie, ze nie! W takim razie latwo zdac sobie sprawe, ze sama
trzezwosc nie moze uwolnic od wszystkich problemow.

To prawda, ze alkoholizm moze zniszczyc malzenstwo, ktore w innym
przypadku mialoby duza szanse powodzenia. Jednak jest rowniez prawda, ze
pomiedzy partnerami musi w jakis sposob dojsc do przystosowania sie.
Glownym celem Al-Anon jest pomaganie w radzeniu sobie z problemami,
ktore zostaly wyolbrzymione przez alkoholizm. Wazna jest rowniez
uzytecznosc programu Al-Anon w ulatwianiu przystosowania sie nie tylko
do naszych partnerow, ale i do innych ludzi.

Rozwazanie na dzisiaj

Jezeli rzeczywiscie chce nauczyc sie latwo dostosowywac do otoczenia
innych ludzi, z ktorym i mam do czynienia, Al-Anon moze mi zaproponowac
pomoc. jezeli dalam sobie rade z problemem alkoholizmu, ktory
doprowadzil mnie do Al-Anon, bede stosowala ten program przez reszte
mojego zycia.

"My wszyscy potrzebujemy pewnego rodzaju filozofii na zycie -
powiedzial
spiker (mowca) AA - a wiec po prostu zabiore sie powaznie do Dwunastu
Stopni".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...