Moja lista blogów

środa, 13 lipca 2022

Urodziny 60, 70

 Pewna pani z Sandomierza

z sękacza zrobiła jeża.
    Ile kolców ma jeż?
    W czym  tkwi sęk, wiesz?
    60 urodziny to, sama nie dowierza.


      Różyczka  wyrosła mi mała,
    sama się o to postarała
    na sześćdziesiątkę...
    Daję jej piątkę
    i  za to wiecznie ją będę kochała.


Tak było, 10 lat temu,

a dziś:

A na 70 urodziny dziś,

nic sobie nie sprawiłam,

tylko różyczki w ogródku policzyłam,

białe jak dotąd i kilka czerwonych.

 

 






Jakieś sushi z zamrażarki wyciągnęłam

i zamrożonego tuńczyka , stek od kajzera.(lidl)

No i brązowych włosów już nie mam,


 

tylko całkiem  jestem siwa,

tak ten czas upływa.

Mąż się postarał i bombonierę mi dał

pinset zł do tego.

Fajnie jest, za ten gest.

Nie wiem, co za to kupię sobie,

w sumie niczego nie potrzebuję już.

Od dziś za darmo komunikacją będę  jeździła.

Duży to szok dla mnie te 70 lat, już dawno po południu, 

sił ubywa.

Dzieci życzenia złożyły, zdrowia i 100 lat

i prezenty jakieś mają, w weekend wpadną.


 

Optymizmu więcej mi życzą.

Dobre spostrzeżenie.

Pracuję nad tym.

Zdjęć nie potrafię tu wkleić,

muszę poćwiczyć, pogłówkować sama,

gdyż nikogo obeznanego  z tym w pobliżu nie mam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...