Moja lista blogów

poniedziałek, 30 stycznia 2023

Bardzo spokojna niedziela


Bardzo spokojna niedziela wczoraj była,

od mszy świętej w Łagiewnikach się zaczęła.

 Wybitnych kaznodziei z całej Polski  sprowadzają,

 co rusz to innego

kiedy coś ksiądz komentarz do powiedzenia  ma ciekawego.

Ale ostatnie to kazanie, to majstersztyk był,

odnośnie ewangelii i do powiedzenia.

Może istnieje w mediach to nagranie

z 29 stycznia w Łagiewnikach.

Ewangelię na każdy dzień czytam

wczoraj o ośmiu błogosławieństwach było

a dziś o czym innym

Polecam,choć nie zmuszam::

 Rozważanie Ewangelii na dziś

*

Potem to tylko obiadem się zajęłam,dwa ciasta upiekłam,

jeden to murzynek z nadziewką  truskawkową i polewą czekoladową

a ten drugi to sernik na murzynku czekoladowym, mniam, mniam,

Takie małe foremki mam, zaledwie na dwie osoby.

A na obiad bitki wołowe w sosie grzybowym i do tego kapustka modra ze słoiczka.,

ziemniaków nie pomijając tłuczonych .

Reszta dnia, to już leżenie plackiem,przed telewizorem,

kabarety,koło fortuny, szansa na sukces i voice senior

i inne kabarety...

Do młodych to nie trafia,ale ja jestem, ponad 70 letnia parafia.

 Nadzwyczaj szczęśliwa jestem, w związku z tym.

~~~~

Dziś na obiad, czarna fasola z puszki była,resztki wołowiny do niej posiekanej wraz z sosem grzybowym, trochę czosnku dodałam

i makaron do tego ryżowy.

No i ciasta z wczoraj są, wiadomo jakie.

 

5 komentarzy:

  1. Jedyny problem mam, z pilotem od telewizora,
    gdzieś mi się zapodział i nie mogę go .

    OdpowiedzUsuń
  2. jednak go odnalazłam, pod warsztatem do nabijania papierosów ,
    choć sama od lat nie palę,tylko innym papierosy nabijam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma
      Nie widziałam nigdy ustrojstwa do nabijania papierosów! Widziałam kiedyś tutkę - mój pradziadek palił papierosy tylko przez nią. Mój tata kiedyś palił fajkę. Ale nigdy nie widziałam nabijania papierosów! Zawija się je? A skąd tytoń wziąć?

      Usuń
  3. No to zaraz pokaże,odpowiedni wpis zrobię.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...