Moja lista blogów

piątek, 6 stycznia 2023

Orszak Trzech Króli

 Orszak Trzech Króli na wielbłądach,

 których dziś może zastąpić Honda.

 Dzieciątka uznanie, 

od wieków zadanie. 

Z mędrcami się zgadzam w osądach. 


Dumam o Trzech Królach ja niecnota.

 Dlaczego ksiądz nie poświęcił mi złota?

 Tylko mirrę kredę i kadzidło, 

- by życie nie obrzydło? 

-na władzę i bogactwo nie przyszła ochota...
 


 

Ja jestem drogą, prawdą i życiem... UWIERZ W TO - z Ewangelii wg Św. Jana

Pokolenia przemijają a od 2000 lat, nauki Jezusa wygrywają .

 


~~~~~

 Fanatyk, amator trzech króli,

 znowu kasę musiał wybulić. 

Tak sobie dogadza,

 w nich drzemie władza.

 Na długi weekend choć po ćwiartuli....

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...