Moja lista blogów

piątek, 27 stycznia 2023

Radujmy się

 

Kiedy wreszcie dotrze do mnie,

że nie wolno myśleć negatywnie.

Dzisiejsza msza piękna była,

ewangelia nadzieją napełniła.

Uzdrowiło i energii dało piękne kazanie .

O ziarnie gorczycy było:

 Rozważanie Ewangelii na dziś


Czara goryczy wypita, powód syna schizofrenia,

wentyl bezpieczeństwa opróżniony z biadolenia.

Ta choroba ma wpływ na kilku domowników,

a najbardziej we mnie uderzyła, komentarzy bez liku.

się naczytałam, o demony posądzano go i grzechy moje.

To bardzo współuzależnia, ,ale już się nie boję,

 jeszcze trzeba nikotynę i alkohol sponsorować ,

leków pilnować do lekarza chodzić

taki terror psychiczny i ekonomiczny znosić,

wolności na emeryturze nie mieć.

Asertywna za  mało byłam i litościwa.

Trzeba było twardą miłość zastosować,

wbrew jego  woli do psychiatryka oddelegować,

no ale ja nie cierpię przemocy...

Ale jak na mnie ona będzie się odbywać, to w końcu zareaguję i nie wytrzymam...


 W dobry humor  mnie jeszcze   Joyce Meyer wprawiła,

dwa  jej wystąpienia   dziś wysłuchałam na TBN.

 Bez słowa bożego, nie potrafiłabym żyć,

taką prawdę odkryłam.

Daję sobie prawo by cieszyć się życiem.

~~~~

Niechybnie jajecznie było i rybnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...