Moja lista blogów

niedziela, 31 lipca 2022

Czy pracuję nad sobą?

 

MEDYTACJA - 31.07.

Chcialabym rzucic okiem na miniony miesiac i zobaczyc, jaki zrobilam 
postep oraz jakie zmiany zaszly w moim zyciu, w rezultacie stosowania 
programu Al-Anon.

Czy poswiecilam wystarczajaco duzo uwagi Dwunastu Stopniom? Czy 
przeczytalam chociaz troche kazdego dnia? Czy moje stosunki rodzinne sa 
bardziej pogodne i szczesliwe niz miesiac temu? Czy odnowilam zaniedbane 
przyjaznie? Czy uczynilam wysilek, aby wynagrodzic komus wyrzadzona 
krzywde? Czy probowalam unikac plotek i czy staralam sie nauczyc czegos 
nowego?

Rozwazanie na dzisiaj

Dzisiaj jest moim dniem na dokonanie przegladu i przygotowanie sie na 
nadchodzacy miasiac, w ktorym  odnowie wysilki, aby osiagnac osobisty 
rozwoj. jezeli nie moge dostrzec w w osobistym rozwoju zadnego postepu w 
miesiacu, ktory sie dzisiaj konczy, nie bede zniechecona poniewaz m.in. 
musze nauczyc sie akceptowac siebie taka, jaka jestem. Cokolwiek dobrego 
bede mogla uczynic w przyszlosci, musi sie wlasnie od tego zaczac.

"Sporadyczny przeglad mojego rozwoju osobistego jest zachecajacym 
cwiczeniem, gdyz pokazuje mi, ze stopniowo ucze sie, jak isc przez 
zycie, zachowujac rownowage i pogode ducha".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...