Moja lista blogów

środa, 18 stycznia 2023

Nie na żarty, nienażarty


 Nie mam weny na rymowanie,

co ugotuję, nic nie zostanie.

Wczoraj gulasz z wieprzowej łopatki,

nie zostały nawet kaszy ostatki,

ogórki kiszone jedynie.

Ktoś u mnie ma spust,

nie nadążam napchać ust.

Dziś placki ziemniaczane,

  wątróbka duszona z  jabłkiem  i cebulą.

Kto zajmie się zmęczoną Ulą?

 *

Kiedyś był wegetarianinem,

a nawet weganem,

nie jadł jajek ani sera żółtego,

workami soję kupowałam, mieliłam 

teraz dieta mu się odmieniła

 o mięsko, kiełbaski prosi

i z lodówki wszystko skosi ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...