Moja lista blogów

niedziela, 1 stycznia 2023

Nowy rok 2023

 Nowy rok witam z białym koniem,

może jeszcze trochę pogonię.

Obyś zdrowie nam dał,

energię i zapał .

Modlę się o to, wznosząc dłonie.

*

 Stary zegar już Nowy Rok tika,

 wywołując z lasu królika.

 Zaraz go dogonię

 chociaż jestem słoniem, 

który na dodatek lekko utyka....

 

*

Na szczęście na zdrowie , na ten nowy rok,

oby nam się darzyło, gorzej nie było.


Niech gwiazda betlejemska nam świeci,

którą dostałam od dzieci.

Czerwone gwiazdki już moje,

wraz z jemiołą,

która ponoć zapewnia szczęście

Trzeba zjeść ponoć 12winogron by szczęście w nowym roku było,

zamiast tego 12 owoców i warzyw okrągłych postawiłam,

a z winogron to tylko wino wypiłam.

W ub roku taki sam kalendarz kosztował 4,99zł

a teraz 6,99zł zapłaciłam.


Wszystkim odwiedzającym mój blog,

zdrowia życzę i siły konika, by sobie fikać:)

~~~

Tradycyjny obiad będzie: schabowy z kapustą kiszoną z kminkiem zasmażaną i ziemniakami.

Rosołek idę nastawić wołowo- drobiowy, pod koniec wrzucę warzywa i na sałatkę jarzynową po południu przerobię,

by na kolację świeżą mieć..

6 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i głębokich rewelacji od Boga serdecznie Tobie, irsila, życzę.
    Knittingdays

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za ten choć jeden komentarz.
    Już nie haftuję ani szydełkuję,siły mnie opuściły,
    ale jakieś wytwory po mnie zostały.
    Ileż to krzyżyków zostawiłam w obrazach.
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego,
    błogosławieństwa bożego i jeszcze tego byśmy jeszcze ten rok przeżyli, tu na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że adresu swego nie podajesz,
    Chętnie bym Ciebie odwiedziła,
    ale wobec tego anonimowym pozostajesz.
    Ale i tak jest mi miło,
    że coś dla mnie naskrobałeś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam Ci e-mail. 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłam, żadnego maila ne otrzymałam poza reklamami.
      Idę dalej sałatkę jarzynową przygotowywać,
      jeszcze tylko ogórki i jajka muszę posiekać,
      W sumie to w życiu, sporo anonimowych amantów miałam
      i nigdy się nie dowiedziałam,
      kto za tym stał.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Sprawdziłam jeszcze raz pocztę.
      Odpowiem na e-mail później,
      do tego lżejszą głowę muszę mieć.
      Przepraszam, jeśli podejrzliwością obraziłam.

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...